miksi tässä palstassa ei saa keskustella oikeasta raamatusta joka on vatikaanivaltion huippusalaisessa kirjastossa?
Estääkö tämän palstan Talmud siitä keskustelemisen?
Kommentit (46)
Vatikaanin hallitseva miekka katkoi aikoinaan kauloja ja pimitti Raamatusta monia kohtia mm. uudelleensyntymäopin. Tämäkään ei siis löydy vaan meitä on aina peloteltu ikuisella tulella hallitakseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen kirja olisi olemassa, huippu salaisessa paikassa. Miten ihmeessä se täällä tiedetään?
Se pitääkin sitten itse kokea.
Tuollaisella asenteella et ainakaan tule kokeamaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ikivanhoja raamatun kirjoja on muutamissa paikoissa mutta ne ei ole alkuperäisiä koska alkuperäinen on kadonnut jo tuhannsia viosia sitten. Vanhimmatkin ovat vain kopioiden kopioiden kopioita...mutta toki vanhimpia tunnettuja . Codex Vaticanus.
Vatikaanivaltiossa on alkuperäinen raamattu.
Vierailija kirjoitti:
Vatikaanin hallitseva miekka katkoi aikoinaan kauloja ja pimitti Raamatusta monia kohtia mm. uudelleensyntymäopin. Tämäkään ei siis löydy vaan meitä on aina peloteltu ikuisella tulella hallitakseen.
blaa...blaa...blaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällainen kirja olisi olemassa, huippu salaisessa paikassa. Miten ihmeessä se täällä tiedetään?
Tuollaisella asenteella et ainakaan tule kokeamaan mitään.
Kokea? Miten tuollainen asia koetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro niin
kuuntelenTässä vatikaanivaltion oikeassa huippusalaisessa raamatussa(joka on oikea alkuperäinen raamattu) sanotaan että kolminaisuusoppi eli trilogia on isän, pojan, Jumalan ja Taivaan isän nimeen coronalla eli ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla trilogiassa jotta tälläisellä energialla voitaisiin tuhota demonit eli lusiferia palvovia maapallostamme.
Juutalaiset siionistit palvovat lusiferia ja haluavat tuhota mielellään trilogian hengellisyyden.
Sori vaan, mutta room.katoliset itse palvovat lusiferia, rukoilemalla ihmisiä (Mariaa ja muita kuolleita pyhimyksiä) Jumalan sijaan.
Sitten Paavi vielä kehtaa pilkata Jeesusta äärimmäisen härskisti leikkimällä "vaatimattomasti" ja virallisesti olevansa "Jumalan Pojan sijainen" maanpäällä!
Kukaan ihminen EI todellakaan voi olla Kaikkivaltiaan Jumalan sijainen missään päin maailmaa.
Noilla room. katolisilla ei ole tervettä oppia ollut koskaan ja heidän Raamattunsa on myös väärennetty, koskapa siihen heidän trilogiaansa ei kuulu Pyhä Henki lainkaan.
Tähän Raamattu sanookin, että se joka, pilkkaa Pyhää Henkeä, on tehnyt Pyhän Hengen pilkan, eikä voi pelastua koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro niin
kuuntelenTässä vatikaanivaltion oikeassa huippusalaisessa raamatussa(joka on oikea alkuperäinen raamattu) sanotaan että kolminaisuusoppi eli trilogia on isän, pojan, Jumalan ja Taivaan isän nimeen coronalla eli ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla trilogiassa jotta tälläisellä energialla voitaisiin tuhota demonit eli lusiferia palvovia maapallostamme.
Juutalaiset siionistit palvovat lusiferia ja haluavat tuhota mielellään trilogian hengellisyyden.Sori vaan, mutta room.katoliset itse palvovat lusiferia, rukoilemalla ihmisiä (Mariaa ja muita kuolleita pyhimyksiä) Jumalan sijaan.
Sitten Paavi vielä kehtaa pilkata Jeesusta äärimmäisen härskisti leikkimällä "vaatimattomasti" ja virallisesti olevansa "Jumalan Pojan sijainen" maanpäällä!
Kukaan ihminen EI todellakaan voi olla Kaikkivaltiaan Jumalan sijainen missään päin maailmaa.
Noilla room. katolisilla ei ole tervettä oppia ollut koskaan ja heidän Raamattunsa on myös väärennetty, koskapa siihen heidän trilogiaansa ei kuulu Pyhä Henki lainkaan.
Tähän Raamattu sanookin, että se joka, pilkkaa Pyhää Henkeä, on tehnyt Pyhän Hengen pilkan, eikä voi pelastua koskaan!
PuhutIdioottia paskaa. Voima kukisti jo pluton ja saturnuksen konjuktion energialla mitä vatikaanisaakin papit rukoilivat niin siten että voima ei antanut luciferin tuoda pimeyttä maapalloomme. Voima esti luciferin tuoda pimeyden energiaa universumin rajoilta, luciferin pimeä energia olisi mahdollistanut esim. Kuningas Monarkian pedófílismin vääräksi jossa prinssi andrew ja hänen äitinsä olivat kiihkouskovaisina talmudin "oppien" mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella asenteella et ainakaan tule kokeamaan mitään.Kokea? Miten tuollainen asia koetaan?
En nyt jaksa kirjoittaa.
Lojaalisuudella sekä kunnianhimoisella näkemisellä pyhällä tavalla. En minäkään ole sitä lukenut tai nähnyt mutta olen ollut pyhä ja lojaalinen niin sen raamatun asiat ollaan nähty minulle niillä opeilla mitä se on.
Täällä vauviksella ihmetyttää se, että jos joku aihe ei itseä kiinnosta/miellytä, niin kehotetaan painumaan vit**uun palstalta ja tehtaillaan ilmiantoja niin kauan, että ketjut poistuu. En tiedä, mitä tuollaiset ihmiset ylipäätään tekee aihe vapaa palstalla, sillä täällä oletettavasti pitäisi olla vapaus keskustella vapaasti kaikenlaisista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vauviksella ihmetyttää se, että jos joku aihe ei itseä kiinnosta/miellytä, niin kehotetaan painumaan vit**uun palstalta ja tehtaillaan ilmiantoja niin kauan, että ketjut poistuu. En tiedä, mitä tuollaiset ihmiset ylipäätään tekee aihe vapaa palstalla, sillä täällä oletettavasti pitäisi olla vapaus keskustella vapaasti kaikenlaisista aiheista.
Nyt päästiin asian ytimeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeastaan ihan sama mitä tapahtuu ja mitä ei, olen niin kyllästynyt tähän lusiferiseen maapalloon että toivon ihmiskunnan tuhoa välillä ainakin tämän pohjanoterauksen takia josta tehdään päivä päivältä lusiferisempi ja luciferisempi entistä enemmän.
Minä tiedän missä on ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avain, se on maan alla piilossa, jos se kaivetaan väärällä tavalla tai ns. Väärällä clickillä maan alta niin se räjähtää. Me hyvät ihmiset tuhoamme maapallomme eli universumimme sen auringolla ja sivilisaatiolla käyttäen ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avainta jos lusiferit eivät uutisoi valtamediallaan ihmiskunnan äänestyksestä kaikille valtamedian alustojen pääotsikoihin.
Toisessa aurinkokunnassa ja sivilisaatiossa maapallon räjähtämisen jälkeen minun sieluni tekee uudelleensyntymisen toisessa umiversumissa jossa minä luon henkiin muita jotka ovat olleet mukana hyvällä hengellä ja energialla mukana siinä että jalohopeaniC-l-í-p-é-r metallini palautetaan minulle varkaiden likaisista käsistä ja mielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro niin
Juutalaiset siionistit palvovat lusiferia ja haluavat tuhota mielellään trilogian hengellisyyden.Sori vaan, mutta room.katoliset itse palvovat lusiferia, rukoilemalla ihmisiä (Mariaa ja muita kuolleita pyhimyksiä) Jumalan sijaan.
Pyhä henki ei olekkaan oikean raamatun oppeja. Luterilaiseen raamattuun jonka juutalaiset ovat veistäneet niin siinä on täysin vääränlainen kolminaisuusoppi Jeesus ei kuulu siihen! Trilogiaan eli kolminaisuusoppiin kuuluu se että isä, poika, Jumala ja Taivaan isä kruunataan ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla isän nimeen pojalle pyhässä trilogiassa jotta demonit voidaan kukistaa meidän maapallostamme. Kuinka vaikea on ymmärtää oikein? Luciferi Juutalaiset mahdollistavat kruunun Kuningattareen nimeen koska he voivat näin salaa kruunata toisiaan vastoin trilogiaa eli kolminaisuusoppia jotta hengellisyys voitaisiin tuhota isältä ja pojalta alusta loppuun, he palvovat luciferia ja haluavat tuhota mielellä kaikki "vääräuskovaiset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro niin
Jokainen tekee virheitä ja se myös sanotaan rooman katolilaisen kirkon raamatussa.
Jopa jotkut hyvät Juutalaiset saavat virheistään anteeksi room.katolilaisen raamatun oppien mukaan. Asiat eivät ole niin subjektiivisia mitä sinä yrität väittää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luciferistisen median palsta.
Tietenkin on. Tämä on äärioikeiston keskusteluareena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luciferistisen median palsta.
Tietenkin on. Tämä on äärioikeiston keskusteluareena.
Äärivasemmistonpas. Tämä palsta on äärivasemmistoa henkeen ja vereen.
Äärioikeistoa ei ole edes olemassa tuollaisen väitteen kanssa.
Olen kumminkin sangen iloinen siitä että universumimme rajaan pysähtyi voima nimisen vallan kone joka pysäytti lusiferin tulon universumimme sisään tekemästä tuhoa jupiterin ja saturnuksen konjuktion energiasta.
Olin rukoillut tätä monta päivää ja jatkan rukoilua. Ap.
Jos te pelleilette lisää lusiferismillä niin joko Voima tuhoaa universumimme toiseen universumiin minun sielun tai sitten Jumala tekee sen ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin avaimella jos ette uutisoi ihmiskunnan äänestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kumminkin sangen iloinen siitä että universumimme rajaan pysähtyi voima nimisen vallan kone joka pysäytti lusiferin tulon universumimme sisään tekemästä tuhoa jupiterin ja saturnuksen konjuktion energiasta.
Tuon videon lopussa näytetään voima nimisen vallan konetta jolla estettiin lusiferin pääsyn universumiimme. Idioottia idioottisemman alanuolittivat edellistä kommenttia ja tätä kommenttia. Eläköön voima!
eläköön voimax! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon videon lopussa näytetään voima nimisen vallan konetta jolla estettiin lusiferin pääsyn universumiimme. Idioottia idioottisemman alanuolittivat edellistä kommenttia ja tätä kommenttia. Eläköön voima!
Idioottia idioottisemmat alanuolittivat edellistä ja tätä kommenttia.
Ikivanhoja raamatun kirjoja on muutamissa paikoissa mutta ne ei ole alkuperäisiä koska alkuperäinen on kadonnut jo tuhannsia viosia sitten. Vanhimmatkin ovat vain kopioiden kopioiden kopioita...mutta toki vanhimpia tunnettuja . Codex Vaticanus.