Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mikä saa sinut käymään kuumana miehesi?

Vierailija
25.12.2020 |

Miten voi mies saada vaimonsa sille päälle jos ei se luonnostaan tule??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaanius. Että voi touhuta kun tekee mieli. Hän on aina valmis.

Vierailija
2/3 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu munkin mies aina valmis, ja niin olen minäkin!Onnekkaasti ollaan vaan perfect match. Ain himottaa ja niib tehnyt jo vuoskymmenet. Ei sitä voi selittää..Molemmat haluaa toiselle nautintoa, josta sitten itse nauttii kovin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spontaanius. Että voi touhuta kun tekee mieli. Hän on aina valmis.

Juuri tuosta syystä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä. Sanonut vaimolle jo nuorena ja myöhemminkin, että aina valmis kuin partiopoika. Olen myös aivan varma, että naisen seksuaalinen itsevarmuus ja halu saa kolauksen joka kerta kun mies kieltäytyy. Siksi tyhmintä mitä mies voi tehdä on kieltäytyä. Mutta jos on pelimies ja pystyy seksiä lykkäämällä vedättämään naiselle lisää himoa, niin vielä käy. Mutta riskit on suuret ja täytyy tietää mitä tekee ja myös sitten lunastaa lupaukset paremmasta. Tämän toteuttamalla taasen saa naisen himot syttymään seuraavaan kertaan. Siten seuraavan kerran himot sytytetään jo edellisellä kerralla. Olen ollut aina laskelmoiva ja suunnitellut seksikertojen kulkuja jo etukäteen miten tyydyttänyt vaimon parhaiten ja mielummin erinäisin vaihteluin. Vaimolle en ole toki ikinä mitään paljastanut.

M62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan