Kellä surkeimmat lahjat lapsille? Aloitan.
Lapset 11 ja 8. Karkkia, kylpyvaahtoa, hedelmän muotoiset pesusienet, Adidaksen huppari, tähtisadetikkuja ja molemmille 20 e.
T. Yh
Kommentit (29)
Oliko nää jostain keräyksestä? No anyway, kivat lahjat!
Olisin hyvilläni jos minulle annettaisiin tuommoiset lahjat.
Hyvät lahjat. Meillä kattolamppu. - Aikuisen äiti
Alle 18-vuotiaat eivät saa pitää tähtisädetikkuja edes hallussaan.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2010122812923150
Sädetikut on K18!
Mikäs noissa on vikana? Okei, tähtisadetikut on vähän erikoinen valinta.
Ihan omasta pussista ostin. Masennuksen takia ei meinannut mielikuvitus riittää mihinkään lahjamietintöihin. Surkeat lahjat nuo oli, mutta olen onnellinen että sain raavittua edes jotain muovikuusen juurelle.
Ap
Miten yh:lla ei ole rahaa ostaa lahjoja vaikka saa kaikista korkeimmat tuet. Saa varmaan veronpalautuksiakin monta sataa.
Vierailija kirjoitti:
Miten yh:lla ei ole rahaa ostaa lahjoja vaikka saa kaikista korkeimmat tuet. Saa varmaan veronpalautuksiakin monta sataa.
Moi typerys. Yyhootkin voivat käydä töissä. Oletko tullut ajatelleeksi?
Ihan kivat lahjat. Lapset oli varmasti iloisia. Tuon ikäiset jo ymmärtää että raha ei kasva puissa.
En tiedä, mutta sen tiedän, että monella täysin käsittämättömät odotukset lahjojen suhteen...
Mulla ystävä jolla 1 lapsi 7v - koko vuoden mursi vinkuu kun mihinkään ei oo rahaa ja tänä vuonna ei päässyt jouluapuuperheeksi vaikka heillä ei oo mahdollista mitään kunnon lahjaa hankkia lapselle - tuo lapsi sai 92kpl paketteja, ei vaatteita vaan käytännössä silkkaa kiinapskaa tokmannilta, tigeristä jne. - ei oikeesti mutsille (joka 3/4 noista ostanut) tuu mieleen, että vähemmän paketteja niin nuo rajat riittäisi myös johonkin 'kunnolliseen' - mut ei, kun pitää vaan vinkua ja parkua sitä miten epäreilu maailma on, niinkuin 99,999% Suomen vähempiosaisista siitä mitään oikeesti tietäisi..
Vierailija kirjoitti:
Ihan omasta pussista ostin. Masennuksen takia ei meinannut mielikuvitus riittää mihinkään lahjamietintöihin. Surkeat lahjat nuo oli, mutta olen onnellinen että sain raavittua edes jotain muovikuusen juurelle.
Ap
Meillä vähäiset lahjat, lapsetkin toki jo yli joulupukki iän, mutta kun valitsimme välttää ostoskeskusksia ja ihmisjoukossa luuhailua, eikä tuolta Prismasta mitään ihmeellisyyksiä löydy, niin jokaiselle jotain semikivaa verkko-ostoksena ja myöhemmin sitten tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on ainoa tulonsaaja ja maksaa yksin kaiken.
Lapsena olisin ollut ikionnellinen (edes) noista.
Ihan normaali silti minusta kasvoi.
T. DI
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivat lahjat. Lapset oli varmasti iloisia. Tuon ikäiset jo ymmärtää että raha ei kasva puissa.
Tuon ikäset tulkitsevat sen niin, että koska kaveri sai kivemmat lahjat, hän oli ollut kiltimpi ja parempi.
Serkun vanha, likainen, kånken-reppu. Oltaisiin estetty jos olisimme tienneet.
Älä murehdi ap! Sinä olet äiti ja me äidit tehdään mitä meidän pitää tehdä. Oma lapseni ei ole koskaan laskenut tai arvostellut lahjojaan. T: toinen yh
Noloa.