Laulu rakkaudelle Virallinen
Laulu rakkaudelle Secret Song Suomi, kohta se alkaa. Lehdistä olemmekin jo saaneet lukea muutamista yllätyksistä. Lehtitietojen mukaan tänään yllätysesityksen saavat saavat mm. Samuli Edelmann, Miitta Sorvali, Jorma Uotinen ja Tuure Boelius.
Kommentit (1915)
Tää jakso ei ole oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä ole mitään sänkyhommia ollut, näkee käytöksestä ja puheista. Hakivat vain nostetta omille urilleen.
Minusta taas näkyi selvästi, että olivat olleet rakastavaisia. Ja Dannya taisi hiukan häiritä se, että Erika näin julkisesti halusi siitä ihmisiä muistuttaa, vaikka he olivat jo eronneet aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä ole mitään sänkyhommia ollut, näkee käytöksestä ja puheista. Hakivat vain nostetta omille urilleen.
Tjaa. Kyllä tuosta minun mielestäni näki, että Erika myös aidosti halusi kiittää Dannyä ja välittää tästä ainakin jollakin tasolla suhteellisen paljon.
Danny, vanhempi ja verkkaisempi herrasmies, tuli ilmeisesti yllätettyä tässä kuitenkin puun takaa.
Teennäinen jakso. Harmi, ehkä parane loppua kohden.
Kaikenlaiset överit on niin mautonta.
Luulen että Danny olo pettynyt. Toivoi joitain muita.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Danny olo pettynyt. Toivoi joitain muita.
Voi olla, että ajatteli vaikka Virve Rostin tai Muskan yllättävän.
Liian henk koht, kun E petti musateaterissa luottamuksen.
Nyt tää helmihammas yllätetään.
Robin on todella fiksu ja hyväkäytöksinen, taas se nähdään. Osaa puhua sydämestään.
Vierailija kirjoitti:
Elastinen on kyl ihana
Niin on ja niin on Robinkin.
Jopas Robin on komea. Malliksi sopiva.
Robinin reaktiot oli hauskoja seurata :)
Robinin karisma vähän rapisee kun tuo vahva Turun murre tulee läpi 😁
Kerrankin Erika oli tyylikkäänä. Ehkä Danny olisi halunnutkin jotain perseenhetkutusshowta.