Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulu rakkaudelle Virallinen

Vierailija
25.12.2020 |

Laulu rakkaudelle Secret Song Suomi, kohta se alkaa. Lehdistä olemmekin jo saaneet lukea muutamista yllätyksistä. Lehtitietojen mukaan tänään yllätysesityksen saavat saavat mm. Samuli Edelmann, Miitta Sorvali, Jorma Uotinen ja Tuure Boelius.

Kommentit (1915)

Vierailija
1101/1915 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milllon Didi laihduttaa 😏

Vierailija
1102/1915 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumitä lässytystä näiden SJP:n jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1915 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätetäänkö Hulkkonen myöhemmin? En ole katsonut siis viimeistä jaksoa vaan lukenut tätä ketjua.

Vierailija
1104/1915 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Maaritin biisi on ihan kamala lässyloora...mitä, mitä, mitä...? Eihän luulis, että nykypäivänä biisejä pääsisi levyttämään ihan mitä shaibaa tahansa?? Tää kuulostaa ihan älyvapaalta; ihan kuin väjoku vaan improais jotain himassa omaksi ilokseen.

Vierailija
1105/1915 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ohjelman myötä oon oppinut mm. tietämään, kuka on ihana Venla Edelmann, nähnyt uusia puolia Mikko Leppilammesta, oppinut todella arvostamaan Hanna Pakarista... Mut osa artisteista on lukittuneet rooliensa sisään, ihan kuin pukisivat sen kuvitteellisen artistipersoonan päälleen vaatteiden, meikkien ja hiustenlaiton ohella. Paula K, Maarit Hurmerinta tyttärineen, Mariska... Sitten on taas ritisevän energisiä ja tosia tyyppejä; Pirkko Mannola, Raili Hulkkonen, Jonna Tervomaa. Kyllä ihmiset OVAT niin keskenään. erilaisia!

Vierailija
1106/1915 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ohjelman myötä oon oppinut mm. tietämään, kuka on ihana Venla Edelmann, nähnyt uusia puolia Mikko Leppilammesta, oppinut todella arvostamaan Hanna Pakarista... Mut osa artisteista on lukittuneet rooliensa sisään, ihan kuin pukisivat sen kuvitteellisen artistipersoonan päälleen vaatteiden, meikkien ja hiustenlaiton ohella. Paula K, Maarit Hurmerinta tyttärineen, Mariska... Sitten on taas ritisevän energisiä ja tosia tyyppejä; Pirkko Mannola, Raili Hulkkonen, Jonna Tervomaa. Kyllä ihmiset OVAT niin keskenään. erilaisia!

Hanna Pakarista on tosiaan viime aikoina ryhtynyt arvostamaan. Hän on muutakin kuin vähän sattumalta julkisuuteen päässyt Idols-henkilö. Silloin hän jotenkin bränsäsi itseään vielä oudosti: trukkikuski, joka ei oikein viitsi mitään tehdä, kunhan palloilee. Mutta ammattilainen hänestä on kehittynyt sekä radioäänenä, että esiintyjänä. Eikä ilmeisesti ihmisenäkään ole mikään tuulihattu, vaan täysisydäminen ihminen.

Diadran taidot kaikki tietävät, mutta kyllä hän tässä ohjelmassa väläytti myös hyvin lämpöistä ja lähiympäristössä ilmeisen pidetty omaa minäänsä. Mukava katsoa, kuinka hän lauloi illan molemmille kohteilla niin, että selvästi oli kyse laulusta henklöistä joille hän halusi hyvän mielen.

Leri on varmasti kaiken nähnyt musiikin ammattilainen ja tarkka arvioimaan tekemisiä. Mutta kyllä hänkin oli Diandraa kuunnellessa kuin sulaa vahaa. Kiitokset laulun jälkeen kertoivat paljon, kappale oli hänelle kaikkien aikojen klassiko - ja sitten kun sen lauloin vielä HÄN. Siinä ei ollut enää vanha mestari kannustamassa nuorempaa, vaan lähes mykistynyt kollega kunnioittamassa tietämäänsä taitoa, jonka nimeäkään ei oikein hirvinnyt ääneen lausua.

Vierailija
1107/1915 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei yhtään häiritse Diandran tyyli. On paljon arvostetumpaa olla oma itsensä ja luonnollinen ihminen kuin ylilaitettu ja paranneltu versio. Tai joku tekonyrpeä pissis.

Hän on paljonkin hoikistunut entisestä, kasvot ovat sellaiset, että vaikka on kuitenkin melko hoikka niin ovat pyöreät.

Minusta hän on herttainen, kauniit silmät, iho ja hiukset.

Miksi kaikkien pitäisi olla kovaksikeitettyjä ja teennäisiä?

Ja kyllä äänikin on hyvä.

Vierailija
1108/1915 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit-äidin ja -isoäidin ikuista "hyöltä llläpsistään".... huoh.

Vierailija
1109/1915 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Pakarinen on huumorintajuinen karjalaistyttö <3

Vierailija
1110/1915 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko tämä jo? Eli tuli vain 5 jaksoa? Miksi niin vähän?

Vierailija
1111/1915 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata siirappia nämä Hurmerinnat. Isänkin piti tulla, mutta oli kai jollain syyllä päässyt pois. Maarit tuntui vain ripustautuvalta mutsilta ja Janna omalta kylmältä itseltään. Selvästi odotti suurempaa yllätystä. Onko palailemassa äippälomalta, kun kiikutettiin tuolille? Yliarvostettu "kyky", mutta mahdollisuuksien puutteeseen ei ainakaan uransa kaadu.

Vierailija
1112/1915 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on täydellistä kun voi luoda kiintymyksen niin vanhempiin kuin isovanhempiinkin.

Miksi tällä palstalla leijuu isovanhempiviha.Haukutaan vaan anoppeja ja appeja.

Itse olen onnellinen 61-vuotias kuuden lapsen mummi.

Kaikkia olen hoitanut,että vanhemmat ovat saaneet yhteistäkin aikaa,nyt on vanhin jo koht`sillään 19 ja seuraavakin jo 15.

Odotan innolla ja jännityksellä,vieläkö näen seraavan polven.Tuskinpa heitä enää pääsen ja jaksan hoidella,mutta iloa yhdessä leikkimistä,satujen ja asioiden kerrontaa,ym.

Vierailija
1113/1915 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuiko tämä jo? Eli tuli vain 5 jaksoa? Miksi niin vähän?

Höh, loppui näköjään tähän. Cmoressa näyttäisi seuraavan jakson olevan koostejakso kauden aiemmista esityksistä.

Vierailija
1114/1915 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitta Sorvalille tehty esitys välitti ainakin aitoa arvostusta. Vaivaakin oli nähty.

Vierailija
1115/1915 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylander laulaa hyvin. Ei Saara Aallon tai Diandran tasoa, mutta hyvä taidoltaan.

Vierailija
1116/1915 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Salminen. Melkein isänsä karisma. Ei näyttämöllä riehua tarvitse. Pienet eleet ja ääni riittävät. Kun ovat tuollaiset.

Vierailija
1117/1915 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada tekstitykset näihin Maaritin live-esityksiin. En pysty tajuamaan miten tuollaisella laulamisella on voinut elättää itsensä musiikilla lähemmäs 50 vuotta. 

Maarit oli aikoinaan ilmeisesti mullistavaa verrattuna Katri Helenaan.

Itse en kyllä TODELLAKAAN pidä Maarituia Katri Helenan veroisena. Kummankin uran alusta asti. Katri Helena on rakastettu koko kansan kiintotähti. Vaikkei hänen faninsa olisikaan.

Vierailija
1118/1915 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Jannasta heti aika omahyväinen olo, kun hänellä oli heti oletus että joku laulaa HÄNEN oman biisinsä. Tais olla aika pettymys kun näin ei käynytkään.

Vierailija
1119/1915 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittais jos mulle olis esityksen tehnyt joku "itsestäänselvä"tyyppi kuten oma puoliso tai äiti. Tulis olo, että eikö kukaan muu mua rakasta eikä halua muistaa mua.

Varmaan monille tää on ihana yllätys, mutta itselleni olis pettymys. Tokaisisin varmaan, että "olisithan sä tän saman kotonakin voinut tehdä". 🙈

Vierailija
1120/1915 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Paula Koivuniemi itse laulanut Railille. 😒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän