Kun ei tiedä, miten elämässä eteenpäin
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mä en pyydä neuvoja. Muut vaan pyrkii manipuloimaan.
Mä haluaisin neuvoja. Elämäni on niin umpikujassa. ap
Varmaan kannattaa hakeutua ihan ammattilaiselle ja unohtaa internetin neuvot
Kysele vain täällä. Toimimme mielellämme auttavina varasukulaisina. Kerro umpikujastasi tarkemmin.
Kriisipuhelin päivystää joulunakin 24/7. Eilen näin jonkun haastattelun telkkarissa ja sanottiin että auttajia on lisätty ja saa soittaa jos haluaa keskustella vaikeasta tilanteesta. Soitathan?
Tarvisi jotain speksejä nykytilanteestasi ennen kuin voi antaa mitään neuvoja.
Mulla on aina tilaa uudelle naiselle mun elämässä, tänne vaan. Ethän ole vanha, ruma tai lihava?
-Setämies
Jos on paha umpikuja, ei auta kuin pysähtyä ja odottaa. Saada itsensä rauhoittumaan ja niin kasaan, että alkaa taas nähdä suuntaa.
Kukaan toinen ei oikein voi neuvoja antaa, tai voi antaa vääriä. Asioista keskustelu voi sen sijaan tuoda valoa ja näköalaa mihin suuntaan mennä.
Oletko pohtinut jonkun vapaan seurakunnan sielunhoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Kerro.
Ei tässä nyt mitään yhtäkkistä hätää ole. Mietin vain meidän huonoa avioliittoa ja sitä kun eroaminen on niin hankalaa.
Erikoinen tilanne. Omien havaintojeni mukaan maailma on täynnä innokkaasti elämänohjeitaan tyrkyttäviä kanssaihmisiä. Harvemmin tulee vastaan joku, joka niitä neuvoja kaipaisi.
Sincc auttaa aina.
Kysy !
Vielä parempi, jos olisit kysynyt Sincin: Kysy Sinciltä ketjussa
Olio-Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro.
Ei tässä nyt mitään yhtäkkistä hätää ole. Mietin vain meidän huonoa avioliittoa ja sitä kun eroaminen on niin hankalaa.
Mikä siitä tekee huonon?
oton-Sincc
Ap:ta eli ammattivalittajaa on neuvottu viimeiset 10 vuotta tuloksetta. Kaikki päättyy aina vastaukseen ei voi, ei pysty, ei ole varaa, olen liian sairas jne. Minkäs teet.
Moniin kysymyksiin ei oikeasti ole ratkaisua tai voi vain yrittää jatkaa tilanteen tunnustelemista mistä sattuisi löytymään jokin sellainen kohta jolle pystyy edes vähän itse tekemään jotain, ja löutymistä helpottaa se että puhuu tilanteesta muiden kanssa . Kun kerä alkaa edes vähän purkautua, seuraava askel on yleensä jo vähän helpompi. Askelia tarvitaan ehkä paljonkin, jos mikään kertaratkaisu ei sovi.
Mä en pyydä neuvoja. Muut vaan pyrkii manipuloimaan.