Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso vei lapsen mukanaan eikä anna pitää yhteyttä :(

Vierailija
25.12.2020 |

Mikä avuksi jos en saa pitää mitään yhteyttä omaan lapseeni? Aviopuolisolla on puhjennut jokin mt-ongelma ja hän estää kaiken yhteydenpitoni yhteisen lapsemme kanssa. Asumuserossa eletään, joten en joulunakaan tiedä missä lapseni on :’(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt exän vanhemmilta missä lapsi on ja voiko lapseen pitää yhteyttä, mikä tilanne. Ja mikä syynä. Oliko suhteessa riitaa tai väkivaltaa? Vai oliko se vain erotilanne?

Vierailija
2/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvalvojaan yhteys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä viranomaiseen.

Vierailija
4/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Antaisit provojen olla, edes jouluna.

Vierailija
5/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tilanne on. En pelleile. Viranomaiset ei voi mitään, koska puoliso ei suostu kuuntelemaan heitä. Puolison omaiset on huolestuneita sen käytöksestä, kun on niin outoa touhua. Ei riitaa ei väkivaltaa eikä mitään. On sillä uusi suhde ja ollut jo vissiin hyvän aikaa.

Vierailija
6/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis?

Vierailija
7/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lastenvalvojalle, jossa teette tapaamissopimuksen. Oikeuteen, jos ex ei noudata sopimuksia.

-Lasu, jos epäilette ettei lapsella ole kaikki hyvin. (ainoan aikuisen mt-ongelmat ovat melkoinen riski lapsille) Parasta olis, jos myös exän vanhemmat tekisivät erillisen ilmoituksen samoihin aikoihin. Lasu hakee lapset pois ja lyhyen selvittelyn jälkeen heidän sijoitetaan sinulle, jos oelt kelvollinen vanhempi tai isovanhemmille, jos he ovat kelvollisia. 

Vierailija
8/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjille.

Vierailija
9/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tilanne on. En pelleile. Viranomaiset ei voi mitään, koska puoliso ei suostu kuuntelemaan heitä. Puolison omaiset on huolestuneita sen käytöksestä, kun on niin outoa touhua. Ei riitaa ei väkivaltaa eikä mitään. On sillä uusi suhde ja ollut jo vissiin hyvän aikaa.

Ota yhteyttä siihen nyksään ja kysy mikä tilanne.

Vierailija
10/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä sinulla ei ole oikeutta tietää koko ajan missä lapset ovat, jos he ovat sovitusti lähivanhemmillaan. Ei ole tilitysvelvollinen sulle. Mutta jos sopimusten vastaisesti pitää heitä "piilossa", niin ilmoitus poliisille.

Vierailija
11/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riinis?

Vähän pohjoisemmassa..

Vierailija
12/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä sinulla ei ole oikeutta tietää koko ajan missä lapset ovat, jos he ovat sovitusti lähivanhemmillaan. Ei ole tilitysvelvollinen sulle. Mutta jos sopimusten vastaisesti pitää heitä "piilossa", niin ilmoitus poliisille.

Poliisi sanoi olevansa voimaton. Ei ole mitään sovittu eikä se toinen halua edes sopia. Sen verran tuore tilanne ja joulukin niin kaikki vaan hämmästelee tätä. En keksi mitä tehdä nyt kun en lakia tunne enkä muutenkaan ole ok. Olen ihan shokissa ja puoliksi halvaantunut.

Vierailija
13/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt exän vanhemmilta missä lapsi on ja voiko lapseen pitää yhteyttä, mikä tilanne. Ja mikä syynä. Oliko suhteessa riitaa tai väkivaltaa? Vai oliko se vain erotilanne?

Sen vanhemmat on eronnu. Isänsä otti yhteyttä ja kysyi onks sillä kaikki hyvin. Ei ole.

Vierailija
14/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit ilman lasta?

Vierailija
15/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lastensuojeluilmoitus, se on helppo tehdä netissä. Jos olet huolissasi lapsen hyvinvoinnista, niin se nyt ensimmäisenä. Pyhien jälkeen sitten lastenvalvojaan yhteys, jotta saatte sopimuksen tehtyä lapsen näkemisestä.

Vierailija
16/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit ilman lasta?

Ei kun se lähti lapsen kanssa kotoa ja ei koskaan palannut, asuu kavereiden ja sukulaisten nurkissa ja hankkii uuden kodin. Ilmoitti vain että otan eron ja pidän lapsen.

Vierailija
17/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Lasu, jos epäilette ettei lapsella ole kaikki hyvin. (ainoan aikuisen mt-ongelmat ovat melkoinen riski lapsille) Parasta olis, jos myös exän vanhemmat tekisivät erillisen ilmoituksen samoihin aikoihin. Lasu hakee lapset pois ja lyhyen selvittelyn jälkeen heidän sijoitetaan sinulle, jos oelt kelvollinen vanhempi tai isovanhemmille, jos he ovat kelvollisia. 

Sillä on joku kuohuntavaihe menossa ja se ei koe olevansa sekaisin. Jos mä syytän sitä hulluksi niin mä oon pian ite pulassa. Se on sellainen marttyyri että se kyllä kääntää sen mua vastaan ja seuraavaks oon ite käräjillä jostain kunnianloukkauksesta. Se on ollut jotenkin masentunut jo pitkään mutta ei suostu menemään lääkäriin vaan suuttui aina jos sille edes ehdotti asiaa.

Vierailija
18/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
19/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta

Vierailija
20/42 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku kuohuntavaihe menossa ja se ei koe olevansa sekaisin. Jos mä syytän sitä hulluksi niin mä oon pian ite pulassa. Se on sellainen marttyyri että se kyllä kääntää sen mua vastaan ja seuraavaks oon ite käräjillä jostain kunnianloukkauksesta. Se on ollut jotenkin masentunut jo pitkään mutta ei suostu menemään lääkäriin vaan suuttui aina jos sille edes ehdotti asiaa.

Ymmärtää tuon, että tuollaisen kanssa pitää olla suu supussa ja kieli keskellä suuta. Arvaamaton kun on.