Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammaslääkäri säikäyttelee turhaan

Vierailija
25.05.2014 |

Minulla on todella huonot hampaat ja vaikka hoidan niitä hyvin, niin ne vaan reikiintyy ja reikiintyy. Vihaan hammaslääkärillä käyntiä, kun hammaslääkäri turhaan "säikyttelee" minua. Saattaa todella huolestuneella äänellä sanoa "täällä on nyt todella pahasti käynyt, on kiille lähtenyt". Tietysti itsekin siinä itku kurkussa sitten huolestun hampaideni terveydestä ja ahdistun. En tiedä, onko lääkärini tarkoitus säikäyttää minua, että alkaisin hoitaa hampaidani paremmin. Mutta kun hoidan jo niitä niin hyvin kuin mahdollista! Tulee todella paha mieli aina jokaisen käynnin jälkeen :( Luulisi lääkärin osaavan pikemminkin lohduttaa potilasta, että "tämä on ihan korjattava asia" jne. Eihän muutkaan lääkärit saa järkyttyneenä tokaista potilaalle, että hänellä on vaikkapa syöpä vaan se tulisi kertoa neutraalisti. Potilas varmaan itsekin osaa jo muutenkin huolestua, ei siinä lääkärin omaa järkyttyneisyyttä enää kaivata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda hammaslääkäriä, niin löydät varmasti sopivamman lääkärin. Eihän se oikein ole, jos joka käynnin jälkeen jää paha mieli.

Vierailija
2/2 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla