Mies ei vietä kokonaisia päiviä kanssani, ei edes nyt joulun pyhinä. Pitäisikö erota?
Ei siis asuta yhdessä vielä. Nähdään kyllä melkein päivittäin, mutta ei oikeastaan koskaan aamusta iltaan vietetä koko päivää yhdessä, miehellä usein menoa ystävien kanssa esim harrastuksen parissa tai sitten herää vasta iltapäivällä, enkä minä työpäivinä voi valvoa kovin myöhään.
Nyt kun on joulu ja minulla muutama päivä vapaata (mies on työtön), hän sanoi että meinaa huomenna pelata ystävänsä kanssa. Eilen kyllä oli illalla kanssani, mutta minua harmittaa, että tänään sanoi pelaavansa päivän kaverinsa kanssa. Eikö normaalissa suhteessa vietetä aikaa varsinkin näin pyhinä kokonaisia päiviä yhdessä (ja muutenkin viikonloppuisin tms)? Mies pitää minua vain nalkuttajana kun sanoin, että olisi kiva näin joulun alla viettää vapaapäiväni yhdessä.. Vaadinko liikaa, vai olisiko parempi harkita eroa vakavasti?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä. Ei tuosta mitään tule. Eroa. Työtönkin vielä.
Miten niin "työtönkin vielä"? Oletko niitä gold digger-naisia?
No en oo. Mut sä oot työtön mies.
Muuttaa yhteen muttei oo koskaan yhdessä. Eli ootte kämppiksiä. Miehen asumistuki katkeaa. Dammit
Taitaa olla salaperhe tai salatussu(ja) muualla.
Eilen pelipäivä ja tänään tädin synttärit.. haloo! Sillä on toinen nainen. Jonka kanssa viitsii olla joulupäivinä.
Teidän toiveenne suhteesta eivät kohtaa. Ei teissä kummassakaan, tai kummankaan elämäntavoissa mitään vikaa sinällään ole, mutta ette vaan sovi toisillenne.
Eli tee palvelus sekä itsellesi että kumppanillesi, ja ilmoita hänelle, että haluat jatkaa eri tietä tästä eteenpäin.
Toivottavasti löydät sen oman kullan, joka haluaa viettää aikaa nimenomaan sinun kanssasi, ja jonka kanssa sinä haluat viettää aikaa.
Ei tuo kyllä sinua huomioivalta ja luotettavalta käytökseltä kuulosta. Olisikohan jotain sitoutumiskammoa tai levottomuutta? Tämähän on ihan spekulointia kertomasi pohjalta.
Mielestäni et vaadi liikaa, jos toivot enemmän yhdessäoloa. Tulee mieleen, että onko hän aika nuori tai muuten kypsymätön? Nyt riippuu varmaan tavoitteistasi, haluaisitko vakiintuneen parisuhteen, perustaa perheen? Oletko emotionaalisesti hyvin sitoutunut häneen, rakastunut? Onko suhteenne pitkä?
Eli jos tuo hänen käytöksensä on sinulle ok, niin mikäs siinä, samaa lienee luvassa jatkossakin. Vakava keskustelu aiheesta, onko hän valmis huomioimaan tarpeesi - ja vastavuoroisesti, onko hänellä sinulle toivomuksia. Voit tehdä sitten johtopäätökset, haluatko jatkaa suhdetta.