Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vietä kokonaisia päiviä kanssani, ei edes nyt joulun pyhinä. Pitäisikö erota?

Vierailija
25.12.2020 |

Ei siis asuta yhdessä vielä. Nähdään kyllä melkein päivittäin, mutta ei oikeastaan koskaan aamusta iltaan vietetä koko päivää yhdessä, miehellä usein menoa ystävien kanssa esim harrastuksen parissa tai sitten herää vasta iltapäivällä, enkä minä työpäivinä voi valvoa kovin myöhään.

Nyt kun on joulu ja minulla muutama päivä vapaata (mies on työtön), hän sanoi että meinaa huomenna pelata ystävänsä kanssa. Eilen kyllä oli illalla kanssani, mutta minua harmittaa, että tänään sanoi pelaavansa päivän kaverinsa kanssa. Eikö normaalissa suhteessa vietetä aikaa varsinkin näin pyhinä kokonaisia päiviä yhdessä (ja muutenkin viikonloppuisin tms)? Mies pitää minua vain nalkuttajana kun sanoin, että olisi kiva näin joulun alla viettää vapaapäiväni yhdessä.. Vaadinko liikaa, vai olisiko parempi harkita eroa vakavasti?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä. Ei tuosta mitään tule. Eroa. Työtönkin vielä.

Vierailija
2/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oman miehen kanssa ei voi viettää viikonloppuja. Lomia ja juhlapyhiä, niin eroaisin. Miehesi voi kohdella kaveria noin, mutta ei puolisoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettekö yhdessä mitään? Siis muuta kuin sek siä? Onko teillä siis pelkkä panosuhde? Mieti asiaa, tänne ei tarvitse kaikkea kertoa.

Vierailija
4/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä voi olla eri toiveet suhteelle ja eri tavat elää, jollakin toisella miehellä voi olla sama tyyli elää. Miestä ei voi oikein vaatia taas sinun tyyliisi tehdä asiat, eikä hän vaatia sinua, koska se sekoittaisi elämän. Mies saattaa olla kaverien kanssa viihtyvää sorttia, joku muu taas enemmän naisen kanssa viihtyvä. Ehkä teille sopii sitten eri tyyppiset kumppanit, ellet ole valmis viettämään aikaa itsekseen, haluat luultavasti rakentaa kunnon suhdetta. Ihmiset ovat erilaisia. Voisi silti olettaa että mies olisi varannut joskus sinulle aikaa.

Vierailija
5/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon äijä! Älä vaan sano että teet ruuankin sille aina kun käy panemassa sua?

Vierailija
6/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa yhteen ni voit olla enemmän yhdessä sen kanssa?

Vierailija
7/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutosta on kyllä ollut jo puhe, mutta molempia harmittaa riidat tästä aiheesta, niin ei olla vielä muutettu.

- Ap

Vierailija
8/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa jättää mies. Se ei tule tuosta muuttumaan, en kattelis.

En ymmärrä miksi edes olet sen kanssa, työtönkin vielä.

Vierailija
10/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutosta on kyllä ollut jo puhe, mutta molempia harmittaa riidat tästä aiheesta, niin ei olla vielä muutettu.

- Ap

Ap, voin kertoa että jos jo tossa vaiheessa suhdetta on riitoja, suhdetta ei missään tapauksessa kannata syventää eikä edes jatkaa. Ois elämäsi suurin virhe ja tekisit sen vaan jotta et olisi yksin.

Älä hemmetissä jatka suhdetta!

Vierailija
11/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on p*nosuhde ei parisuhdetta. Sua käytetään nyt hyväksi.

Vierailija
12/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä. Tasapainoisessa suhteessa tehdään vastavuoroisesti mukavia asioita toisen hyväksi. Tuolle miehelle on liikaa edes nähdä sinua jouluna vaikka kuulostaa sen sortin eläjältä että muutenkin on päivät aikaa tehdä vain itseä huvittavia juttuja.

Mieti oikeasti mitä saat tuosta suhteesta itsellesi, mieshän on välinpitämättömämpi kuin FWB, lähinnä tulee mieleen että on vähemmän kiinnostunut tarpeistasi kun baarihoito. Mutta seurasi kelpaa niin kauan kun en vaadi yhtään mitään.

Rimaa pitää pitää pikkasen korkeammalla jos haluaa säilyttää itsekunnioituksen.

Vierailija
13/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole edes vastannut minulle puhelimeen koko päivänä.. Vaikka eilen kyllä riitelimme, mutta kuitenkin, minulla on tavaraakin hänen luona jonka haluaisin takaisin.. Ja millainen mies ei vastaa koko päivänä puhelimeen, vaikka olisikin ollut riitaa.

- Ap

Vierailija
14/26 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 10 v naimisissa ja voin laskea kahden käden sormilla ne päivät, jolloin olemme viettäneet miehen kanssa koko päivän yhdessä. Hänen on vaan pakko käydä joka päivä jossain, tulee levottomaksi, jos on kotona. Usein lähtee jo ennen kuin herään ja palaa joskus illalla. Toisaalta mulle tämä on ihan ok, tykkään olla yksin.

Vierailija
15/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/26 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pilasi mun joulupäivän pelaamalla tietokoneella puoli päivää kaverinsa kanssa sekä jatkoi myöhemmin itsekseen. Kerroin jo viikkoa ennen etten halua hänen pilaavan minun ja lasten joulua tietokoneella istuen. Nalkutin myös koko joulupäivän. Joka vuotinen perinne nimittäin että kaveri menee minun edelle. Kerroin että voi viettää sitten ensi joulun kaverinsa kanssa eikä perheensä kanssa.

Eilen siis kuppi meni lopullisesti nurin. Rähjäsin ja itkin miten loukattu olen. Johti siihen että pitkästä aikaa sain miehen itselleni ja oli aivan ihana päivä. Illalla teki todellakin mieli myös seksiä. ❤

En ole pelaamisen kanssa täysin ehdoton mutta se ei saa täyttää koko elämää eikä etenkään jouluna. Jouluna ollaan perheen kanssa eikä kaverin.

Vierailija
17/26 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveä. Ei tuosta mitään tule. Eroa. Työtönkin vielä.

Miten niin "työtönkin vielä"? Oletko niitä gold digger-naisia?

Vierailija
18/26 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti kannattaa jättää mies. Se ei tule tuosta muuttumaan, en kattelis.

En ymmärrä miksi edes olet sen kanssa, työtönkin vielä.

Toinen gold digger-nainen. 🙄

Vierailija
19/26 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mies meni sukulaisena synttäreille, sanoi että voidaan nähdä sen jälkeen mutta ei ole koko päivänä vastannut puhelimeen.. Eli tuskin edes näemme.. Onko tällainen käytös oikeasti normaalia parisuhteessa?

- Ap

Vierailija
20/26 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa olla vapaa poikamies, mutta pitää sinut siinä sivussa. Kun sinusta ei ole suurempaa haittaa ja on kuitenkin jotain hyötyä.

Niin kauan kuin siihen suostut tai mies löytää jonkun muun.

Saattaa olla kyllä nytkin jonkun muun kanssa samaan aikaan.

Puhelimeen vastaamattomuus voi olla välinpitämättömyyttä, harkittu keino pitää sinut tietämättömänä missä liikkuu ja koska tulee tai sitten on jonkun naisen luona.

Tai kaikkia näitä yhdessä.

Olet ilmeisesti nuori tai kokematon. Älä ainakaa hanki lapsia tai muuta yhteen tämän miehen kanssa. Ja älä jää odottamaan häntä kotiin, mene omien kavereiden kanssa kun mies on muualla kuitenkin. Toivottavasti et ole luopunut tämän miehen takia kavereistasi.

Mieluummin katsele vielä muita ja tutustu erilaisiin miehiin.