Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Niemisellä uuden rakkaan kuva facebookissa ja instassa

Vierailija
25.12.2020 |

On se vaan nopea noissa ihmissuhteissaan

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätikotka

Vierailija
22/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ex mäkipelle olis yhtä innokas työn tekoon kun akkojen vaihtamiseen niin ei tarviis velkojen kanssa tapella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannushäät jo valmistelujen alla?

Ero tulee juhannukseksi. Vauva on myös tulossa.

Vierailija
24/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että Heidiä sapettaa. Ukko jätti ja petti ja muutti toiselle puolelle maata jossa saa viettää omaa aikaa ja nyt löytänyt taas uuden. Heidi Oulussa pienten lasten kanssa ja eikö yksi lapsi ole erityislapsi. Toni muutti kauas niin ei tartte alkaa viikko-viikko isäksi. Nyt on aikaa kuherrella uuden vaimokkeen kanssa kun exät hoitelee lapset.

Ihan sama naisille mitä Toni tekee, aina on uusia naisia jonossa.

Vierailija
25/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä se aina löytääkin ne muijat, jotka ei ehkäisystä perusta...

Vierailija
26/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvassa on sen sukulainen? Ei instassa ainakaan esitellyt erityisesti

Vierailija
27/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa sarjaa kuin aiemmat puolisot.

Vierailija
28/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo on? Toni on osoittanut olevansa siittämiskykyinen alfauros.

Vierailija
29/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuva olis kiva". Hitto kun ei oo facea eikä instaa. Minkä näköinen se leidi on? Ainakin viimeisimmät daamit Tonilla on ollu tosi hoikkia. 

Vierailija
30/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia, jotka tämän Niemisen kanssa haluavat olla. Ruma, edesvastuuton mies, jolla lukemattomia lapsia eri naisten kanssa. Ei kunnon töitä, maksaa elatusapuja monista lapsistaan. Täysi luuseri. Tosin, nämä naiset, jotka kyseisen ukon kanssa olevat, eivät todellakaan ole niitä kaikkein kauniimpia kedon kukkasia. Kyseinen ukko on kuin Batman leffojen Jokeri. Samanlainen hymy.

Vierailija
31/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tonin ja Heidin erityislapsi kärsi  lyhytkasvuisuudesta (kuten joku kirjoitti aiemmin), vaan hän on lyhytkasvuinen.

Tai saattaahan hän kärsiä kuten itse kukin jostain piirteestä, mutta ei ole nykyään sopivaa puhua kärsimisestä liittyen tämän tyyppisiin asioihin. Ja tyttö itse voi kertoa kärsiikö vai ei. Me emme saa sitä kärsivän leimaa itse laittaa keneenkään.

Vierailija
32/48 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että Heidiä sapettaa. Ukko jätti ja petti ja muutti toiselle puolelle maata jossa saa viettää omaa aikaa ja nyt löytänyt taas uuden. Heidi Oulussa pienten lasten kanssa ja eikö yksi lapsi ole erityislapsi. Toni muutti kauas niin ei tartte alkaa viikko-viikko isäksi. Nyt on aikaa kuherrella uuden vaimokkeen kanssa kun exät hoitelee lapset.

Eipä se Heidi itsekään mikään viaton ole ollut. Rivien välistä luettavissa et petti itekin aiemmin. Tai loukkas omin sanoin "pahimmalla tavalla"

Vierailija
33/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miehiäkö ei sterilisoida .... ?

Vierailija
34/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole seurannut Tonin edesottamuksia, mutta kuinka monta lasta tällä tyypillä nyt on? Ja milloin jätti vaimonsa? 

Vierailija
35/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä naisia sikiää kun tietää jo valmiiksi olevan tuleva yh.

Vierailija
36/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuva olis kiva". Hitto kun ei oo facea eikä instaa. Minkä näköinen se leidi on? Ainakin viimeisimmät daamit Tonilla on ollu tosi hoikkia. 

Kirjoita Googleen toni nieminen instagram ja avot, ei siihen mitään instaa tarvita.

Kannattaisiko hiukan sinun sivistää itseäsi? Mitä veikkaat.

Vierailija
37/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, vaalea nainen.

Toivottavasti onni kestää. Missään ei sanota että olisivat lapsia tekemässä.

Vierailija
39/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole seurannut Tonin edesottamuksia, mutta kuinka monta lasta tällä tyypillä nyt on? Ja milloin jätti vaimonsa? 

Minä luulin että hänellä on tyyliin 10 lasta pitkin kyliä, mutta googlettelun jälkeen kävi ilmi että on 2 tytärtä ensimmäisestä avioliitosta ja poika ja tytär toisesta avioliitosta.

Ja ex-naisystävä saanut lapsen jota julkisuudessa uutisoidaan tonin lapseksi mutta josta hän itse ei ole todennut muuta kuin että asia ei hänelle kuulu. Eli onko edes hänen lapsi kun erokin tuli yllättäen?

Korjatkaa jos olen väärässä 😄

Vierailija
40/48 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/tmitoni/

Kyllähän tuohon työmies tarpeensa tekisi.

M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä