Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkivoide 43-vuotiaalle (ihon pohjasävy punapohjainen, viileä) - suositelkaa omaanne

Vierailija
25.12.2020 |

Minulle myytiin kaupan kosmetiikkaosastolla Lancomen Teint Miracle sävyssä 01 (beige albatre) ja nyt kun olen sitä päässyt kunnolla käyttämään, se on minulle mielestäni liian keltainen. Eli kaulan ja kasvojen sävy on erilainen, ei ns. istu kunnolla. Muutoin olen tykännyt siitä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco. Sävy Special Lite Olive 1.

Vierailija
22/22 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako myyjät katsoa ihon pohjasävyn??? Ja mitkä meikit sopii kylmät vai lämpimät. Kun mulle on pari kertaa Kicks myyjä sanonut että oon lämmin sävyinen ja möi lämpimän sävyisen luomiväripaletin. Sitten kun oon toisella kerralla ollut ostamassa meikkivoidetta niin eri myyjä myynyt meikkivoiteen viileällä pohjalla.

Eivät osaa. Mulle on yritetty myydä monta kertaa punasävyistä meikkivoidetta, koska kasvoissani on punakkuutta mutta ihoni on selvästi keltainen jos katsoo kaulaa ja käsiä. 

Mullekin ensin Kicksissä myyjä valitsi kasvojen sävyn perusteella väärän ja viileän sävyn, mutta kun hän katsoi kaulaa, niin vaihtoi neutraaliin. Ja niin hyvän sävyn valitsikin, ettei kukaan koskaan aikaisemmin ole yhtä hyvää löytänyt. Yhtään ei jää kasvojen ja kaulan välille sävyeroa, kun meikkivoiteen laitan. Luomivärin osaan valita itse silmien värin perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän