Oletko seurustellut hollantilaisen tai saksankielisen miehen kanssa? Kokemuksia, kulttuurieroja?
Kiinnostaisi ruveta etsimään mahdollista kumppania joko Alankomaista tai saksankielisestä Euroopasta. Jokainen on tietenkin yksilö, mutta kokemukset ihmisistä kiinnostavat silti.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta molemmista, mutta hipeistä. Saksalainen oli varmaan tosi epätyypillinen, mutta ihana.
Hollantilainen kuvitteli olevansa erityinen, mutta siellä sekin säästeli kuponkeja ja juoksi tarjousten perässä. Calvé oli ainoa oikea maapähkinävoi ja Zaanze-majoneesi ainoa oikea. Elämän tarkoitus RAHA. Sen hankkiminen ja piilottaminen.
Irlantilais-hollantilainen mies on ollut paras :) Olemme edelleen tosi hyviä ystäviä.
Mielenkiintoista! Täällä on jo useampi maininnut hollantilaisten rahasuhteen, joten jotain perää siinä täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Asun pysyvästi Amsterdamissa - hollantilaiset on todella, todella suoria. Monien mielestä töykeitä.
Jos kysyt että näytänkö lihavalta tässä mekossa, hollantilainen mies saattaa hyvin sanoa että joo.Lisäksi saitoja, ei tuu maksamaan treffeillä. Perii takaisin jos oot 2e velkaa.
Mutta positiivisena usein huumorintajuisia ja halutessaan huomaavaisia :)
Mä olen hieman eri mieltä tuosta huumorintajusta. Voi johtua minusta itsestänikin, mutta oma huumorintajuni on melko sarkastista. Sitten kun heittää jonkun sarkastisen kommentin, niin vastaus on hämmentynyt "mutta eihän se noin mene".
Mä asuin itse 6 vuotta jo, nyt olen koronapakolaisena Suomessa. Eli palaan kyllä takaisin, kun tilanne rauhoittuu. Mun mielestä hollantilaiset on tosi samankaltaisia kun suomalaiset, mutta juuri tuo suoruus tekee niistä kuitenkin ihan erilaisia. Kyllä siihen tottuu, mutta alkuun mä pahoitin mieleni kyllä aika monta kertaa...
t: kakkossivun ykkönen
Onko Belgian flaamit hyvin samanlaisia kuin hollantilaiset?
Kokemusta molemmista, mutta hipeistä. Saksalainen oli varmaan tosi epätyypillinen, mutta ihana.
Hollantilainen kuvitteli olevansa erityinen, mutta siellä sekin säästeli kuponkeja ja juoksi tarjousten perässä. Calvé oli ainoa oikea maapähkinävoi ja Zaanze-majoneesi ainoa oikea. Elämän tarkoitus RAHA. Sen hankkiminen ja piilottaminen.
Irlantilais-hollantilainen mies on ollut paras :) Olemme edelleen tosi hyviä ystäviä.