Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko vieraasta ihmisestä ensiksi pahaa?

Vierailija
25.05.2014 |

Tuli vaan mieleen tästäkin palstasta miten pahantahtoisuus ja negatiiviset ajatukset tuntuvat monilla jylläävän. Oletko vieraasta ihmisestä positiivisesti kiinnostunut kun tapaat vai ajatteletko negatiivisesti? Tilanne esim että tapaat töissä tms uuden työkaverin esimerkiksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan olla neutraali, mutta jostain syystä kuvittelen aina että kaikki ajattelevat minusta lähtökohtaisesti huonoa. Tämä on vähän hölmö juttu.

Vierailija
2/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aivan neutraali suhtautuminen. En luota edes ensivaikutelmaan, se on pettänyt usein. Ylimieliset on osoittautuneet kultaisiksi ja aluksi mukavat petollisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi ajattelen seksiä eli millainen hän olisi sängyssä

Vierailija
4/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun ihan ystävällisesti, juttelen ja olen ystävällinen. Siinä määrin kyllä ajattelen, että kenellekään joka ei ole oikeasti ystäväni, en uskoudu enkä puhu omia asioitani. Ihmetyttää miten herkästi ihmiset tekevät tätä, kuvittelevat että jokainen ns. kaveri on ystävä, vaikka se olisikin työpaikan pahin juorukello.

Mä en ole ikinä puhunut sellaisia asioita eteenpäin, mitä minulle on kerrottu, vaikka jostakin syystä, mulle kyllä helposti uskoudutaan. En tiedä miksi, ehkä siksi että kuuntelen, enkä rasita muita omilla ongelmillani.

Vierailija
5/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi ajattelisin? Suhtaudun ihmisiin vieraisiinkin ihmisiin positiivisesti elleivät he itse anna aihetta muuhun.

Vierailija
6/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mutta lentokentällä ajatellaan kaikkia ihmisiä mahdollisina terroristeina.

Vierailija
7/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan suhtautua positiivisesti vaikka saatan ehkä helposti pelätä, että minusta saa huonon vaikutelman. Ja että se ihminen ei tule pitämään minusta. Siksi en aina ole niin ylitsevuotavan ystävällinen. Ihan tyhmää. Pitäis vain olla oma itsensä, mutta en kestäisi, jos saisin sillä lailla vihamiehiä. Minussa on jotain vikaa. 

Vierailija
8/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="sakupanda" time="25.05.2014 klo 18:26"]

En, miksi ajattelisin? Suhtaudun ihmisiin vieraisiinkin ihmisiin positiivisesti elleivät he itse anna aihetta muuhun.

[/quote] Sama juttu.

Vierailija
9/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:29"]

En.

Mutta lentokentällä ajatellaan kaikkia ihmisiä mahdollisina terroristeina.

[/quote]

Mitäs haittaa siitä on, jos ei ole terroristi? Joo niin, aikaa kuluu hukkaan. Mutta jos EI suhtauduttaisi ja sitten se kiltin näköinen tyyppi kaappaisi koneen ja tappaisi kaikki, niin sitten taas hiudettaisiin, että kaikkia ei tarkasteta.

Vierailija
10/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:33"]

[quote author="sakupanda" time="25.05.2014 klo 18:26"]

[/quote] Sama juttu.

[/quote]

Tämä on hyvä, jos ei ole hirveän ennakkoluuloinen tai vainoharhainen ihmistyyppi.

Vierailija
11/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:15"]Ensimmäiseksi ajattelen seksiä eli millainen hän olisi sängyssä

[/quote]

Mä mietin kans, miltä varsinkin tuntemattomat ihmiset näyttää alasti

Vierailija
12/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. Ajattelen aina muista pahaa kun näen tuntemattomia kaupungilla,junassa jne. Iällä ja sukupuolella tai painolla EI väliä. Yleensä ajattelen kaikista jotain pahaa. Jos on joku kenelle juttelen esim uusi työkaveri tai tutun tuttu tai kuka vaan, en yleensä ajattele pahaa, toki joskus niistäkin. Mutta yleensä tämä "ongelma" kohdistuu tuntemattomiin.

Vierailija
13/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen hyvin positiivisesti sellaisista hiljaisemmista, rauhallisemmista, syrjäänvetäytyvämmistä, tavoiltaan fiksuista ja todella omalaatuisistakin tyypeistä (ovat elämässäni juuri niitä, joista tulee mulle tärkeitä), sitten isosta osasta massaa ajattelen vain aika neutraalisti ja inhon väreet nostattaa niskaani sellaiset liian kovaa ja jopa viinan polttamalla äänellä kaakattavat alati pahansuovasti muista juoruilevat ämmät (tai äijät). Viimeisen ryhmän kanssa koen erittäin haasteelliseksi tulla toimeen, mutta joissain yhteyksissä on välillä vähän pakkokin.

Vierailija
14/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut näin joskus että joku tuputti ajatustaan, minä muka ajattelin heistä pahaa - jotain peitelläkseen.

Ei voi ajatella pahaa ilman aihetta, muttei myöskään voida tasapäistää että kaikista täytyy tykätä.

Vierailija
15/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin. Nykyään pääsääntöisesti ajattelen aina hyvää. Ihmisen teot sitten laskevat pisteitä jos niikseen tulee.

Vierailija
16/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vähän riippuu. Omasta mielestäni ajattelen hyvää mutta näiden ihmisten mielestä en ehkä. Jos näen tatuoinin, niin ajattelen, että siinä on taas joku nuori tehnyt tyhmiä mutta kukapa ei nuorena olisi. Tatuoitu itse saattaa ajatella, kutsuks sä mua tyhmäks, tuu vitun ämmä tänne niin katotaan.

Vierailija
17/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihmisistä aluksi neutraalisti, jos he siten käyttäytyvät ja näyttävät normaaleilta. Sitten ajattelen, että ihminen on hyvä, ellei toisin todisteta. Naama väärällään olevat huomaa kyllä nopeasti. 

Vierailija
18/18 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:12"]

Ajattelen ihmisistä aluksi neutraalisti, jos he siten käyttäytyvät ja näyttävät normaaleilta. Sitten ajattelen, että ihminen on hyvä, ellei toisin todisteta. Naama väärällään olevat huomaa kyllä nopeasti. 

[/quote]

"Naama väärällään" olevassa ei ole välttämättä mitään moitittavaa (minä pidän vakavammista ihmisistä), sen sijaan alati hymyilevät ja koko ajan liikaa puhuvat ovat useimmiten kaikista pahimpia moninaamaisia tyyppejä. Ne todella "sosiaaliset" siis, kuten te jotkut tahdotte heitä kutsua, tai itse itseänne kutsua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän