Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein joululahja, minkä koskaan olet saanut?

Vierailija
25.12.2020 |

?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin alkupuolella sain jouluna sellaisen ison technic-lego auton, joka oli siihen aikaan luultavasti se kallein ja isoin legopaketti. Hinta muistaakseni 700-800 markan luokkaa. Kalleimman ja rakkaimman tästä tekee minulle se, että legoja rakastavana lapsena olin toivonut sitä ja sain sen, vaikka vanhempieni firma oli mennyt ysärin alun lamassa konkurssiin ja raha oli todella tiukassa ihan normi elämiseenkin. Ja sitten saan tuollaisen jouluna! Voi sitä määrää kuika monesti olen vanhempana itkenyt ja rakkaudella muistellut, että vanhempani tinkivät suunnilleen kaikesta mahdollisesta toivomani joululahjan eteen. Respect!

Vierailija
22/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Superrnintendo.

Mä enn kyllä itse tykännnyt oikein pelata itse. Siin aina asmr reaaktioita kun vaiin kuuuntelin kun joku kaveri pelasi ja se nappuloiden nappsutus oli jotenkin todella rentoutttavaa.

Siksikö itsekin lyöt joka toiseen sanaan ylimääräisiä kirjaimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja veljeni saimme hevosen. Oli molempien syntymäpäivä ja joululahja.

Vierailija
24/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kashmirneuletakki, n. 150 €.

Vierailija
25/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala korun ja korvikset, silloinen arvo reilu 1000€. Nyt kun kullan arvo on noussut, niiden arvo on jo yli 2000€.

Vierailija
26/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton lisäksi ehkä Cartier Tank Francais

Vierailija
27/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viisi minuuttia sitten puolisoni lähetti allekirjoitetun avioerohakemuksen. Tämä joululahja, vaikka tuleekin muuten tarpeeseen, maksaa minulle yli 100000eur.

Vierailija
28/53 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttirannekoru, tai tennis bracelet, arvoltaan noin 5000 euroa.

Vierailija
29/53 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisenä lahjana ehkä joku LV :n tai Guccin laukku tai timanttikorvikset. Kallein saamani lahja puolisoltani on arvoltaan n. 2500€. Nämä lahjat olleet special tapauksia eikä mitenkään joka vuotisia.

Vierailija
30/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitara

Vierailija
31/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton sain joskus miesystävältä joululahjaksi. Mies oli upporikas ja auton ostaminen lahjaksi oli vähän kuin itse ostaisin t-paidan lahjaksi, ei tuntunut hänen lompakossaan mitenkään. Ei onneksi ollut mikään Ferrari tms. vaan Suomen keleihin sopiva ja järkevä auto.

Kuka maksoi lahjaveron?

Vierailija
32/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko autoon tulpat.

Vierailija
33/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 e käteisenä. Se oli 15-vuotiaalle valtavan suuri raha ja on toki vieläkin.

Vierailija
34/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelusuksi-pakettia veikkaisin kalliimmaksi.

Vierailija
35/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin niin ole saanut mitään kallista koskaan.

Lapsena oli pulaa kaikesta ja saimme äidin tekemiä barbin vaatteita (tosi mieluisia kyllä. Äiti tehnyt jämälangoista, joita jäi kun teki meille lapsille villapuseroita ja -sukkia.).

Aikuisena ("kun aikuiset eivät lahjoja tarvitse") olen saanut aamutakin, palapelejä yms. Ei mitään erityistä eikä kallista.

Vierailija
36/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä tyttöystävän neitsyyden. Kyllä se 14-vuotiaana oli maailman isoin asia. :D

Lahja?

Vierailija
37/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kitara

Taitaa olla sama mullakin, ei ainakaan äkkiseltään tule mieleen arvokkaampaa yksittäistä esinettä tai asiaa kuin tuo noin 600 euron kitara (sattuu vielä ulkoisestikin olemaan suoranainen match made in heaven mulle). Tai no jotain korujen arvoa en osaa arvioida, joitain olen saanut mutta kun en koruja käytä tai niistä mitään ymmärrä, niin en mene sanomaan mitä hintaluokkaa ovat mahtaneet olla.

Vierailija
38/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 1200 euron laukku, n. 600 euron lompakko ja Dyson Airwrap on kalleimmat.

Vierailija
39/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piano

Vierailija
40/53 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokone vuonna 1999, mutta en saanut sitä yksin vaan yhteiseksi sisarusteni kanssa. Vanhemmat sitten raaskivat ostaa sen kun isä oli saanut perinnöksi useamman tuhat markkaa. Siinä olikin sitten aikamoista kinastelua että kukaan ei saanut pelata tai olla sen aikaisessa netissä minuuttiakaan enempää kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi