Häviääkö kenelläkään muulla ruokahalu kesällä?
Mulla on AINA ollut tälläinen "vaiva". Talvella tuntuu että olisi koko ajan nälkä, mutta aina kevään tullen ruokahalu katoaa kokonaan, samoin näläntunne. Juon vain ihan hulluna, mutta ei tee mieli syödä.
Nytkin viimeisin ruokani oli perjantai-iltana yksi grillimakkara, ei ole vieläkään nälkä eikä tee mieli ruokaa ollenkaan.
Kommentit (9)
Sama täällä, inhottavaa kun on pakotettava itsensä syömään edes jotain vaikka etoo.
Mullakin yleensä kertyy kiloja talvella, mutta katoavat kesäpaastossa kokonaan. Luulisin että tälläinen on oikeastaan ihan normaali biologinen juttu, sillä monet eläimetkin tekevät näin.
Joo, sama. Korkeintaan tekee mieli jotain kevyttä, just salaattia..
Valitettavasti ei häviä. Mitä kuumempi sitä enemmän tekee mieli grilliherkkuja ja kaikkea rasvaa tirisevää.
Miten pidätte yllä suolatasapainoa? Minulla on kesällä aina kotona suolapähkinöitä ja erityylisiä sipsejä/ruislastuja/tacoja ja ripottelen salaattiinkin ja perunoille reilusti suolaa. Kuitenkin huono olo pääsee välillä yllättämään. Jossain vesissähän on lisättynä suolaa, saisiko sellaista tehtyä kotonakin, niin että maku olisi hyvä.
Joo, ei pahemmin etenkään lämmin ruoka maistu, tuntuu että sisuskalut kiehuu jos ruoan syö lämpösenä :)
Hassua muuten, kun normaalisti en juuri syö karkkia tms., enkä kahvia, mutta helteellä mun jostain kumman syystä tekee sikana mieli sokeria ja kofeiinia.
joo, jos viimein pääsis raskauskiloista... vauva syö enää illalla ja öisin rintaa, 10kg vielä painoa liikaa. uskaltaako sitä tieten tahtoen tiputella....
Salaatteja rouskutan kesällä mutta ei paino pääsr minullakaan putoamaan kun suklaa ja jäätelö kuitenkin maistuu. Mutta olo on huomattavasti kevyempi. Mustikat, mansikat ja herneet sekä vesimeloni ovat suurta herkkua.
Syön yleensä vasta illalla auringonlaskettua tai jotain kylmää ruokaa. Paino ei valitettavasti pääse tippumaan, koska viilentymiseen tarvitsee syödä jäätelöä. Se onkin ainoita asioita mitkä maistuu. Ja tuoreet hedelmät.