Teini täytti lokskuussa 18 ja edes kokonaista olutpulloa ei saa kerralla juotua
Mihin tämä nykynuoriso on oikein menossa??
Mielestäni kasvatin nuoren hyvin, mutta mikä on kun edes alkoholi ei kelpaa??
Kommentit (12)
Olen tarjonnut viinilasillisia juhlapöydässä aiemminkin. Juomatta jää, poikkeuksetta jopa 12 cl annos. Hurjasti kyllä kehuu että onpahan erinomaisen hyvä viini, mutta puheet on suuremmat kuin teot!
Jos se olisi yhtään äitiinsä tullut, niin se suorastaan kerjäisi sitä.
Mun vanhin lapseni maistoi alkoholia (Fresitaa) ekan kerran melkein 23-vuotiaana eikä tykännyt. Nyt on 24v ja aikoo tänään maistaa Breezeria.
Onpa ikävää.
Edes hyvää mallia katsoessaan ei ole oppinut juopoksi.
Noloa ja kiusallista deekuperheelle. :(
Jaa, itse olen 34 v. enkä ole koskaan juonut pisaraakaan alkoholia, eikä edes kiinnosta juoda.
Vierailija kirjoitti:
Olen tarjonnut viinilasillisia juhlapöydässä aiemminkin. Juomatta jää, poikkeuksetta jopa 12 cl annos. Hurjasti kyllä kehuu että onpahan erinomaisen hyvä viini, mutta puheet on suuremmat kuin teot!
Tässä olet selvästi tehnyt virheen. Ala-ikäiselle viinan tarjoaminen ja siten asiaan huolettomasti suhtautuminen on vienyt teiniltä viinahalut!! Et saa enää asiaa korjattua, siitä ei enää tule juoppoa.
Jos sinulla on nuorempia lapsia, korjaat heti tilanteen heidän osaltaan vielä toivoa on. Alat siis piilotella juomisia etkä ikinä anna maistaa edes omasta lasistasi viiniä, saati että antaisit heille omaa, niin eivätköhän opi humalahakuisiksi kunnon kansalaisiksi.
Työnnä sille tamponi hanuriin ja laita tratilla vahvaa viinaa perään.
miksi nykyään kaikkien pitäisi olla viinan perään....on olemassa ihmisiä, jotka osaa pitää hauskaa, nimen omaan hauskaa ilman viinaa. Nämä joiden mielestä ei ole ilman viinaa hauskaa, katsoo itseään useinkin peilistä silmä mustana, hiukset revittynä, huuli halki...en muista mitään, mutta kivaa oli.Rahat ja puhelin hukassa, alapääkin hellänä....en vaan muista.....
Litrahuuli vanhempien pettymys kun nuorelle ei viina maistu. Se on taas porvoossakin joulu.
Et selvästikään kasvattanut hyvin!