Yöörrggh mies oksentaa känniään pois
Ollut ihan lärvit koko joulun. Kolmelta yöllä tuli kotiin ja hajotti lasioven. Koira pelästyi ja kusi alleen. Nyt mies heräsi ja oksentaa.
En kestää enää. Suunnittelisin varmaan junan alle hyppäämistä, jos ne kulkisi joulupäivänä.
Seuraavaksi vessaa siivoamaan.
Kommentit (15)
Voi koira reppanaa. Sulla on selvästi paljon tekemistä tänään.
En saa parempaa miestä. Ei tälläinen 35-vuotias luuska saa kunnon miestä. Pitäisi olla joku parikymppinen pimu, jos haluaa kunnon miestä
Sääliä tunnen vain eläimiä kohtaan.
Ottakaa miehen kanssa tänään ja huomenna kunnon tumukännit yhdessä. Päästäkää koira tuskistaan ja riemuitkaa yhdessä joulun ilosanomaa.
Vierailija kirjoitti:
En saa parempaa miestä. Ei tälläinen 35-vuotias luuska saa kunnon miestä. Pitäisi olla joku parikymppinen pimu, jos haluaa kunnon miestä
Siis oot VASTA 35? Sulla on kuule monen monituisia vuosia ja hyviä ihmissuhteita koettavana, joten parempaa ensi vuotta. Tee ratkaisuja.
Kyllä ne junat joulunakin kulkee.
Ota sinäkin tuikku murheeseen. Pakko sinullakin on alkoholistitaustaa olla, et sinä muuten juopon kanssa oloa laittaisi yksinoloa edelle.
Vai onko mies varakas?
Jos et saa parempaa miestä niin eikö yksin olisi parempi kuin juopon kanssa? Kyllä monelle kunnon miehelle vanha luuskakin kelpaisi. 😃 Älä nyt ainakaan passaa sitä tenukeppiä vaan pistä itse siivoamaan oksennuksensa.
No hei, mun mies kittas 3 flindaa punkkua pikkutunneille asti. Nyt ei oo mitään viiniä huomisen vieraille tarjota.
Mies tuli nukkumaan varmaan aamuviideltä.
Ja nyt yrittää nukkua kankkustaan pois.
Saa nähdä, miten selittää viinien katoamisen.
Vierailija kirjoitti:
No hei, mun mies kittas 3 flindaa punkkua pikkutunneille asti. Nyt ei oo mitään viiniä huomisen vieraille tarjota.
Mies tuli nukkumaan varmaan aamuviideltä.
Ja nyt yrittää nukkua kankkustaan pois.Saa nähdä, miten selittää viinien katoamisen.
Hei haloo! Minkä takia sinäkin olet juopon kanssa? Taidat pitää juopoista?
Koiraa mua käy sääliksi, luovu siitä jos elää tuollaisessa olosuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Laitat miehen kierrätykseen?
Ihan sekajätteeseen joutaa!
Täällä taas mies vetää viiniä ja bisseä. Eli tiedän, mitä huomenna taas ohjelmassa. Kankkusta ja pahaa oloa.
Miksi helvetissä siivoat miehen oksennuksen? Tai miksi ylipäätään olet juopon kanssa jos et halua juoppoa?