Mitä teet jos (kun!) Suomi voittaa lätkän MM-kultaa?
Itse lupaan soittaa oikeasti kovalla Poika saunoo -biisiä heti pelin jälkeen sekä ripustaa Suomen fanipaidan farkkuVolvoni takalasiin vähintään viikoksi :)
Ja ei, en ole erityinen lätkäfani mutta nostattaahan se kansallista fiilistä.
Kommentit (26)
Luultavasti tirautan muutaman kyyneleen, lyön teinin kanssa yläfemman ja juon voittokahvit. Aamulla sitten hehkutan voittoa työkaverin kanssa.
Meen nukkumaan. En oo koskaan seurannut lätkää, eli ei innosta.
...ja tietty Ihanaa Leijonat ihanaa -biisiä myös :)
t: ap
Ja ...tut se mitään kansallista fiilistä nostattaa. Lätkä ei kiinnosta mua pätkääkään, ja jos Suomi sattuisi voittamaan, ei se mun ansiota ole. Eikä mun vika jos häviävät. EVVK.
Mä lupaan teipata siniset ristit mun valkosen auton kylkiin, ja ajella niin Moskovaan! Tai ainakin mökille.
syön oliivin vaikka mikä olisi ja olen maailman onnellisin, itken karjun ja nauran, kuten tänäänki.
Käyn iltauinnilla meidän kaupungin torin suihkulähteessä.
Jotain tunnetta kiekko aina herättää, kun kaikki inhoajatkin jaksavat näitä ketjuja aukoa.
Olen jollain tavalla seesteinen ja onnellinen, mutta en tee mitään normaaista poikkeavaa. Eli lenkitän koiran, pesen hampaat ja menen nukkumaan,
Haa. Täällä siis katkerat lätkävaimot tilittävät evvk-juttuja!?!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:03"]
Haa. Täällä siis katkerat lätkävaimot tilittävät evvk-juttuja!?!
[/quote]
Onneksi, onneksi mun miestä ei kiinnosta myöskään. Tuskin olisin mennyt yhteen hc-lätkäfanin kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:59"]
Jotain tunnetta kiekko aina herättää, kun kaikki inhoajatkin jaksavat näitä ketjuja aukoa.
[/quote]
Miksei saa vastata jos kysytään mitä aikoo tehdä?
Avaan skumpan kuten viimeksikin :)
Vedän niin komiat voittokännit, ettei minusta ole maanantaina työntekijäksi. Lähden kadulle ehkä hummailemaan muiden fanien kanssa,
Annan miehelle. Yleensä saa vain syntymäpäivänä ja jouluna.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:59"]
[/quote] Saa, mutta ihmetyttää, kuinka viitsii avata ketjun aiheesta, joka ei yhtään kiinnosta. Itse en ainakaan jaksa esim. blogi-, vauva-, päiväkoti- yms. ketjuja aukaista, jotka eivät omia kiinnostuksen kohteita vastaa yhtään. Mutta meitä on moneen junaan ja osa jää laitureillekin.
Miksei saa vastata jos kysytään mitä aikoo tehdä?
[/quote]
Ja ite jään laiturille näiden lainaamisteni kanssa.
En mitään, tosin nukun yksin. Mies nimittäin sanoi että juhlii koko yön täysillä ja nukahtaa johonkin ojaan kaatokännissä ja tulee kotiin vasta kun krapulaltaan pystyy :)
Minkä ikäinen lapsi saisi teistä mennä vanhemman kanssa kaupungille käymään jos voitto tulee? Siis vanhempi selvinpäin.
Ei hetkauta tippaakaan.