Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki jalkahieron ja lakkasi kynnet.

Vierailija
24.05.2014 |

Mieheni rasvasi jalkani ja hieroi niitä. Lakkasi vielä varpaan kynteni:) Tekeekö muut näin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sinulla.

Vierailija
2/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en haluais, että mieheni tekee tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on melkein alusta asti tehnyt noin :)

Vierailija
4/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös saadaan tällaista palvelua. Ja mies lakkaa huolella, paljon paremmin mitä itse :)

Vierailija
5/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, ikinä.

Vierailija
6/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osais lakata..

Vierailija
7/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee! Tuo olisi ihanaa. Mieluummin ottaisin jalkahieronnan, kuin seksiä. Jalkahieronta on ehkä ihanimman tuntuista, mitä tiedän. Kynsien lakkaamisesta en niin välitä, haluan lakata ne itse. Mutta se hieronta...!

Vierailija
8/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen tekee, juu... Ja sitten pyytää parasta pikkumustaani ja korkkareita lainaksi. Alkoi heti kun naapuriin muutti eräs Kauko. Asioilla voinee olla yhteys.

Vierailija
9/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla aika turn off sun miehelle nähdä sun haisevat varpaat noin läheltä.

Hyvät naiset,

kaikki kaunistautumis- ja intiimirituaalit pitää suorittaa miehen silmien ulottumattomissa. Se on sääntö numero uno.

Muuten hän pitää sua pelkkänä haisevana kynsilakkabimbona.

On tosi tärkeää säilyttää se ~air of mystery~, että mies pitää sua naisellisena ja haluttavana!!

Vierailija
10/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahieronta on ihan jees mutta kynsiä lakkaava mies ei kyllä minua kiinnosta.

Vierailija
11/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:58"]Taisi olla aika turn off sun miehelle nähdä sun haisevat varpaat noin läheltä.

Hyvät naiset,

kaikki kaunistautumis- ja intiimirituaalit pitää suorittaa miehen silmien ulottumattomissa. Se on sääntö numero uno.

On tosi tärkeää säilyttää se ~air of mystery~, että mies pitää sua naisellisena ja haluttavana!!

[/quote]

True dat. Miehen pitää kuvitella että sä synnyit se lakka sun kynsissäs.

Vierailija
12/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. En kyllä anna sen lakata värillisellä lakalla kun se vaan sotkee. Mäkin välillä raspaan sen kantapäät, laitan kosteusvoidetta, kiillotan varpaankynnet ja lakkaan hoitolakalla. Ja se on raavas mies, kukaan ei ikinä uskoisi kuinka nätit varpaat sillä on :P

Vierailija
13/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että teki jalkahiehon. Jäin hetkeksi miettimään minkälainen sellainen kanttura on.

Vierailija
14/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:07"]Luin ensin, että teki jalkahiehon. Jäin hetkeksi miettimään minkälainen sellainen kanttura on.

[/quote]

ei vielä tiineenä,mutta melkein..... ;-)

Vierailija
15/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee kyllä useinkin jalkahieronnan mulle ja rasvaa mun jalat. Kynsiäni ei ole koskaan lakannut. Liekö edes osaisi.

Vierailija
16/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo joka ilta jalkojani. Kynsiä ei lakkaa.

Vierailija
17/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakkaa levittävä mies on kyllä aika... korni. Vastenmielinen ajatus, ajatelkaa nyt sellainen pieni suti miehekkäissä käsissä... jäiks =/.

Vierailija
18/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:58"]

Taisi olla aika turn off sun miehelle nähdä sun haisevat varpaat noin läheltä.

Hyvät naiset,

[/quote]

Wau. Minä taidan sitten olla vain yksinkertaisesti superhaluttava ja todella naisellinen, sillä mieheni useinkin mm. rasvaa sääreni suihkun ja sheivauksen jälkeen (ja näkee kun sheivaan!) Tämä johtaa jalkahierontaan, joka yleensä johtaa ihanaan, pitkään ja kuumaan rakasteluun. Miehen aloitteesta! 

Kummasti mieheni haluaa minua edelleen, yli kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, vaikka joutui esim. avustamaan minua wc-hommissa hätäsektion jälkeen :O Tulkitsen tämän nyt sitten niin, että olen vain niin upea... Tai sitten mieheni ei ole mikään tyhjäpää, vaan ihminen joka ymmärtää olevansa naimisissa ihmisen kanssa.

Vierailija
19/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kynsien lakkaaminen oli eroottista...

Vierailija
20/27 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kynsien lakkaaminen oli eroottista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän