En ymmärrä rumien joulupaitojen tarkoitusta
Mitä hienoa on vaatteessa, jota käytetään kerran ja heitetään sen jälkeen roskiin? Vielä vähemmän ymmärrän sitä, että niistä tehdään jotakin muka hienoa uutta.
https://villananna.vaikuttajamedia.fi/wp-content/uploads/sites/42/2020/…
Kommentit (13)
Mutku ne tekee telkkarissa ja Instagramissakin niin! Suuri maailma katos. Kyllä mun täytyy silloin myös!
Vierailija kirjoitti:
Joku tekee sillä rahaa.
Ne ovat silti hirveitä, enkä ikinä laittaisi moisia kapistuksia päälleni.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mutku ne tekee telkkarissa ja Instagramissakin niin! Suuri maailma katos. Kyllä mun täytyy silloin myös!
Pitää tehdä niin kuin muutkin tekee, sopulismia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tekee sillä rahaa.
Ne ovat silti hirveitä, enkä ikinä laittaisi moisia kapistuksia päälleni.
-ap
Samoin. Ehkä ei tekemään niin paljon kuin haluaisi. Meistähän se on kiinni.
Sellaisen pukemalla viestittää että muulloin pukeutuu hyvin ja elegantisti (ja kalliisti). Vaikka se ei olisikaan totta.
Siksi ne vetoavat. Ovelaa markkinointia. Harvalla meistä on varaa isojen tähtien elämäntapaan mutta ruma joulupaita on yksi pienimmistä yhteisistä nimittäjistä ja se me voidaan ostaa.
Minulla on kyllä ollut jo kolme vuotta sama ruma jouluvillapaita, jonka ostin suht halvalla tyyliin Cubukselta. Käytän sitä jouluaattona ja toisinaan jo ennen joulua esim. töissä naurattamassa työkavereita. Jatkuvaan käyttöön ei sovellu, koska on hiostavaa akryyliä, mutta minusta se on hauska ja söpö paita käyttää joulun aikaan.
Ihan älytöntä touhua, harmi että noi on rantautunut Suomeen. Just jotan akryylia, tehty ties missä oloissa ja roudattu matkojen takaa.
Sitten niitä käytetään muutama kerta vuodessa. Surullista.
Sama tarkoitus kuin kaikella muullakin turhalla krääsällä: lisätä kulutusta.
Päiväkoteihin ja lasten jouluja järjestäville ne kyllä sopivat :) Lasten osaston henkilökunnalle sekä ala luokkien opettajille.
Ne on niin rumia. Pitäisi kriminalisoida. Ne saavat hoikankin näyttämään rumalta pötköltä.
Turhaa jätettä.
Joku tekee sillä rahaa.