Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia jotka menevät heti uuden tuttavuuden kanssa sänkyyn

Vierailija
24.05.2014 |

Ei ole koskaan mulle auennut tälläinen, voisiko joku valaista että miksi?

En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en itse ole tälläisiä yhden yön/ensimmäisten treffien seksiä harrastanut koskaan.

Jotenkin tuntuisi pahalta ja oudolta päästää aivan vieras ihminen kaikkein yksityisimmälle alueelleni ihan noin vain. Ilmeisesti joillekkin se on ihan ok?

Kerrottakoon että olen kihloissa ja suhdetta onnellisesti takana jo monta vuotta sekä seksiä on paljon ja se on hyvää..

Te jotka harrastatte tälläisiä yhden yön juttuja niin voisitteko valaista tyhmää että miksi? Saatteko siitä muuta tyydytystä kuin seksiä randomin kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mies oli niin totaalisen ihana ja seksikäs. Ensi kesänä tulee 19v hääpäivä.

Vierailija
2/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:40"]No kun mies oli niin totaalisen ihana ja seksikäs. Ensi kesänä tulee 19v hääpäivä.

[/quote]

No teillähän meni sitten todella hyvin! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin nuori ja tyhmä, nyt viisastuneena ei enää innosta tuollainen

Vierailija
4/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedän omasta kaveripiiristäni näitä, etenkin miehiä, jotka etsivät vain yhden yön panoa baarista ja sen jälkeen nainen on ilmaa..

Ap

Vierailija
5/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sitten miehiä, jotka tekevät samoin?

Vierailija
6/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sitten miehiä, jotka tekevät samoin?

Vierailija
7/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:40"]No kun mies oli niin totaalisen ihana ja seksikäs. Ensi kesänä tulee 19v hääpäivä.

[/quote]

Ap

[/quote]

Käykö puolustukseksi, että annoin vasta aamulla klo 9 :)

Vierailija
8/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:42"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Käykö puolustukseksi, että annoin vasta aamulla klo 9 :)

[/quote]

Haha :D kai sitä piti keretä sitten nukkua ensin ;)

En siis tuomitse teitä tälläisten harrastajia mutta kiinnostaa vain :)

Onnea teille! :)

Vierailija
9/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tein naisena aloituksen ekoilla treffeillä ja tässä ollaan 9 vuoden jälkeen, 2 lasta, yhteiset pankkilainat ja naimisissa.

Vierailija
10/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se mahtaa ap:ta haitata? Kaikki eivät ole kuivapilluja.

Vierailija
11/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:44"]Ymmärrätkö sitten miehiä, jotka tekevät samoin?

[/quote]

En. Mutta stereotypisesti miehet ovat enemmän sen pillun perässä kuin naiset munan perässä..

Ap

Vierailija
12/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää nämä 5 minuutin tuttavuuden jälkeen sänkyyn menneet. Eivätkö viitsi sanoa, että oikeasti oltiin jo tavattu netissä... Ei olis niin kova juttu.

Vierailija
13/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:38"]

En tarkoita tätä mitenkään pahalla, mutta en itse ole tälläisiä yhden yön/ensimmäisten treffien seksiä harrastanut koskaan.

Jotenkin tuntuisi pahalta ja oudolta päästää aivan vieras ihminen kaikkein yksityisimmälle alueelleni ihan noin vain. Ilmeisesti joillekkin se on ihan ok?

Kerrottakoon että olen kihloissa ja suhdetta onnellisesti takana jo monta vuotta sekä seksiä on paljon ja se on hyvää..

Te jotka harrastatte tälläisiä yhden yön juttuja niin voisitteko valaista tyhmää että miksi? Saatteko siitä muuta tyydytystä kuin seksiä randomin kanssa?

[/quote]

Saan tyydytyksen. En tarvitse seksuaaliseen tyydytykseen tunteita vaan riittää että miehellä on oikeanlainen penis. Haluan testata miehen heti alussa, suhdetta on turha jatkaa jos emme ole seksuaalisesti yhteensopivia. Samalla saa kätevätä blokattua ne joilla on huora/madonna-syndrooma. Ja miksi ihmeessä en menisi? Kukapa ei orgasmia haluaisi?

Vierailija
14/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:46"]Mitähän se mahtaa ap:ta haitata? Kaikki eivät ole kuivapilluja.

[/quote]

Mä en olekaan mikään kuivapillu mutta en voisi harrastaa seksiä ilman vahvaa tunnesidettä.

Ja taitaa luetunymmärtämisessä olla vikaa jos et ymmärtänyt etten ole täällä haukkumassa tälläisiä ihmisiä.

Ap

Vierailija
15/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:38"]

[/quote]

Saan tyydytyksen. En tarvitse seksuaaliseen tyydytykseen tunteita vaan riittää että miehellä on oikeanlainen penis. Haluan testata miehen heti alussa, suhdetta on turha jatkaa jos emme ole seksuaalisesti yhteensopivia. Samalla saa kätevätä blokattua ne joilla on huora/madonna-syndrooma. Ja miksi ihmeessä en menisi? Kukapa ei orgasmia haluaisi?

[/quote]

Mikä on huora/madonna syndrooma?

Vierailija
16/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin harrastaa yhdenillan seksiä kerran. Ei siitä tullutkaan yhden illan juttua. Ihastuttiin ja rakastuttiin ja keväällä mentiin naimisiin. Eli ei vieläkään ole yhden illan juttua mulla ollut. Yritys oli kova :D tota ennen kerran yritin, mutta en sitten pystynytkään. Mutta sekin meni sit niin, että se yhen illan poka ei vähästä lannistunut ja pyysi treffeille seuraavana päivänä. Menin ja se suhde kesti kolme vuotta. Ystävällisissä väleissä erottiinkin sit aikoinaan.

Vierailija
17/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä "panoja" on hyvä harrastaa, ettei vanhana iske viidenkympinvillitys ja jää perhe toiseksi.

Nuorena kannattaa mennä ja nauttia. No, itse elin nuoruuteni 80-luvulla, joten silloin oli elämä jotenkin turvallisempaa.

Vierailija
18/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

Mikä on huora/madonna syndrooma?

[/quote]

Se, että haluaa vaimoksi siveän naisen mutta panoon kelpaa kaikki.

Vierailija
19/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:44"]Ymmärrätkö sitten miehiä, jotka tekevät samoin?

[/quote]

En. Mutta stereotypisesti miehet ovat enemmän sen pillun perässä kuin naiset munan perässä..

Ap

[/quote]

Joo, mutta todellisuudessa naisen ja miehen libidolla ei ole mitään eroa.

Vierailija
20/32 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:51"]Yritin harrastaa yhdenillan seksiä kerran. Ei siitä tullutkaan yhden illan juttua. Ihastuttiin ja rakastuttiin ja keväällä mentiin naimisiin. Eli ei vieläkään ole yhden illan juttua mulla ollut. Yritys oli kova :D tota ennen kerran yritin, mutta en sitten pystynytkään. Mutta sekin meni sit niin, että se yhen illan poka ei vähästä lannistunut ja pyysi treffeille seuraavana päivänä. Menin ja se suhde kesti kolme vuotta. Ystävällisissä väleissä erottiinkin sit aikoinaan.

[/quote]

Eli ilmeisesti niistä yhden yön jutuista voi tulla ihan oikeita pitkiä suhteita :)

Mulla ei tosiaan ole mitään kokemusta henkilökohtaisesti tälläisistä muuta kuin tiedän kavereita jotka etsivät vain sitä panoa ja naisella ei ole aamulla mitään merkitystä..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi