MIKSI OLET PALSTALLA JOULUNA?
Ainoa hyväksytty vastaus on se ettäjoulukirkko on peruttu
Kommentit (24)
En kuulu kirkkoon. Saan palstailla milloin haluan.
Miksi HUUDAT, vaikka joulurauha on julistettu?
Kissa herätti ruokaa vaatimaan. Se ei näköjään tajua että on joulu.
Perhe nukkuu vielä, keitin itselleni kupin kahvia ja palstailen sängyssä tyynyjen varassa istuen. Ihanaa :)
No itseasiassa mä heräsin näin aikaisin, kun ajattelin että katson sen joulukirkon nyt aamuseiskalta.. Mut eihän sellaista enää näemmä olekaan/tulekaan :(
Tuli vain tässä yöllä mieleen, että voiko missään puolueessa olla niin tyhmiä ehdokkaita, että julkaisevat somessa äänestäjien kuvia ja nimiä, ja yllyttävät muita haukkumaan heitä, ja niin tyhmiä äänestäjiä, että tekevät niin kuin hidalgo käskee. Eihän voi. Eipä sitä jouluyönä muuta.
Kissa herätti ja vauva potkii vatsassa sekä lisäksi esikoinen itki nälkäisenä. Nyt hiljaisempaa paitsi vauva potkii edelleen. Mikä tahansa noista käy syyksi sekä sekin että laitoin puolisolle aamiaista ennen töihin lähtöään. Nyt itse nautin aamiaista.
Jännittää niin paljon, että synnyttääkö Li Andersson pian uuden jeesuslapsen ettei saa unta. Muutama kupillinen kahvia niin eiköhän se uni kohta tule, onneksi aamuerektio ei kestä enää koko päivää ei näin vanha enää jaksa nukkua seisten heladagenefterhoppalalaa
Olen lomalla ja olen antanut itselleni luvan olla suorittamatta ja tehdä kaikkea mikä sattuu huvittamaan. Aion somettaa ja surffaillanetissä oikein urakalla, koska tämä on juuri sellaista hömppää, joka tuntuu mukavalta. Otamme koko perhe aika rennosti ja meillä on ihanan mukava ilmapiiri. ^_^
Koulukirkko tulee telkkarista klo 10. Youtubessa varmasti kymmeniä joukukirkkoja jo nyt, viimeistään kahdeksalta.
Itse palstailen koska olen ainoana hereillä ja tällä kertaa en ole töissä joulukirkossa klo 8, vaikka se pidetään ja striimataan.
Vierailija kirjoitti:
Kissa herätti ja vauva potkii vatsassa sekä lisäksi esikoinen itki nälkäisenä. Nyt hiljaisempaa paitsi vauva potkii edelleen. Mikä tahansa noista käy syyksi sekä sekin että laitoin puolisolle aamiaista ennen töihin lähtöään. Nyt itse nautin aamiaista.
Oih kun saisi joskus raskaana olevaa naista joka syö aamiaista, omistaa kissa ja miehensä on töissä niin olisipa se onnen päivä
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä ja viihdytän itseäni.
"22. joulukuuta 2020
Oy Sinebrychoff Ab on ilmoittanut poistaneensa markkinoilta tuotteen Monster Energy LH44 (0,5 l).
Tämä energiajuoma sisältää
lisäaineiden, aromien ja entsyymien kantaja-aineena käytettyä
propyleeniglykolia (E 1520)
yli lainsäädännössä sallitun enimmäismäärän.
Euroopan elintarviketurvallisuusviranomainen EFSA on määrittänyt
kantaja-aineen E 1520 hyväksyttäväksi
päivittäiseksi enimmäissaanniksi (ADI-arvo, Acceptable Daily Intake) 25 mg/henkilön painokilo/vrk.
Tämä saanti täyttyy 60-kiloisella henkilöllä yhdestä 0,5 litran tölkistä kyseistä juomaa.
Takaisinveto koskee kaikkia nyt myynnissä olevia tämän tuotteen valmistuseriä."
Terveisiä Ruokavirastolta.
Oletko kuullut vieä tuota uutista? Telkkarista ei näkynyt mitään moneen päivään.
Känninen mies alkoi kähmiä ja yritti päästä hommiin. Vähemmällä olisin varmaan päässyt jos olisin hetin antanut tuuppia sen minuutin tai pari. No en antanut ja nyt istun puhelimen kanssa vessassa ja mies takoo vessan ovea. Tietää että pian levitän jalkani kun jatkaa ennen kun lapset herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih kun saisi joskus raskaana olevaa naista joka syö aamiaista, omistaa kissa ja miehensä on töissä niin olisipa se onnen päivä
Puolisoni on nainen eli siinä kohtaa meni heti huti.
Vierailija kirjoitti:
Koulukirkko tulee telkkarista klo 10. Youtubessa varmasti kymmeniä joukukirkkoja jo nyt, viimeistään kahdeksalta.
Itse palstailen koska olen ainoana hereillä ja tällä kertaa en ole töissä joulukirkossa klo 8, vaikka se pidetään ja striimataan.
Ei tuo klo kymmenen kirkko ole sama kuin aamuseiskan. Puuttuu se ihana pimeys ja tunnelma kokonaan ja osaan kuvitella, että tuo on muutenkin sellainen outo spektaakkeli jammailevine kuoroineen kuten usein sunnuntaisin. Joskus osuu siis vahingossa kanavalle tuohon aikaan ja suu auki sitä menoa katsoo. Ei ole tosiaan minun kirkkoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni on nainen eli siinä kohtaa meni heti huti.
Oih sehän olisi vielä ihanampaa lesbpaulaa olisi ihkua rämpyttää
Heräsin aikaisin eikä enää nukuttanut, katsoin mitä joulutervehdyksiä oli tullut sähköpostiin ja sitten tulin vilkaisemaan palstaa. Nyt alan aamukahville.
Sinulta on joulukirkko peruttu?