Miten saisin mieheni innostumaan
alistamisesta? Tai edes vähän rajummista otteista?
Mieheni on vaniljaseksiin tottunut edellisessä liitossaan, minä taas tykkään kovemmista otteista. Jo suhteen alussa heti asiasta puhuttiin paljonkin, näytin lelulaatikkoni jossa on mm. kaulapanta, reisikahleet, dildoja jne. Miestä kiinnosti kyllä mutta kertoi kokevansa vieraaksi sen ajatuksen, että alistaisi ketään.
Nyt vuosien saatossa mies on jo huomannut miten paljon rajumpia orgasmeja saan kun hän esim. läpsii rintojani tai kuristaa kaulaani samalla kun harrastetaan seksiä, mutta haluaisin vielä vähän enemmän; raippaa, sitomista...
Antakaa vinkkejä miten saisin miehen sitomaan mut kun suora pyyntö ei tunnu auttavan?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:49"]
Mieheni on vaniljaseksiin tottunut edellisessä liitossaan, minä taas tykkään kovemmista otteista. Jo suhteen alussa heti asiasta puhuttiin paljonkin, näytin lelulaatikkoni jossa on mm. kaulapanta, reisikahleet, dildoja jne. Miestä kiinnosti kyllä mutta kertoi kokevansa vieraaksi sen ajatuksen, että alistaisi ketään.
Nyt vuosien saatossa mies on jo huomannut miten paljon rajumpia orgasmeja saan kun hän esim. läpsii rintojani tai kuristaa kaulaani samalla kun harrastetaan seksiä, mutta haluaisin vielä vähän enemmän; raippaa, sitomista...
Antakaa vinkkejä miten saisin miehen sitomaan mut kun suora pyyntö ei tunnu auttavan?
[/quote]
Kuka luonteelleen mitään mahtaa. Oletko tosissasi?. Onko tuo kirjoituksesi totta?
Voi kun olisin löytänyt sinut aikaisemmin. Menin vuosi sitten naimisiin, sitä ennen
minulla oli yksi nymfo joka halusi kokoajan ja rajuja otteita. Sillä oli kotona huone
missä oli nahkakahleet katossa, ja lattiassa säädettävät nahkaiset nilkkalenkit.
Hän halusi aika rajua piiskaamista selkään,rinnoille ja varsinkin perseelle, suuseksiä kun annoin hän oli niin märkä että valu mahlaa helvetisti, sitten hän
halusi käteni sisäänsä, voi sitä huutoa kun hän sai orgasmin. Kun hän otti minulta suihin niin tuntui että kyrpä lähtee irti, välillä hän nuoli sitä lopuksi hän halusi spermat suuhunsa ja nieli ne. Sille ei riittänyt mikään, taas hän halusi piiskaa no
minähän piiskasin. Sitten hän kysyi haluatko naida tai piiskata, sanoin että jos vaikka naisin välillä. Se nainti oli kun olisi kirnunut voita, kyllähän minä tulin ja taas
sitä huutoa. Minä kun ajattelin että se oli siinä, mutta hän halusi että otan spermat
ja pillulimat ja levittäisin ne hänen naamalleen ja rinnoille. Rinnat olivat suht isot ja terhakat, seuraava pyyntö oli että työntäisin käteni uudestaan hänen pilluun ja liukkaria perseeseen ja käsi myös sinne. Sitten tuli käsky runkkaa niillä minähän
runkkasin, sitten taas sitä huutoa. Aloin vetämään käsiäni pois mutta hän sanoi
et helvetissä ota. Kun kuritus loppui olin aivan puhki, ihan kun olisi tehnyt täyden
työpäivän. Sitten hän pyysi puhelin numeroani, kyllä annoin, kävin häntä kurittamassa monia kertoja. Voi kun oltais tavattu sinun kanssa reilu vuosi sitten
meillä olis varmaan natsannut hyvin yhteen vai mitä meinaat?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:49"]
[/quote]
Mistä teitä kokeilunhaluisia löytää? tahtois kans tollasen nartun.
Hepokatin ehdotus oli aika jees, pitää kokeilla sitäkin. Kiitos vinkistä.
Ja mut olisi aikanaan löytänyt baareista ja netistä, mutta nythän se on myöhäistä ;)
Mä oikeasti tykkään kun mies kurittaa ja alistaa kunnolla, tosin toi kättä pilluun -homma ei oo mun juttu. Oon sitä kyllä kokeilut, mut jotenkin se ei vaan kiihota yhtä paljon kuin joku muu.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 15:45"]
Ja mut olisi aikanaan löytänyt baareista ja netistä, mutta nythän se on myöhäistä ;)
Mä oikeasti tykkään kun mies kurittaa ja alistaa kunnolla, tosin toi kättä pilluun -homma ei oo mun juttu. Oon sitä kyllä kokeilut, mut jotenkin se ei vaan kiihota yhtä paljon kuin joku muu.
[/quote]
Mun juttu ei oo baarit. Mutta kun nainen valittaa kättä työntäessä niin se on mun juttu, Ja kyllä tuo edellä mainuttu nymfomaani piti siitä kun vielä nuolin klittaa samanaikaisesti. Miksi se ei sinua kiihottanu?.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 16:55"]
[/quote]
Mun juttu ei oo baarit. Mutta kun nainen valittaa kättä työntäessä niin se on mun juttu, Ja kyllä tuo edellä mainuttu nymfomaani piti siitä kun vielä nuolin klittaa samanaikaisesti. Miksi se ei sinua kiihottanu?.
[/quote]
Ei se nyt vaan tuntunut mitenkään erityisen hyvälle, lutkamaiselle tai millekään muullekaan. Lähinnä vain sille että "jahas, kättä työnnetään toosaan". Ja olin kyllä ideassa alunperin ihan mukana, kyllä mua se ajatus kiihotti, toteutus ei sit vaan ollutkaan niin nannaa vaikka puitteet oli kohillaan.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:06"]
Ei se nyt vaan tuntunut mitenkään erityisen hyvälle, lutkamaiselle tai millekään muullekaan. Lähinnä vain sille että "jahas, kättä työnnetään toosaan". Ja olin kyllä ideassa alunperin ihan mukana, kyllä mua se ajatus kiihotti, toteutus ei sit vaan ollutkaan niin nannaa vaikka puitteet oli kohillaan.
[/quote]
Näin se vaan monesti menee, että fantasia on parempi kuin sen toteuttaminen. Toki suosittelen kokeilemaan, jos tilaisuus tulee, mutta... pessimisti ei pety :)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sidotaan miehesi tuoliin ja joutuu vain "kuuntelemaan" mitä sinulle tehdään. SInä sidottuna ja piiskattuna orjattarena käytössä halutun ajan...;)
Herra40+
Oletko ajatellut miksi pyyntösi ei toteudu? Voi johtua siitä, ettei miehesi pidä sellaisesta seksistä. Vai oletko oikesti sitä mieltä, että toisen voi pakottaa harrastamaan seksiä?
Hän voi hyvinkin kokea sen vastenmielisenä. Pyytämäsi asiat ovat oikein malliesimerkki asioista joita usein pidetään naisen alistamisena/esineellistämisenä. Miehille juurikin opetetaan, ettei noin saa tehdä. Ehkäpä olet löytänyt miehen, jolle oppi on mennyt perille.
Oon kyllä hra40+ kanssa samoilla linjoilla. Miehestäsi ei vain ole alistajaksi. Pistetään miehesi katsomaan, kun sut PANNAAN ojennukseen kaikilla keinoilla. Mehän voitais tulla sua kimpassa hoitamaan...
ehkä nautituista drinkeistä johtuen, horjahtaneensa kyykkyasennossaan. Hän oli tavoitellut otetta sängyn reunasta, mutta ote oli livennyt. Vaimo oli istahtanut koko painollaan pojan kalulle, jolloin kyrpä oli porautunut pohjaan asti. Typertyneenä vaimo oli istunut kalu juurta myöten pepussaan nuoren miehen nivusilla. Lattialla maannut poika oli tarttunut vaimon pakaroista ja alkanut nostella häntä kyrpänsä varassa. Melko pian poika oli lauennut karjaisten vaimon pyllyn syvyyksiin.
Mies ei ole pitkään aikaan pannut. Ostin itelleni kaalimadon. Järkytyksekseni huomasin, että mies käyttää matoani salaa. Olen alkanut vahvasti epäillä, että hän on homo. Mitähn tästä tulee!?
Mä tykkään alistaa mun miestä. Laitan punaisen pallon suuhun hihnoilla kiinni ja käsken röhkimään alasti nelinkontin. Sit vetelen ratsupiiskalla pepaan. Ihanaa. Siis mä niin kostun tollasesta.
Ap, joko miehesi ei pidä sellaisesta seksistä, tai sitten hän vain arastelee ryhtyä uuteen. Ehkä hän pelkää, että se rikkoisi jotain teidän aikaisemmasta suhteestanne, eikä siihen (hänen mielestään hyvään) olisi paluuta. Voihan niin ollakin, tai sitten vaihtoehtoisesti hän innostuu ja huomaa, että alistaminen yhteisymmärryksessä onkin kivaa. Ei voi tietää ellei kokeile. Jos olet jo hänelle selvästi kertonut mitä haluat, niin sun pitää miettiä, kuinka paljon olet valmis riskeeraamaan saadaksesi haluamasi. Jos seksistä tulee turn off miehelle, niin olisitko itsekään halunnut jatkaa loppuelämääsi epätyydyttävällä tavalla. Veikkana kuitenkin, että asiat kääntyisivät ihan hyvälle uralle, jos hän uskaltaisi kokeilla. Itse kannustan viemään asian loppuun eli pyytämään häntä sitomaan sut, mutta ei niillä sun vanhoilla välineillä. Hänelle voi olla iso turn off ajatella, että olet käyttänyt niitä jonkun muun miehen kanssa. Heitä ne roskiin ja osta kaupasta uudet kamat, jotka sopivat teille, vaikka tavallista narua aluksi. Miehen joka on noin herkkä ja tunteellinen pitää ilmeisesti saada tuntea, että seksi olisi yhä teidän välinen henkilökohtainen juttu, eikä joku rutiinisuoritus, jonka kuka tahansa mies voisi käydä sulle hoitamassa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 11:56"]
Ap, joko miehesi ei pidä sellaisesta seksistä, tai sitten hän vain arastelee ryhtyä uuteen. Ehkä hän pelkää, että se rikkoisi jotain teidän aikaisemmasta suhteestanne, eikä siihen (hänen mielestään hyvään) olisi paluuta. Voihan niin ollakin, tai sitten vaihtoehtoisesti hän innostuu ja huomaa, että alistaminen yhteisymmärryksessä onkin kivaa. Ei voi tietää ellei kokeile. Jos olet jo hänelle selvästi kertonut mitä haluat, niin sun pitää miettiä, kuinka paljon olet valmis riskeeraamaan saadaksesi haluamasi. Jos seksistä tulee turn off miehelle, niin olisitko itsekään halunnut jatkaa loppuelämääsi epätyydyttävällä tavalla. Veikkana kuitenkin, että asiat kääntyisivät ihan hyvälle uralle, jos hän uskaltaisi kokeilla. Itse kannustan viemään asian loppuun eli pyytämään häntä sitomaan sut, mutta ei niillä sun vanhoilla välineillä. Hänelle voi olla iso turn off ajatella, että olet käyttänyt niitä jonkun muun miehen kanssa. Heitä ne roskiin ja osta kaupasta uudet kamat, jotka sopivat teille, vaikka tavallista narua aluksi. Miehen joka on noin herkkä ja tunteellinen pitää ilmeisesti saada tuntea, että seksi olisi yhä teidän välinen henkilökohtainen juttu, eikä joku rutiinisuoritus, jonka kuka tahansa mies voisi käydä sulle hoitamassa.
[/quote]
Hyvä pointti toi että noi vanhat kamat saattavat häntä häiritä. Kiitos.
Ööh, oletko koettanut ehdottaa jotain fantasiaa? Alistaminen itsessään ei varmaan kaikille uppoa, mutta jos yhdistät sen johonkin fantasiaan niinkun vaikka kostoseksiin tai raiskaukseen tai jonkin sortin rankaisuun. Tietty jos ei äijää uudet jutut innosta ni sit ei.
Ja ennenku joku saa hepulin tosta raiskaus jutusta ni kamaan, kaikkihan on jossain vaiheessa fantasioinu raiskatuks tulemisesta tai raiskaamisesta.
t. Hepokatti