Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta minun kuuluisi äänestää näillä arvoilla?

Vierailija
24.12.2020 |

Ympäristönsuojelulle kyllä, liberaalit arvot (abortti, eutanasia, homoliitot jne ok) mutta ei transsekoilua yms. Ei Natolle, kyllä EU:lle. Ei mamusekoilulle. Talouspolitiikka ehkä hitusen vasemmalle kallellaan. Ei pakkoruotsitukselle.

En löydä minulle sopivaa puoluetta, aina joku vika kaikissa :/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike Nyt?

Vierailija
2/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noi lipilaarit? Pienpuolue toki, mutta suht asiallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku pienpuolue voisi olla lähimpänä. Tai sitten jos jostain puolueesta löytyy yksittäinen henkilö, jolla samantyyppiset arvot.

Vierailija
4/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä, pitää tehdä kompromissi.

Ns maamuu- ja transsekoilua vastustaa vain yksi puolue eli persut. Muut arvot löydät demareista.

Vierailija
5/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi olla kokoomuslainen,vihreä, kepu tai demari. Ks käy myös.

Vierailija
6/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyl yhtään. Perussuomalaiset? En tiiä, aika paha kysymys.

Vierailija
7/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto tai demarit.

Vierailija
8/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kyl yhtään. Perussuomalaiset? En tiiä, aika paha kysymys.

Ööö, kaksi kohtaa osuu persuihin. Kaikki muut arvot on ihan toiselta laidalta.

Vierailija
9/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, koska kaikkea ei voi saada. Siitä se puoluevalinta sitten selkeytyy.

Vierailija
10/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oon täysin samassa veneessä. Luonnon- ja eläinsuojelu sekä naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat mulle tärkeitä. Olen vähän vasemmalle kallellaan talousmielessä. Mutta ehdoton ei kans kaikelle trans- ja sukupuolisekoilulle ja huonolle m**hnm**tt*poliitikalle. Ehkä vaan äänestän jotain pienpuoluetta.

Vierailija
11/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan puoluetta perustamaan, olen varma että olisi paljon kannattajia. Itsellenikään ei varsinaisesti ole oikeaa puoluetta, äänestän vas. liittoa koska olen köyhä tukia saava (etsin kyllä töitä, en ole loi nen). Vasemmistopuolue tiukemmalla maaha nmuu ttopolitiikalla olisi juuri se mitä tässä kaivattaisiin.

Vierailija
12/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat setit täällä. Äänestin viimeksi Liike Nytin ehdokasta. Ensi kerralla jotain muuta, mutta pähkäilen oikeaa valintaa vielä..

Vierailija
13/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit näyttäis olevan.

Vierailija
14/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oon täysin samassa veneessä. Luonnon- ja eläinsuojelu sekä naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat mulle tärkeitä. Olen vähän vasemmalle kallellaan talousmielessä. Mutta ehdoton ei kans kaikelle trans- ja sukupuolisekoilulle ja huonolle m**hnm**tt*poliitikalle. Ehkä vaan äänestän jotain pienpuoluetta.

Entä miesten oikeudet?

Vierailija
15/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan puoluetta perustamaan, olen varma että olisi paljon kannattajia. Itsellenikään ei varsinaisesti ole oikeaa puoluetta, äänestän vas. liittoa koska olen köyhä tukia saava (etsin kyllä töitä, en ole loi nen). Vasemmistopuolue tiukemmalla maaha nmuu ttopolitiikalla olisi juuri se mitä tässä kaivattaisiin.

Olen tätä miettinyt monesti, että pitäisi perustaa uusi puolue. Suomi kaipaisi kipeästi puoluetta, jossa ajettaisiin ympäristöasioita ja eläinten oikeuksia, huolehdittais Suomen vähävaraisista ja pidettäis kiinni naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksista (toki myös huomioitas miespainotteisia ongelmia, kuten syrjäytyminen, asevelvollisuus ja kodittomuus), mutta oltaisiin kielteisiä eräälle uskonnolle ja gender-ideologialle. Vanhan ajan feministit, ekofeministit ja radfemit ovat ehkä lähimpänä sitä  mitä ajattelen, koska he uskaltavat nostaa esiin gender-ideologian huonoja puolia ja kritisoida myös vähemmistöyhteisöjä.  

Vierailija
16/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun et äänestä ollenkaan.

Et ymmärrä politiikasta mitään, koska kaikki nuo mainitsemasi asiat ovat sairaita ja tuhoaisivat hyvinvointi yhteiskunnan jos pääsivät vaikuttaviksi ”arvoiksi”.

Jätä äänestäminen muiden huoleksi, jookosta.

Vierailija
18/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä miesten oikeudet?

Alaepeukuttajille vihreät ja feministit ovat oiva puolue. He vastustavat miesten oikeuksia.

Vierailija
20/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä miettinyt monesti, että pitäisi perustaa uusi puolue. Suomi kaipaisi kipeästi puoluetta, jossa ajettaisiin ympäristöasioita ja eläinten oikeuksia, huolehdittais Suomen vähävaraisista ja pidettäis kiinni naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksista (toki myös huomioitas miespainotteisia ongelmia, kuten syrjäytyminen, asevelvollisuus ja kodittomuus), mutta oltaisiin kielteisiä eräälle uskonnolle ja gender-ideologialle. Vanhan ajan feministit, ekofeministit ja radfemit ovat ehkä lähimpänä sitä  mitä ajattelen, koska he uskaltavat nostaa esiin gender-ideologian huonoja puolia ja kritisoida myös vähemmistöyhteisöjä.  

Vanhankin ajan feministit vihasivat miehiä. Kannattivat juuri pakollista asevrlvollisuutta esim. Biaudet. Sovinismin naisversio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän