Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat sääret ja persjalkainen - mitä päälle?

Vierailija
24.05.2014 |

En ole vielä löytänyt itselleni sopivaa hellevaateusta. Mini ei sovi rumien säärten takia ja maksimekko näyttää näin lyhyen päällä koomiselsta. Shortsit, ei, polvet pitää peittyä. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housumuoti ei oikein imartele tällä hetkellä persjalkaista. Itse suosin persjalkasena mekkoja ja hameita kesäisin. Parhaita on just polviin saakka olevat joissa korostetaan vyötäröä, joka voi olla aika ylhäällä. Sirot korkkarit tai kiilakorot ja vaikka huomion vievä näyttävä kaulakoru niin avot. 

Vierailija
2/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkki on liian kuuma. Niitä saa vain mustina. Biojätesäkit ovat läpinäkyviä, enkä edes tiedä mistä niitä saa. 

Vierailija
4/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan maksimekko, kun on laskimotukos pohkessakin, on vähän sinertävä ja punertavakin, mustelmiakin löytyy. Kiitos muuten av:lle, menin lääkäriin teidän kehoituksestanne. Av on siis pelastanut henkeni!

Vierailija
5/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä ois bisnesidea jollekin, värikkäät jätesäkit! :)

Vierailija
6/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvipituinen hame/mekko

Vierailija
7/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:58"]En ole vielä löytänyt itselleni sopivaa hellevaateusta. Mini ei sovi rumien säärten takia ja maksimekko näyttää näin lyhyen päällä koomiselsta. Shortsit, ei, polvet pitää peittyä. 

[/quote]

miten olisi korkeavyötäröiset laskeutuvat housut? Esim. Noa noalla tosi kauniita, itselläni just jalassa kun on helle :) valitettavasti näillä punajäkäläkintuilla ei paljon shortseja pidetä...

Vierailija
8/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät päällesi mitä itse haluat ja haistatat vitut muiden mielipiteille.

Vierailija
9/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:01"]

[/quote]

Tämä!

Vierailija
10/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit!

Vierailija
11/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkimekko. Luo kuvitelman että sinulla ei olekaan perjalkaisuutta.

Vierailija
12/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä maximekkoakin voit käyttää, kunhan on esim. empire waist, eli vyötärö korkeammalle, niin jalat näyttää pidemmiltä. Sama myös muun mittaisissa menoissa, katsot vain että lantio ei korostu, vaan mekko esim. sidotaan vyöllä tai muuten on kapeimmillaan vyötäröltä tai suoraan rintojen alta.

Vierailija
13/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 15:01"]

[/quote]

Näin just! Naiset on liian itsekriittisiä. Paljosta vetoa sun jalat näyttää ihan tavallisilta, eikä niiden ulkonäkö kiinnosta ketään muuta kuin itseäsi. Nauti helteestä ja pukeudu kuten parhaalta tuntuu!!

Vierailija
14/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sukkahousuja ja hametta. Sukkahousut tuo mukavasti vähän rusketusta ja peittää ihon epäkohdat. Eivät ne kauhean kuumatkaan ole. Tai ainakin paremmat kuin jotkut paksut farkut.

Vierailija
15/15 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset väärät sääret, pihtikintut ja en itse halua esitellä niitä. Capritkaan ei kuulemma sovi lyhyelle, niitä mulla kyllä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän