Miesystävä kysyi, että onko sulla jotain leluja,
siis seksileluja tarkoitti ilmeisesti. Apua, ei mulla mitään ole! Suositelkaa te, joilla niitä on, että mitä kannattaisi hankkia? :)
Kommentit (12)
en tykkää leluista yhtään, ilman niitä on parasta seksiä. vaikeaksi mennyt seksin harrastaminen kaikkien härpäkkeiden kanssa. mutta kukin tyylillään. dildoa suosittelisin minäkin, laiskan miehn työkalu.
Joo osta Barbie tai joku Baby Born.
Olen vastaavassa tilanteessa sanonut , että toistaiseksi olen kohdannut vain sellaisia miehiä, jotka osaavat tyydyttää minut ilman lisävälineitä - etkö sinä olekaan sellainen?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:15"]
Olen vastaavassa tilanteessa sanonut , että toistaiseksi olen kohdannut vain sellaisia miehiä, jotka osaavat tyydyttää minut ilman lisävälineitä - etkö sinä olekaan sellainen?
[/quote]
huippuvastaus! aion käyttää myös tästä eteenpäin. en tajua, että heti pitää ottaa lelut käyttöön, ehtii sitä myöhemminkin. jos toinen ei kiinnosta alussakaaan ilman dildoja ja kaulapantoja niin turha edes mennä sänkyyn.
Voi kiesus. En tapaisi toista kertaa tuollaista. Enkä varsinkaan edes miettisi hankkivani mitään miestä miellyttääkseni.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:07"]
siis seksileluja tarkoitti ilmeisesti. Apua, ei mulla mitään ole! Suositelkaa te, joilla niitä on, että mitä kannattaisi hankkia? :)
[/quote]
siis, oletko hankkimassa seksileluja siksi kun luulet että poikaystäväsi haluaa sinulla olevan seksileluja?
Hyi yäk. Multa ois loppunu kiinnostus tuohon kysymykseen.
Miten pitkään olette seurustelleet? Keskustelkaa siitä mikä teitä kiehtoo ja menkää yhdessä ostoksille.
Mulla on omia leluja vain mua varten. Klitoriskiihotin, kuula ja dildo (josta en paljon edes pidä).
Pitempiaikaisen muttei lopullisen miesystävän kanssa ostettiin yhteisiin leikkihetkiin uudet lelut. Loppujen lopuksi meillä ei ollu välineurheilua vaan sellaista pientä leikkiä: vartalomaalia, silkkihuivia silmien ja käsien sitomiseen, jotain kutittelujuttuja ja kummallekin oma sauva. Suhteen loputtua sit pistin yhteiset lelut roskiin, se tuntui oikealta.
No ei kannata mitään vyödildoja ja anaalitappeja heti mennä ostamaan, saattaa olla että ujous iskee jos lelut muuten sängyssä ei sulle itselle ole tuttuja. Suosittelen että aloitat jostain pienestä tärisevästä jutusta, jos se tuntuu luontevalta kumppaninkin kanssa niin vain taivas on rajana sille mitä kaikkea sitä löytyykään!:)
Mitä haluatte tehdä? Meillä dildoja, suristimia, tekovaginoita, piiskoja ja kahleita, strap on jne.
Hanki itsellesi dildo jossa on klitoriskiihotin.