En tajua, miten kukaan kehtaa lihoa!
Mies tai nainen. Näyttää ällöttävältä! Sen ymmärrän, jos joku on jo lapsena ollut pullea, mutta siitä voi sitten syyttää vanhempia.
Kommentit (18)
Joidenkin ihmisten kohdalla käy niin, että he lihoavat aluksi vähän. Sitten jossain vaiheessa eivät enää kehtaa tai halua liikkua ulkona ja eristäytyvät ja masentuvat. Siinä vaiheessa kun istuu kaikki päivät sisällä yksin, ei ole muuta kuin se ruoka. Oon nähnyt tämän liian monta kertaa. Tämä ei päde tietenkään kaikkiin ylipainoisiin, sille voi olla monta syytä. Esimerkiksi sairaudet, raskaus tjsp.
En ymmärrä miksi mua pidetään hirveänä "läskirasistina" koska en tosiaan pidä ylipainoisia ihmisiä huonompina. Eikä pieni pyöreys haittaa. Mutta vaikea/sairaalloinen ylipaino on oikeasti terveysriski. En ymmärrä minkä takia lihavuudesta ei voida puhua avoimesti. Ylensyönti on syömishäiriö siinä missä muutkin. Eli hoitoa vaativa sairaus, josta on haittaa elimistölle. Eivät lihavat ihmiset ole "ällöttäviä" tai "laiskoja."
Mun äiti on kuollut ylipainon aiheuttamaan sairauteen, joten kontrolloin omaa painoani aika tarkkaan. Mutta miehen suku jaksaa päivitellä, kun en syö. Syön minä, paljonkin, mutta kunnon ruokaa! "En syö" heille tarkoittaa että otan vain yhden perunan enkä pahemmin syö pullaa tai leipää, aamupalana vain leipää, en koskaan ruuan kanssa. Oma suku ymmärtää paremmin juuri tuon äidin kohtalon takia. Lihoin 60 kiloon alkuvuodesta ja tunsin olevani kamala läski. Nyt on taas laskusuunnassa ja kohta taas alkavat päivitellä, kun olen liian laiha, en aio laihduttaa alipainoiseksi.
Lihominen on paljon mukavampaa, ja myös lihavana pysyminen. Vähemmän siitä kohtuullisesta lihavuudesta kukaan kärsii kuin jatkuvasti laihduttavasta ja siksi kärttyisestä ämmästä.
En tajua, miten kukaan lihtaa kehoa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:19"]
Mun äiti on kuollut ylipainon aiheuttamaan sairauteen, joten kontrolloin omaa painoani aika tarkkaan. Mutta miehen suku jaksaa päivitellä, kun en syö. Syön minä, paljonkin, mutta kunnon ruokaa! "En syö" heille tarkoittaa että otan vain yhden perunan enkä pahemmin syö pullaa tai leipää, aamupalana vain leipää, en koskaan ruuan kanssa. Oma suku ymmärtää paremmin juuri tuon äidin kohtalon takia. Lihoin 60 kiloon alkuvuodesta ja tunsin olevani kamala läski. Nyt on taas laskusuunnassa ja kohta taas alkavat päivitellä, kun olen liian laiha, en aio laihduttaa alipainoiseksi.
[/quote]
Ei tämäkään ihan terveeltä kuulosta. 60-kiloinen kamala läski :(
En miekään tajua. Luulis olevan kauheen tukala olo kaikkien niiden ihrojen kanssa, itsellä ainakin oli 53-kilon painossa. Pituutta 165cm. Nyt oon saanu pidettyä painon kurissa 50-kiilon vaiheilla, vaikka pitäis yhä muutama kilo pudottaa.
Mulle tää ei ole mikään ongelma. T : 150 kg
Just eli 60 ja 53 kiloiset on läskejä. OIKEESTI, miettikää vähän mitä kirjoitatte.
t. oikeasti ylipainoinen 177cm/116 kg
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:24"]
[/quote]
Tai loukuttaa, for heaven's sake!
En tajua, miten kukaan kehtaa jankata tästä samasta asiasta koko ajan. Ei pitäis sun elämää liikuttaa toisten lihomiset.
[/quote]
[/quote]
Unohdin mainita, että olen 154 cm lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
Unohdin mainita, että olen 154 cm lyhyt.
[/quote]
154 cm pitkä 60 kg painava ei ole kamala läski. Ylipainoa on silloin vain 700 grammaa. Kuten aikaisempi vastaaja sanoi, et kovin terveeltä kuulosta.
En mäkään tajua ja silti olen yksi heistä. Häpeän itseäni :(
En mäkään tajua ja silti olen yksi heistä. Häpeän itseäni :(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:00"]Mies tai nainen. Näyttää ällöttävältä! Sen ymmärrän, jos joku on jo lapsena ollut pullea, mutta siitä voi sitten syyttää vanhempia.
[/quote]
Niinhän se näyttääkin ällöttävältä, kyllä minä läskinä sen tiedän. Mutta enpä vain saa aikaiseksi laihduttaa.
Painoa kertyi huomaamatta vuosien varrella, kun oli muitakin asioita elämässä kun oman painon tarkkailu.
Kyllähän minä vartaloani inhoan ja vihaan mutta mistäpä motivaatio laihduttaa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:35"]
[/quote]
Tai loukuttaa, for heaven's sake!
[/quote]
Kehon häkilöiminenkin kuulostaa aika epäilyttävältä.
Mä en tajua, miten joku kehtaa paljastaa tyhmyytensä kyselemällä älyttömyyksiä. Hanki elämä!
Jos homma menisi niin kuin sinä pienessä tyhmässä päässäsi kuvittelet, kaikkihan me oltaisiin todellisia nälkäkurkia ja elämänlankoja.
Sitten kun itse olet kerännyt ympärillesi melkoisen laardikasan, tule kertomaan, miten viitsitkin päästää itsesi lihomaan tuollaiseksi läskivuoreksi.
Ulkona on kaunista, mee säkin sinne.