Mikä tilanne tuolla Riinis Palanderilla on päällä?
Storien mukaan on yksin ilman lapsia. Mihin ne lapset on viety ja kuka ne on vienyt?
Kommentit (648)
Taitaa olla pohjimmiltaan ihan klassinen läheisriiippuva-narsisti suhde tässä pohjalla. Pettävä mies, joka omistaa kaiken ja harjoittaa taloudellista väkivaltaa mm. tyhjentämällä yhteisen tilin. Mies vie lapset, siis ottaa tuosta vain ne (millä oikeudella?) ja sulkee perheen äidin ulos kotoaan jopa jouluksi. Todella julmaa, myös ja ennen kaikkea lapsia kohtaan. Lisäksi hylännyt yhden tyttärensä (ihan oma syy, ei viime kädessä R:n).
Tosin tuo Riiniskin puolestaan mokaillut huolella, ripustautuu rahaan ja kartanorouvan statukseen, ulkonäköön ja pistää eläimet ihmisten edelle. Painostanut Kallen katkaisemaan välit Norjan tyttäreen. Tuo yritys tehdä Kalle mustikseksi nyt on pientä, mutta ottanut Kallen itsetuntoon todella, vaikka Kalle on itse varsinainen häntäheikki ja petturi.
Ei pysähdytä hetkeksikään, vaan kaahotetaan ympäri Eurooppaa. Miten nuo hepat on stressiltään edes hengissä eestaas-kuljetuksilta, lapsista puhumattakaan?
Niin sotkuinen vyyhti, että tuossa onkin selvitettävää. Riinis on täysin riippuvainen Kallesta, ja menettää koko elämänsä, jos Kalle jättää. Riiniksellä on vain botoksein ylläpidettävä ulkonäkönsä, mutta kuinka kauan? Tilanne kärjistynyt nyt. Kalle nyt kostaa ja pitää Riinistä jännityksessä, mitä päättääkään. Lapset varmaan ihan sekaisin kaikesta.
Inhottavat vanhemmat. Nyt olisi LASTENSUOJELULLA töitä. Lasun pitäisi astua kuvioon, ja käskeä noita vanhempia olemaan ihmisiksi, ja lopettamaan tuon valtapelinsä ja toistensa sairaan alistamisen. Lapset etusijalle, se on näiltä egoisteilta päässyt unohtumaan, ja siksi ollaan tuossa pisteessä.
Olisiko ongelmia rahantulon kanssa ja pitää keksiä jotain jos julkisuus vielä myy.
Vierailija kirjoitti:
Ja voin kertoa että jos oma mies kekkuloisi Lapissa ja pettäisi menemään sekä itkeskelisi jälkeenpäin rahattomuuttaan Virossa niin en aivan varmasti luovuttaisi lapsia tälläiselle ihmiselle ennen kuin lastenvalvojaa on tavattu ja pelisäännöt mm. Lasten kodista päätetty.
Totuus on että näiden kahden olisi pitänyt erota jo pitkä aika sitten. Varmasti lokaa on heitetty niin paljon puolin ja toisin että syyttömiä on ihan turha edes haaveilla löytävänsä tästä suhteesta.
Entä jos olisit itse pettänyt useita kertoja ensin vieden homman ihan oikeasti loppuun asti? Unohdat, että Kalle se petturi on, Riinis korkeintaan halaillut jotain lämpimikseen.
Sitäpaitsi lasten käyttö koston, kiristyksen ja vallan välikappaleina aikuisten suhdekuvioissa on todella säälittävää.
En jaksa ymmärtää tätä Riiniksen tapaa tehdä yksityisasioista julkisia.
Eikös Riinis luovuttanut Farmi-kisankin kesken?
#ladyofthemanor nyt lapset etusijalle ja heidän koulunkäyntinsä. Toimeentulo kuntoon eli hommaa töitä jos saat. Sitten eletään omien tulojen mukaan kuten muutkin. Kämppiin mennään vain jos jotakin jää ylimääräistä.
Todellisuudentaju hukassa. Olisi pitänyt erotic 5 v sitten
Kalle tehnyt väärin, kun on tyhjentänyt tilin. Avioliitossa pätee elatusvelvollisuus puolisoa kohtaan.
Nyt kartano ja hepat myyntiin ja paluu tavis työläiseksi. Turha pitää unelmista kiinni, kun lapsetkin täytyy hoitaa.
Näillä on outo riippuvuussuhde toisiinsa. Riinis ei ikinä oo elättänyt itseään, eikä sillä olisi mitään saumoja useisiin taloihin ja kartanoihin ilman Kallea. Kalle taas on pettänyt ja muutoin kuin taloudellisesti täysin Riiniksen tossun alla. Lapset ja hevoset ei tee kuviosta helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/palanderossalminen?igshid=uo0mb4pk7uqh Riittää kun tsekkaa Riiniksen instagram tilin, minä minä minä ja minä. Kuvaa omaa pärstäänsä ilmeillen.
Katsoin kuvia, kaikki kuvat on manipuloitu, näyttää omituiselta ei oikein ihmiseltä vaan avaruusoliolta. En ymmärrä tätä miksi kuvia pitää muokata ja muka parannella, kaikkihan näkevät että kuvat on manipuloitu ja muokattu kuvankäsittelyohjelmalla. Aika säälittävää ja naurettavaa tämä nykyajan touhu. Instagram täynnä näitä suippokasvoja, posket lommolla ja palliposket ylhäällä, huulet pullottaa kuin pusukalalla ja silmät pullottaa kuin mitkäkin pallot päässä. Omituinen muoti.
Valittaa ettei ole rahaa, mutta ei tuo sen elostelu rahattoman ihmisen elämältä vaikuta. Yksistään pärstän muovaukseen piloille, on mennyt suuri summa rahaa... plus kaikki muu bileily. Kalle pistänyt pokki hänen rahoillaan tapahtuneen biletyksen.
Kannattais nyt varmaan tulla Suomeen että pääsisi keskustelemaan tilanteesta vaikka terveydenhuollon yms ammattilaisten kanssa. Mikähän näillä on kotipaikkakunta.
Eikö tosta hiivatin kartanosta ja majoitustoiminnasta kannattaisi luopua? Tarkemmin tuntematta arvaan, että tappiota tulee koko ajan ja tulisi varmaan ilman koronaakin. Lisäksi työllistää valtavasti. Ei ihme, jos jo ihan pelkästään sen takia suhde rakoilee.
Ilmainen vinkki. Nordea Pankki hakee suomenkielisiä aspa henkilöitä Tallinnaan. Saisivat lapset jäädä Tallinnan kouluun jos siellä viihtyvät. Kait alkupalkka 1550e riittää kämpän vuokraan ja ruokaan. Kalle varmasti lapsistaan sen verran välittää, että lukukausimaksut hoituu. Se dressageraider kannattaa nyt unohtaa, kun ei siinä ole tainnut tulla menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Valittaa ettei ole rahaa, mutta ei tuo sen elostelu rahattoman ihmisen elämältä vaikuta. Yksistään pärstän muovaukseen piloille, on mennyt suuri summa rahaa... plus kaikki muu bileily. Kalle pistänyt pokki hänen rahoillaan tapahtuneen biletyksen.
Unohdat, että nämä ovat naimisissa. Avioliitossa on elatusvelvollisuus, eli ei ole pelkästään Kallen rahoja. Yhteisiä lapsiakin on. Toisen kiristäminen nälässä pitämällä ja sulkeminen kodin ulkopuolelle, ja lapsilla kiristäminen ovat väkivallan muotoja. Taloudellista väkivaltaa ei aina tunnisteta väkivallan muodoksi, mutta sitä se on.
Näiden touhu on taloudellisessa mielessäkin ihan älytöntä. Ontikassa olisi oma talli, jossa Riinis voidi pitää viittä hevostaan kuitenkin suht edullisesti. Mutta ei, hän haluaa Espanjan lämpöön aina koko talveksi! Se maksaa aivan järjettömästi, kun laitetaan viisi hevosta vuokratalliin, ja vuokrataan talo tai asunto Esoanjasta. En käsitä sitäkään, että miksi hän aina sinne Espanjaan halajaa, kun heillä on kuitenkin oma talo Ranskan Provencessa, olisi varmaan edullisempaa olla siellä talvella. Ehkä hevosille ei sitten ole siellä sopivia paikkoja..
Tuossa perheessä ne hevoset tuntuu olevan kaiken a ja o, ainakin Riiniksellä.
Tietääkö joku, onko Riinis kilpaillut koskaan kouluratsastuksessa? Ja jos on, onko tullut menestystä? Tuntuu aika erikoiselta sekin, että kiireinen najataloyrittäjä ja usemman lapsen äiti pitää viittä hevosta, jos ei kilpaile aktiivisesti. Eihän päivän aikana ehdi muuta tehdä kuin ratsastaa ja hoitaa hepat, kun niitä on noin monta... tai sitten osa hevosista 'on vain', kun kartanonrouva ei ehdi niitä liikuttaa.
Tänään alkaa kevätlukukausi Tallinnan suomalaisessa koulussa. Ovatko lapset päässeet kouluun? Lukukausimaksu on 1210e/ lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammojen mielestä lapset ei nyt saisi isällään olla?
Kiusaa lasten äitiä pitämällä lapsia Torniossa.
Missä lapset käy koulua? Koulut alkaa kai Virossakin kohta jos käyvät siellä koulua.
Aika kylmä itsekäs nainen mietin jo vuosia sitten sen perusteella mitä itse puhui julkisesti. Ei hyväksynyt Kallen sukua, ent lasta, ei suomea asuinpaikkana. Minä haluan, mun vuoro, minäminä ja mun hevoset. Halusi matkustaa ja kuljetti lapsia mukanaan maasta toiseen. Omia tuloja tuskin nimeksi.
Nyt yritti vaihtaa lennosta? Onko Kallen rahat loppu? Valittaa ja kerää sääliä Viron kartanossa joka täysin oma haave ja projekti, eikö nyt siellä viihtyy tai pärjää tilan töissä ja hevosten kanssa? Loppuiko bilerahat tai rikkaat salarakkaat?
Ei saa minun sympatioita.