Mikä tilanne tuolla Riinis Palanderilla on päällä?
Storien mukaan on yksin ilman lapsia. Mihin ne lapset on viety ja kuka ne on vienyt?
Kommentit (648)
Vierailija kirjoitti:
RP pyörii kieltämättä vähän oudoissa PokSa Finland ym vanhojen miesten porukoissa ja kuka sitten olikaan the liikemies, josta Seiska raportoi? Villeimmät veikkasivat bloggaaja Didemin miestä, mutta vaikea kuvitella heitä yhteen edes tuhannen taalan humalassa tai huumeissa. Joku muu?
Sellainen huhu kiersi, että kyseessä olisi ollut Thomas von Rettig. Mutta voihan se olla, että ovat vain kavereita, heppapiireistä tuttuja.
Jos heidät on jossain yhdessä bongattu, eihän se nyt vielä mitään tarkoita.
Kukaan aidosti tasokas ja varakas mies ei kyllä viimeaikaisten käänteiden jälkeen haukkaa P@skaa nimeltä RP.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kun aina väitetään, että nimenomaan Riinis esti Kallea tapaamasta tytärtään, niin ei se tainnut ihan niin mennä. Itse käsitin, että Riina halusi, että lapsi on sitten kunnolla osa perhettä. Ei mitään kerran vuodessa kädenlämpöisiä näkemisiä, vaan perheen täysivaltainen jäsen. Ilmeisesti Kallella oli ongelmia tavata tytärtään ennen Riinistä, kun perui jo sovittuja tapaamisia jne. (https://www.is.fi/viihde/art-2000006422370.html)
"– Kun olin lapsi, tahdoin aina olla läheinen Kallen kanssa. Joskus lähetin hänelle tekstiviestejä, mutta hänellä kesti aina kauan aikaa vastata niihin. Se teki minut todella surulliseksi ja usein ajattelin, että minussa itsessäni oli jotain vikaa.
– Tahdoin vierailla hänen luonaan monia kertoja. Monesti hän lupasi vierailun onnistuvan, mutta aina hän perui ne. Olin todella pettynyt ja loukkaantunut, mutta kun aikaa kului, luovutin asian suhteen."
Riinis on omalta osaltaan mahdollistanut Kallelle perhe-elämän ja huippu-urheilun yhdistämisen. Ei lapsia hankita ja kisata ympäri maailmaa ja vedetä tiukkoja treenileirejä, ellei puoliso ota vastuuta lapsista. Onhan se nähty muuallakin, että huippu-urheilijan elämä on tosi itsekeskeistä, jolloin muut ympärillä sopeutuu ja mahdollistaa urheiluun keskittymisen, eli jättää oman elämänsä tauolle.
Riinis on onneksi pitänyt tässä puolensa ja hänellä on ollut aina hevosia, jotka ovat ilmeisen tärkeitä. Mikä hirveä ulina olisi siitä syntynyt, jos Riinis olisi vaatinut Kallea jättämään laskettelun ja urheilun kokonaan? Mutta sitten täällä soimataan Riinistä siitä, että hänellä on itselleen tärkeitä asioita elämässä? Ja kaippa Kallekin on tiennyt, millaisen kanssa menee naimisiin. Eläinrakas on aina eläinrakas ja heppatyttö aina heppatyttö. Hevoset tulee Riiniksen mukana kaupanpäällisinä ihan samalla tavalla kuin urheilu ja sen vaatimukset tuli Kallen mukana Riiniksen elämään.
Se on kyllä selvää, että näiden kahden pitäisi mennä pariterapiaan ja opetella kommunikoimaan. Nyt tästä tilanteesta kärsii kaikki asianosaiset.
Kyllä se Riinis vaan lopetti isän ja tyttären yhteydenpidon kun eivät suostuneet tekemään kuten hän sanoo. Kalle oli nuori ja kisasi vielä kun eka tyttö syntyi, Kallen äiti on pitänyt koko ajan tiiviisti yhteyttä tyttöön ja hänen äitiinsä. Ei varmasti ole Kallella kaikki aina menyt oppikirjojen mukaan, mutta kun Riinis katkaisi isän ja tytön välit, olivat lähentyneet ja pitäneet tapaamisten lisäksi yhteyttä puhelimitse viestein ja skypellä eli kaikki alkoi mennä paremmin. Siihen loppui sitten kaikki. Tytölle Riinis esitti asian niin että oli Kallen päätös. Eli aika tossukka ja manpuloitavissa se Kalle on ollu, liekö pettämiset sitten aikoinaan olleet yrityksiä päättää itse edes jostain omassa elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan useimmilla hevoseläimiä omistavilla naisilla on normaalia enemmän ongelmia elämänhallinnan ja ihmissuhteiden kanssa.
Hevosihmiset on usein sellaisia että tulevat paremmin toimeen eläinten kuin ihmisten kanssa....
Mun tuntemat hevosihmiset on kyllä sellaisia, että tekee duunia siellä hevostilallaan 24/7/365. Ei ne pysty häippäsemään mihinkään, jos siltä tuntuiskin. Kantavat vastuunsa.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RP pyörii kieltämättä vähän oudoissa PokSa Finland ym vanhojen miesten porukoissa ja kuka sitten olikaan the liikemies, josta Seiska raportoi? Villeimmät veikkasivat bloggaaja Didemin miestä, mutta vaikea kuvitella heitä yhteen edes tuhannen taalan humalassa tai huumeissa. Joku muu?
Sellainen huhu kiersi, että kyseessä olisi ollut Thomas von Rettig. Mutta voihan se olla, että ovat vain kavereita, heppapiireistä tuttuja.
Kukaan aidosti tasokas ja varakas mies ei kyllä viimeaikaisten käänteiden jälkeen haukkaa P@skaa nimeltä RP.
Kukas se näyttelijäoli kenestä huhuttiin. Taisi olla jossain lehdessäkin juttua että RP jonkun näyttelijän kanssa halaillut jne
Vierailija kirjoitti:
Miksi Riinis ei ole kelvannut appivanhemmilleen? Johtuuko siitä että hänellä oli jo yksi lapsi valmiina? Olisivatko halunneet Kallelle lapsettoman naisen?
Eikös Kallellakin ollut se tytär Norjassa? Sama tilanne siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aina väitetään, että nimenomaan Riinis esti Kallea tapaamasta tytärtään, niin ei se tainnut ihan niin mennä. Itse käsitin, että Riina halusi, että lapsi on sitten kunnolla osa perhettä. Ei mitään kerran vuodessa kädenlämpöisiä näkemisiä, vaan perheen täysivaltainen jäsen. Ilmeisesti Kallella oli ongelmia tavata tytärtään ennen Riinistä, kun perui jo sovittuja tapaamisia jne. (https://www.is.fi/viihde/art-2000006422370.html)
"– Kun olin lapsi, tahdoin aina olla läheinen Kallen kanssa. Joskus lähetin hänelle tekstiviestejä, mutta hänellä kesti aina kauan aikaa vastata niihin. Se teki minut todella surulliseksi ja usein ajattelin, että minussa itsessäni oli jotain vikaa.
– Tahdoin vierailla hänen luonaan monia kertoja. Monesti hän lupasi vierailun onnistuvan, mutta aina hän perui ne. Olin todella pettynyt ja loukkaantunut, mutta kun aikaa kului, luovutin asian suhteen."
Riinis on omalta osaltaan mahdollistanut Kallelle perhe-elämän ja huippu-urheilun yhdistämisen. Ei lapsia hankita ja kisata ympäri maailmaa ja vedetä tiukkoja treenileirejä, ellei puoliso ota vastuuta lapsista. Onhan se nähty muuallakin, että huippu-urheilijan elämä on tosi itsekeskeistä, jolloin muut ympärillä sopeutuu ja mahdollistaa urheiluun keskittymisen, eli jättää oman elämänsä tauolle.
Riinis on onneksi pitänyt tässä puolensa ja hänellä on ollut aina hevosia, jotka ovat ilmeisen tärkeitä. Mikä hirveä ulina olisi siitä syntynyt, jos Riinis olisi vaatinut Kallea jättämään laskettelun ja urheilun kokonaan? Mutta sitten täällä soimataan Riinistä siitä, että hänellä on itselleen tärkeitä asioita elämässä? Ja kaippa Kallekin on tiennyt, millaisen kanssa menee naimisiin. Eläinrakas on aina eläinrakas ja heppatyttö aina heppatyttö. Hevoset tulee Riiniksen mukana kaupanpäällisinä ihan samalla tavalla kuin urheilu ja sen vaatimukset tuli Kallen mukana Riiniksen elämään.
Se on kyllä selvää, että näiden kahden pitäisi mennä pariterapiaan ja opetella kommunikoimaan. Nyt tästä tilanteesta kärsii kaikki asianosaiset.
Kyllä se Riinis vaan lopetti isän ja tyttären yhteydenpidon kun eivät suostuneet tekemään kuten hän sanoo. Kalle oli nuori ja kisasi vielä kun eka tyttö syntyi, Kallen äiti on pitänyt koko ajan tiiviisti yhteyttä tyttöön ja hänen äitiinsä. Ei varmasti ole Kallella kaikki aina menyt oppikirjojen mukaan, mutta kun Riinis katkaisi isän ja tytön välit, olivat lähentyneet ja pitäneet tapaamisten lisäksi yhteyttä puhelimitse viestein ja skypellä eli kaikki alkoi mennä paremmin. Siihen loppui sitten kaikki. Tytölle Riinis esitti asian niin että oli Kallen päätös. Eli aika tossukka ja manpuloitavissa se Kalle on ollu, liekö pettämiset sitten aikoinaan olleet yrityksiä päättää itse edes jostain omassa elämässään.
Samalla tavalla kun mies voi ottaa aikaa muille naisille, vaimolta salaa, voi kyllä halutesssaan ottaa aikaa tyttärelleen.
Velana näitä sekoiluja katsellessa päässä kaikuvat kaikkien painostajien iloiset kiljahdukset ja kauhistelut siitä, että kun minä en nyt koskaan aikuistu ja opi ottamaan vastuuta, jos en hanki lapsia. Pysyn vaan itsekkäänä oman edun tavoittelijana, jos en hanki lapsia.
Riinis ja Kalle onkin hienosti kasvaneet aikuiksiksi ja oppineet ottamaan vastuuta. Epäitsekkyys suorastaan säteilee heistä. On ihan useampi lapsi hankittu siihen fiksuina ja vastuuntuntoisina ihmisinä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä vaati, että tytär matkustaa yksin lentokoneellla 7-vuotiaana, mikä ei tietenkään noin pieneltä onnistu. Eli sillä varjolla kyllä esti. (Tytärhän kävi tapaamassa Suomessa mummoa ja muuta sukua, mutta ei siis saanut nähdä samalla reissulla Kallea, kun olis pitänyt yksin matkustaa, hullu vaatimus.) Mutta siis Kallehan tähän suostui, ei vastuu on Kallen. Kalle olisi voinut sanoa ei, mutta kun häntäheikille sopi, että hylkää tyttären pienestä painostuksesta. Ja olishan Kalle voinut matkustaa itse Norjaan kerran kuussa, mikä sen ois estänyt?
No tässähän on jo erittäin hyvä syy olla menemättä häihin ja hylkiä miniää.
En minäkään menisi häihin, jos pojan morsiamella olisi tuollainen asenne pojan tytärtä eli lapsenlastani kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä vaati, että tytär matkustaa yksin lentokoneellla 7-vuotiaana, mikä ei tietenkään noin pieneltä onnistu. Eli sillä varjolla kyllä esti. (Tytärhän kävi tapaamassa Suomessa mummoa ja muuta sukua, mutta ei siis saanut nähdä samalla reissulla Kallea, kun olis pitänyt yksin matkustaa, hullu vaatimus.) Mutta siis Kallehan tähän suostui, ei vastuu on Kallen. Kalle olisi voinut sanoa ei, mutta kun häntäheikille sopi, että hylkää tyttären pienestä painostuksesta. Ja olishan Kalle voinut matkustaa itse Norjaan kerran kuussa, mikä sen ois estänyt?
En minäkään menisi häihin, jos pojan morsiamella olisi tuollainen asenne pojan tytärtä eli lapsenlastani kohtaan.
Pojan morsiamenko se pitää isänäkin vielä toimia miehensä lapselle. Jospa poika ihan itse hoitaisi ne isän hommat.
Muistaako joku vanhoja juoruja eli että Riinis olisi ennen Kallea seurustellut mm. Seppo Huhdan (ex toimittaja ja jonkinsortin poliitikko, paljon vanhempi) kanssa?
Mitä nämä Kallen lukuisat pettämisjutut ovat? Ei ole sen enempiä tullut miehen tekemisiä seurailtua siviilissä, urheiluansiot on tutumpia.
No nyt vaan rohkeesti työn ja kämpän hakuun ja omilleen. Ensin täytyy vaan päättää lasten koulu ja paikkakunta.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan aidosti tasokas ja varakas mies ei kyllä viimeaikaisten käänteiden jälkeen haukkaa P@skaa nimeltä RP.Kukas se näyttelijäoli kenestä huhuttiin. Taisi olla jossain lehdessäkin juttua että RP jonkun näyttelijän kanssa halaillut jne
Oli Seiskassa juttua joku Remsu. Nevahööd.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään menisi häihin, jos pojan morsiamella olisi tuollainen asenne pojan tytärtä eli lapsenlastani kohtaan.Pojan morsiamenko se pitää isänäkin vielä toimia miehensä lapselle. Jospa poika ihan itse hoitaisi ne isän hommat.
Ei tietenkään pidä, mutta en haluaisi olla tekemisissä naisen (tai miehen) kanssa jolla on tuollainen asenne lapsenlastani kohtaan.
Eiköhän Kallelle ole isä ja äiti näistä isän vastuista puhuneetkin, mutta jos poika ei ota onkeensa niin siinä ei voi oikein muuta kuin tehdä itse isovanhempana parhaansa.
[/quote]
Kyllä se Riinis vaan lopetti isän ja tyttären yhteydenpidon kun eivät suostuneet tekemään kuten hän sanoo. Kalle oli nuori ja kisasi vielä kun eka tyttö syntyi, Kallen äiti on pitänyt koko ajan tiiviisti yhteyttä tyttöön ja hänen äitiinsä. Ei varmasti ole Kallella kaikki aina menyt oppikirjojen mukaan, mutta kun Riinis katkaisi isän ja tytön välit, olivat lähentyneet ja pitäneet tapaamisten lisäksi yhteyttä puhelimitse viestein ja skypellä eli kaikki alkoi mennä paremmin. Siihen loppui sitten kaikki. Tytölle Riinis esitti asian niin että oli Kallen päätös. Eli aika tossukka ja manpuloitavissa se Kalle on ollu, liekö pettämiset sitten aikoinaan olleet yrityksiä päättää itse edes jostain omassa elämässään.[/quote]
Lapsi syntyi -99 ja Kalle puhui hänestä julkisesti -04. Että miten se Riinis tähän liittyy. Ehkä kun tuli kuvioon haluttiin tehdä hänestä tarinan ilkeä äitipuoli koska semmoinenhan pitää tarinassa olla että muut voisivat olla hyviksiä.[/quote]
Just tää. Eipä Kallea tuntunut kiinnostavan isyys tuolloin, mutta helppohan se naisen syyksi on laittaa. Ja JOS tää kuvio olis toisin päin, että Riiniksellä olis lapsi Norjassa, niin oliskohan siinä tapauksessa onnistunut syyn vierittäminen Kallelle? Ei, kyllä siinä olis jo noitaroviot poltettu moneen kertaan..
Vierailija kirjoitti:
Onko Tornion talo vielä myynnissä vai otettu myynnistä/myyty? En löydä haulla.
Etuovi.comissa on edelleen.
Kalle on tänäkin iltana Valavuoren Twitch-ohjelman toisena isäntänä. Vastaa usein seuraajien chat-kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään menisi häihin, jos pojan morsiamella olisi tuollainen asenne pojan tytärtä eli lapsenlastani kohtaan.Pojan morsiamenko se pitää isänäkin vielä toimia miehensä lapselle. Jospa poika ihan itse hoitaisi ne isän hommat.
Ei tietenkään pidä, mutta en haluaisi olla tekemisissä naisen (tai miehen) kanssa jolla on tuollainen asenne lapsenlastani kohtaan.
Eiköhän Kallelle ole isä ja äiti näistä isän vastuista puhuneetkin, mutta jos poika ei ota onkeensa niin siinä ei voi oikein muuta kuin tehdä itse isovanhempana parhaansa.
Tuo se on hyvä asenne! Syylliselle on paikkansa osoitettava.
jos noista nyt vaikka Kalle löytäisi uuden naistystävän, niin melkolailla joutuisi se uusi puoliso olemaan vastuussa lapsista. Kallen kannattaisi katsella esim. opettajia tai lastenhoitajia. Riinis kun hoitaa hevosia ja Kallella on omat juttunsa. Saa nähä kuka siihen hommaan ryhtyy
Ja ratkaisu on värjätä tukka mustaksi??? :o