Olen 37- vuotias nainen ja keräilen nukkeja. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (20)
No keskityn lähinnä antiikkiin ja vintageen, 50- luku on erityisesti suosiossa.
Miten lapset suhtautuu, esim. että äiti osti taas lelun mutta he ei saa aina kun haluaa, tuleeko keskustelus?
Tällä hetkellä olen innostunut Madame Alexanderin 20 cm nukeista, niitä vain ei saa Suomesta...
Tällä hetkellä olen innostunut Madame Alexanderin 20 cm nukeista, niitä vain ei saa Suomesta...
Missä säilytät nukkeja tai miten ovat esilllä?
Annatko lasten käsitellä nukkeja?
Mikä nukeistasi on oma lempparisi? :)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:41"]Mistä etsit niitä? EBay?
[/quote] Ebaysta ja Huutonetistä. Minkähän takia viestini tulevat moneen kertaan, vaikka painan vain kerran, ärsyttävää...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:41"]Mistä etsit niitä? EBay?
[/quote] Ebaysta ja Huutonetistä. Minkähän takia viestini tulevat moneen kertaan, vaikka painan vain kerran, ärsyttävää...
Harmittaako sinua ikinä se, että nukkesi keräävät pölyä ja vievät paljon säilytystilaa?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:41"]Missä säilytät nukkeja tai miten ovat esilllä?
Annatko lasten käsitellä nukkeja?
Mikä nukeistasi on oma lempparisi? :)
[/quote] Osa on vitriinissä ja pari isompaa vierashuoneen sohvannurkassa. Osalla lapset saavat leikkiä, mutta eivät ihan kalleimmilla ja vanhimmilla. Lempparini taitavat olla Tuulen viemää -nuket, Rhett ja Scarlett
Mistä sait idean keräillä nukkeja? Paljon sinulla niitä nyt on?
Pelkäätkö koskaan, että nukkesi heräävät eloon?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:44"]Harmittaako sinua ikinä se, että nukkesi keräävät pölyä ja vievät paljon säilytystilaa?
[/quote]No itseasiassa myin juuri muutaman isomman nuken pois, ja keskityn jatkossa pienempiin, jotka eivät kerää pölyä vitriinissä :-)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:46"]Mistä sait idean keräillä nukkeja? Paljon sinulla niitä nyt on?
[/quote] En oikeastaan tiedä, olen aina pitänyt nukeista ja kaikesta vanhasta, tässä yhdistyvät molemmat kiinnostuksenkohteet. Nukkeja on joitain kymmeniä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:47"]Pelkäätkö koskaan, että nukkesi heräävät eloon?
[/quote] Heheh, en pelkää. Mutta teinieni mielestä ovat creepyjä :-)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:41"]Miten lapset suhtautuu, esim. että äiti osti taas lelun mutta he ei saa aina kun haluaa, tuleeko keskustelus?
[/quote] No kaksi vanhinta eivät enää välitä leluista, ja nuorin 2- vuotias ei oikein vielä ymmärrä, 10- vuotias tykkää niistä kyllä ja saa siis leikkiä suurella osalla, joten ehkä siksi ei harmita...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:58"]Mokomatkin pölynkerääjät
[/quote] :-) No onneksi sun ei tarvitse siivota meillä.
Onko sinulla jotain kriteerejä keräilemillesi nukeille (esim. ikä, tyyli, valmistaja, ulkonäkö jne.)?