nainen, onko Juha Tapion ulkonäkö sinun makuusi?
Kommentit (51)
Ei suuntaan tai toiseen jos nyt toisen ihmisen ulkonäköä pitää ja voi arvioida. Ihan normaalinnäköinen suomalainen mies.
Ei. Tykkään esim. pitkätukkaisista miehistä, ei saa olla sliipattu.
Suurinpiirtein ok. Liian ohuet huulet
Ihan Ok. Enemmän ajattelen et on hyvä laulaja.
En tykkää ulkonäöstä ja musiikki on hirveetä.
Juu, ihan on ok. Paranee vanhetessaan.
Söpö setämies, kun pysyy metrin päässä.
Tykkään Tapion musiikista, ulkoisesta olemuksesta ja siitä minkälaisen kuvan hänen persoonastaan saa. Ikääntyminen on sopinut hänelle.
haluaisinpa nähdä tämän ketjun naisten tason, joiden mielestä Juha on vain ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
haluaisinpa nähdä tämän ketjun naisten tason, joiden mielestä Juha on vain ihan ok.
Olis hiukset päässä niin ehkä sitten menettelis, munapäät on rumia.
Minusta hänellä ei ole kovin kaksinen lauluääni, eikä ulkonäkökään sytytä. Silmät ovat kyllä nätit.
En tykkää kaljuista, muuten ok. Luonteeltaan vaikuttaa lempeältä.
Ulkonäöstä en sano mitään, mutta backslider elämäntyyli inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä Juha on ihan ok, mutta ei siksi, että en tunnistaisi hänen olevan ihan komea. Kyllä tajuan, että on komeat piirteet, mutta kun yleensä viehätys syntyy ihmiseen muustakin kuin ulkonäöstä. En tiedä, millainen Juha Tapio on ihmisenä, niin ei hän sillä tavalla vaikuta mun mielestä ihan valtavan viehättävältä. Kuvan perusteella harvoin syttyy ihmisestä sellaista tunnetta, että vau.
Ihan ok. Omassa puolisonsa vähän samaa. Molemmilla on myös vähän enemmän ollut hiuksia silloin kun olen ensimmäisiä kertoja nähnyt/tavannut.
Aika neutraali ulkonäkö muuten, mutta kiltit silmät ❤️
Tykkään