Fazerin sinisen käärepaperisuklaasta jää hirveä maku suuhun
Ostin eilen eikä olisi pitänyt. Ihan kuin resepti olisi muuttunut jopa viime vuodesta. Suuhun jäi aivan kauhea maku. Ei pitäisi olla palmuöljyä, mutta jokin on pielessä. Ymmärtäähän sen ettei siihen hintaan voi saada hyvää, miettikää nyt jos käärepaperissa ja vähän hienommasa pahvilootassa olevan 270g suklaaboksin saa alle 4 eurolla, sanoohan sen maalaisjärkikin että tuote on pelkkää sokerimössöä, jossa on kaikkea ihmiselle sopimatonta sairastuttavaa jätettä.
Kommentit (11)
Ota se suklaa pois sieltä paperin sisältä ennen syömistä.
Onko muilla samoja kokemuksia? Täällähän on ollut paljon puhetta aiheesta, mutta minusta näistä jäi huomattavasti pahempi maku suuhun kuin tavallisesta sinisestä levystä. Olisi pitänyt ostaa se näiden sijaan.
Ap
Olenko oikeasti ainoa, jolle tuo käärepaperissa oleva sininen ei enää maistu? Ja nimenomaan käärepaperissa oleva. Kuten sanoinkin levyssä ko. suklaa on ollut tänäkin vuonna hyvää.
Ap
Minusta Fazerin sininen ei ole ollut koskaan hyvää missään muodossa. Ihan liikaa sokeria.
Niin nämähän on siis konvehteja kääreessä:
https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/10929/karl-fazer-maitos…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olenko oikeasti ainoa, jolle tuo käärepaperissa oleva sininen ei enää maistu? Ja nimenomaan käärepaperissa oleva. Kuten sanoinkin levyssä ko. suklaa on ollut tänäkin vuonna hyvää.
Ap
Et ole, saman olen itse huomannut. Levysuklaassa on pehmeä ja suussa sulava koostumus, kun taasen paperiin käärityssä on semmonen sulamaton kalvo suklaan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole, saman olen itse huomannut. Levysuklaassa on pehmeä ja suussa sulava koostumus, kun taasen paperiin käärityssä on semmonen sulamaton kalvo suklaan päällä.
Tämän on pakko selittyä sillä että koska joulu on vain kerran vuodessa ja ostajia riittää joka tapauksessa kun niitä annetaan usein lahjaksi, niin ajatellaan ettei kannata käyttää tuotteisiin niitä parhaimpia raaka-aineita. Tämän jälkeen kaikki siirtyvät taas niihin tavallisiin suklaisiin, joiden pitää maistua oikeasti, koska niitä ostetaan lähinnä itsellesi makunautinnon vuoksi, ei joksikin joulupöydän koristeeksi muodon vuoksi.
Hitto kun harmittaa että sorruin ostamaan tuon boksin. Olisi vaan pitänyt ostaa se tavallinen levy.
Ap
Paskan makuhan niiistä suuhun jää. Siksipä annankin anopin ja apen syödä niitä.
Älä syö käärepaperia ja sitä alumiinivuorausta.