Millaisia uudenvuodenlupauksia olet suunnitellut tekeväsi?
Minä koitan vähentää palstalla istumista ja sen sijaan ajattelin ruveta opiskelemaan tosissani espanjaa ja ruotsia; lisäksi odottaa monta kirjasarjaa äänikirjakuunteluna englanniksi + samalla kutomista kaikki lankavarastot tyhjiksi. Tupakan, alkoholin, sokerin olen jättänyt jo aikoja sitten. Tietysti voisi alkaa liikkumaankin enemmän, meneehän ne äänikirjat lenkkeillessäkin.
Kommentit (5)
Aloitan tästä päivästä jo. Palstail kokonaan pois, Facebookista pois, ja muutenkin nettiin vain lukemaan uutiset ja jos on jotain etsittävää. En lue enää keskustelupalstoja, niin ei tarvitse besserwisseröidä. Lopetan myös huomisen jälkeen vehnän ja sokerin ruokavaliostani kokonaan.
Laihdutus. Ei mitään kuureja vaan enemmän liikuntaa ja herkut vain erityistilanteissa. Luen 50 kirjaa. Hoidan purukalustoni kuntoon. Eroon tavarakaaoksesta kotona. Rupean opiskelemaan taas italiaa ja iiriä.
En mitään, kun en harrasta näitä laumarituaaleja jollainen uudenvuodenlupausten antaminenkin on.
Mä toteutin sen ainoan jo eli aloin nukkua enemmän. Suosittelen!
Lupaan lopettaa juhlatupakoinnin ja vähentää karkin syöntiä roimasti. Nyt syön herkkuja joka ikinen päivä.