Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia abilify lääkkeestä?

Vierailija
23.05.2014 |

Lääkäri määräsi sitä minulle. Nyt mietin kannattaako aloittaa sen syöminen. Mitä kokemuksia kyseisestä lääkkeestä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyviä kokemuksia. Vei psykoosioireet kokonaan, olen tyytyväinen. Haluatko jotenkin täsmällisempää tietoa jostakin vai riittääkö, että sanon, että toimii mulla? :D

Vierailija
2/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sopinut lainkaan. En pystynyt olemaan hetkeäkään paikoillani. koko ajan ahdistava ja rauhaton olo. Laukaisi shoppailumanian. hiukset lähti päästä. Olin kuin häkkiin teljetty eläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on ettei vaikuttanut mitenkään, ei positiivisesti ei negatiivisesti. Mulle määrättiin masennukseen toista lääkettä tehostamaan.

Vierailija
4/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan luet muiden kokemuksia. Et voi tietää, sopiiko lääke Sinulle, jos et itse sitä kokeile. Kenenkään muun kokemus ei kerro Sinulle mitään, koska nämä ovat tapauskohtaisia asioita ja yksilökysymyksiä. En itse ole koskaan kuullutkaan Abilifystä, mutta täällä on usein ketjuja, joissa kysytään kokemuksia tietyistä lääkkeistä. Pahimmillaan pelästyt jonkun huonoa kokemusta ja jätät käyttämättä lääkettä, josta saisit apua. Toinen worst case scenario on, että lääke ei sovi Sinulle, jolloin Sinulle määrätään toista lääkettä. Se selviää vain itse kokeilemalla, ei muiden kokemuksista lukemalla.

Vierailija
5/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistan oikein niin nenä meni tukkoon eikä oikein jaksanut tehdä mitään ja tuli nukuttua paljon.

Tyhjään mahaan ei kannata ottaa. Sattuu perkeleesti.