Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:28"]

Jere on naisen helmoista toiseen viipottava läheisriippuvainen, joka ei vieläkään ole oppinut, ettei jokaista pillua pidä takoa joka eteen tulee.

[/quote]

Miksi ei pidä?

Vierailija
2/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin, että koska me suomalaiset naiset tiedetään Jere ja sekoilunsa, ei kukaan suomalainen häntä huolisi? Pitää siis nainen hakea ulkomailta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:46"]

Onkohan niin, että koska me suomalaiset naiset tiedetään Jere ja sekoilunsa, ei kukaan suomalainen häntä huolisi? Pitää siis nainen hakea ulkomailta...

[/quote]

Noup, olet väärässä, mutta mitäpä väliä, mistä maasta kumppani on kotoisin, kunhan ei ...

Vierailija
4/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:02"]

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jere-Karalahden-salarakas-saapuu-Suomeen-nakivat-Minskissa-joka-paiva/1043220

[/quote]

No sehän on ihanaa! Toivottavasti on ollut heidän lasikin tapaamisissa mukana välillä. 

Vierailija
5/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:46"]Onkohan niin, että koska me suomalaiset naiset tiedetään Jere ja sekoilunsa, ei kukaan suomalainen häntä huolisi? Pitää siis nainen hakea ulkomailta...

[/quote]

Aina löytyy Suomestakin joku typerys.. Eipä ole Nykäsen Matillakaan ollut heiloista puutetta! Mitä enemmän sekoilee niin sitä enemmän löytyy naisia. Tätä mun on naisena itsekin hyvin vaikea ymmärtää.. Onkohan se joku hoivavietti?

Vierailija
6/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:46"]Onkohan niin, että koska me suomalaiset naiset tiedetään Jere ja sekoilunsa, ei kukaan suomalainen häntä huolisi? Pitää siis nainen hakea ulkomailta...

[/quote]

Aina löytyy Suomestakin joku typerys.. Eipä ole Nykäsen Matillakaan ollut heiloista puutetta! Mitä enemmän sekoilee niin sitä enemmän löytyy naisia. Tätä mun on naisena itsekin hyvin vaikea ymmärtää.. Onkohan se joku hoivavietti?

[/quote]

Julkisuus se lähinnä on, luulen ma.

Vierailija
7/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Oksanan Instagram-kuvia ja niissä lomakuvissa Jere näyttää rakastuneelta.Milloinkahan nuo lomakuvat on otettu?

Vierailija
8/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa Nannankin puolesta. Saikohan Suomesta viestejä Minskiin, mitä lehdet kirjoittaa? Meni kiekko"fanilla" varmaan reissu pilalle. Vaimo on tän jutun voittaja. Voisko Jere olla se seuraava Matti Nykänen? 

Vierailija
10/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tolla Oksanalla ainaki aivan ihana perse. Mielellään tuota läpsis ja hyväilis.

T. Mies

Vierailija
11/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 13:18"]

hmph. En tarkoittanut millään tavalla mollata Susannaa. Jotkut ihan fiksutkin naiset roikkuvat vapaaehtoisesti kiinni miehessä joka on täys sika. Lähinnä halusin vain tuoda esiin ettei asia mikään suuri yllätys ollut muuten kuin julkisesti kun alkoi tulla niin sentimentaalista tavaraa lasten jättämisistä ja sellaisesta. Tämä on ihan tyypillinen kuvio: mies perustaa nelikymppisenä uuden perheen. usein siihen liittyy pettämistä ja valehtelua joka suuntaan.

Mä en tiedä mitkä motiivit Susannalla on ollut pysyä suhteessa. En välttämättä ihaile häntä siksi.

[/quote]

Nainenhan useasti kuvittelee voivansa rakastaa miehensä ehjäksi ja terveeksi.

Vierailija
12/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:10"]

Jos olisin Jere, olisin tehnyt samoin, onhan heillä yhteinen lapsikin.

[/quote]

Niin oli sillä ja Susannallakin, eikä paskaakaan painanut eropäätöstä hänen haettua yksin avioeroa.

[/quote]

Miten tuo liittyy tähän nyt yhtään mitään???

[/quote]No vaikka sillai että Karalahdelle ei edellinenkään lapsi paljon painanut arvoasteikossa. Siis että kaikki tässä unohtaa Karalahden ensimmäisen vaimon ja lapsen.

Suski on ihana ihminen.Tunnen hänet työkuvioitten vuoksi. Kauan Se jaksoi tukea Jereä ja kestää niitä kaikkia Jeren sekoiluja. Todellakin ihmettelin jo aiemmin sitä ja ihmettelen edelleen.

Vierailija
13/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Karalahti raitis nykyään repskops. Katsokaa noita kuvia: varmasti on jotain ottanut. Ilmankos pelaaminen Minskissä on ollut mitä sattuu. Hyvä, että Susanna pääsi viimein eroon, niin voi saada elämäänsä oikeaa rakkautta.

Vierailija
14/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Nanna??

Vierailija
15/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tapaa omaa lastaan. Kai sen suotte? Onhan Oksana hyvännäköinen nainen.

Vierailija
16/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:46"]

[/quote]onhan Nanna kai suomilainen? noi miehet sekoo....

Vierailija
17/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:10"]

Jos olisin Jere, olisin tehnyt samoin, onhan heillä yhteinen lapsikin.

[/quote]

Niin oli sillä ja Susannallakin, eikä paskaakaan painanut eropäätöstä hänen haettua yksin avioeroa.

[/quote]

Jere tarvitsee avioeron saadakseen Oksanan ja lapsen Suomeen asumaan.

[/quote]

Jep, on tosi aktiivisesti tuonut Oksaanaa ja Stellaa Suomeen. Kertoi itse omasta lapsestaan. Eiku niin, se olikin seiska joka infosi "salalapsesta" Oksanan kuvien perusteella, sillä aikaa kun Jere painoi fitnessmimmiä. Luen ton sun tekstin niin, että ilmeisesti Stella sylivauvana on sitten tärkeämpi kuin kouluikäinen Ronja, jolla voidaan ilkkua koulussa että sun isi on taas otsikoissa! Sillä on joku uus tyttö! On nöyryyttänyt Susannaa kaikin tavoin, nyt nöyryyttää Nannaa ja tulee nöyryyttämään Oksanaa, on nöyryyttänyt jo salailulla. Kiva, että yrität vääntää Jerestä jotain perhemiestä. Totuus on se, ettei ihminen joka haluaa perheensä suomeen salaa sitä perhettä.

[/quote]

Asiat eivät ole aina ihan niin yksinkertaisia kuin kuvittelet. Jeren ja Susannan avioliitto on ollut kulissia ties kuinka kauan, siitä asti kun Susanna on hyväksynyt ettei Jere kunnioita häntä pätkääkään. Hän on ilmeisesti ajatellut että hyväksymällä mies pysyy. Mies sitten sattui oikein ilmeisesti rakastumaan siellä Minskissä, tähän Oksanaan, kuvien perusteella olen aika varma siitä.

Oksanan kunnian vuoksi on valehdeltu että Jere on jo eronnut suomalaisesta vaimostaan. Susanna ei muka ole ollut tietoinen että hänen miehensä on avoimesti elänyt parisuhteessa toisen naisen kanssa, ei sen vertaa ole seurannut miehen joukkueen juttuja? Kuulostaa uskomattomalta. Jere on käynyt lemmenlomalla ja niin edelleen. Susanna ilmeisesti uskoi että aviolitto jatkuu tästä huolimatta. Mutta Jere halusikin eron palatessaan Suomeen. Erossa ei jätetä lapsia eikä tätä vanhempaa lasta ole unohdettu ja yritetty piilottaa uuden suhteen vuoksi. Jere ei kertonut julkisuuteen Suomessa että hänellä on naisystävä ja tytär Minskissä. Miksi olisi? En kuitenkaan usko että hänen tuleva ex-vaimonsa olisi ollut täysin tietämätön asiasta. Edes miehen eläminen toisen naisen kanssa ei saanut häntä hakemaan avioeroa, Jere teki sen sitten itse.

Miksi Jere nyt monen vaimoaan nöyryyttäneen vuoden jälkeen haluaa eron? Niin, siihen on vaan yksi hyvä vastaus. Hän haluaa tuoda rakkaansa Suomeen tai aikoo itse muuttaa Suomesta pois. Viisumiasiat ja muutot eivät ole hirvittävän yksinkertaisia asioita.

Nanna - no, Jere tarvitsee jonkun hoitamaan itseään kun tuleva ex ei sitä enää tee. Hyväuskoinen "kiekko"fani joka tekee kaikkensa pysyäkseen "a-ryhmässä"

[/quote]

Tuskinpa Jere Suomesta muuttaa pois, koska teki jo sopimuksen KHL-Jokereihin.

Vierailija
19/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahha osuipa muuten kerrankin stereotypiat kohdalleen. :D Karalahti on aina näyttänyt mieheltä joka käy "venäläisissä" naisissa. Slaavittaret osaa sen miehen miellyttämisen, nehän hemmetti vie kasvatetaan siihen että naisen tulee hivellä miehen silmää ja kasseja, yhtä aikaa tietenkin. Se on vaan jännä juttu, miten putkinäköiset ihmiset vaan jaksavat inttää että suomalaiset naiset ovat kateellisia kauniille slaavittarille. Mä olen ihan HELVETIN onnellinen että olen syntynyt persjalkaisena pallinaamana Suomeen, jossa naisen mahdollisuudet menestyä eivät rajoitu miesten haluihin. Me olemme etuoikeutettuja täällä, emme tarvitse elättäjää emmekä miestä yhtään mihinkään. Minusta on enemmän kuin ok, että nämä Karalahdet hakevat puolisonsa Venäjältä ja keskittyvät niihin naisiin joiden pään sisälle ei mahdu muuta kuin miehen miellyttäminen ja oman elämän eläminen miehen kautta. Slaavittarille se on monille ainoa vaihtoehto, koska he elävät maassa jossa naisten asema on huonompi kuin meidän. En mä vaihtaisi osia koskaan, mistään hinnasta heidän kanssaan. Eikä kyllä tunnu missään vaikka kuka sanoisi mitä mun ulkonäöstä, mun ura ja yhteiskunnallinen asema ei ole riippuvainen ulkomuodostani. Mä en siis tunne kateutta ketään kohtaan, ja rohkenen väittää että slaavittaret ovat ulkoisesti kauniimpia ja miehen silmää miellyttävämpiä kuin suomalaiset. Siksi olisikin aika suomalaistenkin naisten ymmärtää panostaa siihen omaan uraan ja menestykseen, ja lakata haaveilemasta jääkiekkovaimon urasta. Menee hyvät naiset hukkaan kun paapovat näitä ukonketaleita. ;)

Vierailija
20/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on tavannut nyt oksanaa lähinnä lapsensa äitinä, samalla tytärtään. muutenhan mies on pettänyt kyllä nsisiaan. Tämän kuulin yhdeltä pelaajalta, ei mitään syytä valehdella.