Olen menossa treffeille -> miten nopeasti juon siiderin?
Noniin ongelmana on, että mulla tommonen siideri hujahtaa helposti vartissa (varsinkin jos yhtään jano ja lämmin sää).
Annanko eka treffeille hirveän alkkis-kuvan jos tirvaisen sen siiderin 20-30min naamariin vai pitääkö sitä juomista viivytellä tooodella pitkään?
Mietin etten kauheasti yli puol h haluais eka treffeillä viipyä, ettei tule vaivaannuttavaa.
Kommentit (17)
30 minuutin tärskyt on minusta aika lyhyet. Hyvin voi juoda vaikka toisenkin ellei ala liikaa sössöttää. Muista syödä ennen treffejä! Tai sitten otat toisena juomana vaikka kokiksen. Onnea treffeille! :)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:16"]
30 minuutin tärskyt on minusta aika lyhyet. Hyvin voi juoda vaikka toisenkin ellei ala liikaa sössöttää. Muista syödä ennen treffejä! Tai sitten otat toisena juomana vaikka kokiksen. Onnea treffeille! :)
[/quote]
Kiitos vinkistä :) Ehkä annan miehen päättää treffien kulun.. Jos hän kysyy otetaanko toiset, niin otetaan. Ei viittis terassilla muki tyhjänäkään istua.
Siis ihan hölmöä murehdin... noh katotaan miten menee. :D Ekat treffit 9 vuoteen, joten joo hieman jänskättää.
Puolen tunnin teeffit? Outoa. Vai onko ne joutkut lounastaukodeitit?
Kuule lettu levälleen vaan heti kärkeen ni ei tarvii tuollasia miettiä. Persettä jakeluun!
Ota pullo, pyöräytä ranteella sidukkaan pyörre ja kiskaise 5 sekunnissa. Kunnon röyhtäys päälle, ja sitten ilmoitat että nyt mennään panemaan. Ukko on varmasti ihan messissä, minä ainakin olisin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:14"]
Ota pullo, pyöräytä ranteella sidukkaan pyörre ja kiskaise 5 sekunnissa. Kunnon röyhtäys päälle, ja sitten ilmoitat että nyt mennään panemaan. Ukko on varmasti ihan messissä, minä ainakin olisin.
[/quote]Haha... Jopa mä olisin messissä vaikka hetero nainen olenkin. Kunnon asenne on aina hot!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:18"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:14"]
[/quote]Haha... Jopa mä olisin messissä vaikka hetero nainen olenkin. Kunnon asenne on aina hot!
[/quote]
Alkkis sika>asenne
Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:18"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:14"]
[/quote]
Alkkis sika>asenne
Ei jatkoon.
Mä olen eri mieltä mutta toisaalta en juo hirveästi alkoholia enkä ole erityisen janoinenkaan. Janoon joisin mielummin tuoremehun tms mutta jos siideriä on pakko ottaa niin 30 minuutissa pääsisin hieman puolenvälin yli ja jättäisin loput. Mielummin antaisin kuvan etten ole mikään sieni.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:37"]
voi helvetti mikä kysymys...
[/quote]
Kysymyksessä ei vikaa mutta jos seuralainen kehottaa juo hitaasti ajatus: heitän tämän hänen lärviinsä.
Tapasin mieheni netin kautta. Hän kertoi myöhemmin mulle että oli käynyt ennen mua treffeillä jonkun naisen kanssa kesäterassilla ja se nainen oli vetänyt kaksi siideria samassa ajassa kuin hän yhden oluen..eli ainakin mun miehelle se oli ollut turn off.
Mutta joo, johan se siideri lämpiää jos sitä säästelee kesähelteellä. Mä varmaan menisin ihan tilanteen mukaan...toisaalta, miksi esittää muuta kuin on?
Puolen tunnin treffit ei ole oikeat treffit lainkaan. ne on pikainen tapaaminen jossa kerkii ehkä just nähdä toisen ihmisen ja arvioida ulkonäön perusteella pitääkö vai ei.
Ja toki jos on sähköä sen tuntee kyllä.
Oletan, että tarkoitat siiderillä näitä suomalaisia limusiidereitä, makeita, keinotekoisesti makeutettuja, joihin on lisätty makuesansseja ja hiilihappoa. Ja tuopillinen hanasta, eli puoli litraa kerrallaan?
Jos noita juot, et varmaan kykene vaihtamaan siideriä lasilliseen (esim 16 cl) valkoviiniä? OK. Juo siis ennen treffejä pari lasisllista ihan tavallista hanavettä. Silloin et ainakaan janoosi holauta sitä siideritonkkaa. Eikä röyhtäytäkään niin pahasti. Röyhtäily on treffeillä ikävää.
Jos muija hieroo yhtä siideriä puoli tuntia, niin se kielii ongelmista.
Juot pari shottii vielä ennen treffejä niin kyllä juttu luistaa!