Onko täällä ihmisiä joilla yli 500 000€ maksava talo?
Kommentit (16)
Työt on vasta alussa, joten menee muutto ensi vuoden puolelle, mutta kuitenkin...
stella80:
" Asuintilaa" 460 neliöö...
Onnea valitsemallasi tiellä. Noin nuoreksi naiseksi olet luonut itsellesi aika hienon uran, että tienaat jo nyt noin paljon.
joka maksoi aikoinaan, sellaset 10 vuotta sitten, 3 miljoonaa markkaa. Eiköhän se yllä tohon summaan nytkin... ellei arvo ole jopa noussut.
peritty on joten ei lainaa. Ollaan nuoria.
Jos tollaset liksat olisi, ei olisi aikaa täällä palstailla kaiket päivät (niinkuin minulla.. ;).
mutta vielä paljon tekemättä. Laadulla rakennettu ja rahaa nyt jo palannut 650 000 euroa ja vielä ulkopuoli ja piha tekemättä. Asuinnelioitä noin 300. Laatu ei vaan asuntokaupoissa ratkaise vaan ulkokuori. Tuntuu että jos myymään aletaan saadaan hikisesti tuo hinta mikä mennyt rakentamiseen. Halvemmallakin olisi päästy jos oltaisiin tingitty laadusta ja aikomuksena myydä talo...
Vierailija:
Jos tollaset liksat olisi, ei olisi aikaa täällä palstailla kaiket päivät (niinkuin minulla.. ;).
Mutta helppo " leuhkia" netissä anonyyminä...
www. etuovi. com
LAita hakuun (ostaminen) ja sinne hintarajaksi (alin) 500 000 euroa.
Kun katsos on eria asia yleensäkin ostaa omakotitalo Helsingistä kuin Pudasjärveltä. Puhumattakaan jos haluaa hyvältä alueelta ja ison talon.
että Stellalla oli niitä sijoitusasuntoja, joista on huimat vuokratuotot?
Ans ku veikkaan: mies autokauppias tai asunnonvälittäjä, jolla hyvinä aikoina kunnon provikat. Käheet asuntolainat ja pulassa ollaan, kun komissiot laskee ja korot nousee. Sitten vaan Stella peruskoulupohjalta tienaamaan.
Hei hei ja hyvää päivää!
Me just rakennetaan ja riittää 150 vallan mainiosti.
Vierailija:
Käheet asuntolainat ja pulassa ollaan, kun komissiot laskee ja korot nousee.
!
Oot kyllä Stella saanut kaiken tosi helpolla (ainakin näin tuntuu). Osaatko olla onnellinen? Itse en ole saanut mitään elämässä helpolla, osaankin olla tosi onnellinen siitä mitä nyt on.
Välittäjän hinta-arvio asunnostamme oli juuri tuo 500 k¿. Ilman välittäjävedätystä arvioni tämän hetken käyvästä hinnasta on 450 k¿.
mutta ei se oo nyt kaupan kun itse asutaan siinä. Lainaa ei tietenkään ole noin paljoa!