Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisitte hotellissa?

Vierailija
22.05.2014 |

Jättäisittekö 4vuotiaan tunniksi nukkumaan, illalla jos kävisitte parilla paukulla aulassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuikaan Madeleinelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni oli tehnyt näin.

Vierailija
4/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jättäis. En pystyis yhtään rentoutumaan. Hyvä kun uskallan mökillä jättää viisivuotiaan nukkumaan itkuhälyttimen kanssa kun itse istun nuotiolla näköetäisyydellä mökkiin.

Vierailija
5/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pariksi minuutiksi tai edes vanhempaa. En ole jättänyt.

Vierailija
6/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:20"]

Mitä tapahtuikaan Madeleinelle?

[/quote]

pah, vanhemmat tappoivat vahingossa Madeleinen. Liikaa unilääkettä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Lapsi vieraassa paikassa ja kuitenkin mahdollista, että heräisi kesken unien. Huomaisi olevan yksin. Itku tulisi. Paniikki. Lähtisi käytäville...

Eikä sitä lasillista voi ottaa siellä hotellihuoneessa?

Vierailija
8/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Kamala ajatus! Oluet voisin ostaa hotellihuoneeseen, jos jotain pitäisi saada...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ulkomailla.

Vierailija
10/10 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi