Perjantain vakiokysymys: oletko ajokunnossa ja onko samassa asunnossa lapsia?
Kommentit (30)
Olen ja on. Ei annostakaan systeemissä, kummallakaan vanhemmalla. Miehellä on huomenna töitäkin.
Olen ajokunnossa, mutta en tee sillä kunnolla mitään kun ei ole ajokorttia eikä sen puolen autoakaan. Yksi lapsi täällä nurkissa pyörii.
Jaa, tästäkö tuli nyt vakiokysymys, mä aloitin yön joskus muutama viikko sitten. :) Lapset viikonlopun mummolassa ja en ole lähelläkään ajokuntoa. Eikä myöskään mies ole.
Olen ajokunnossa tällä hetkellä ja lapsia on kaksi, mutta he ovat vielä koulussa. Illemmalla aion olla Suomalaisittain ajokunnoton, mutta paikallisesti ajokuntoinen.
olen, lasissa limsaa mutta ei autoa
En ole ajokunnossa, istuttiin iltaa terassilla ja join kaksi lasillista valkoviiniä. Lapset (2kpl) unten mailla. Vaikea kuvitella, mihin tästä pitäisi (tai edes voisi) lähteä huristelemaan.
En. Minulla ei ole ajokorttia. Sen lisäksi olen humalassa. Lapsia ei tässä asunnossa ole.
Molemmat isovanhemmat täysin ajokuntoisia tottakai, molemmilla kortti ja autot, limua grilliruokien kanssa, yksi 11v lapsenlapsi yökylässä. Ei voisi mukavammin kesäilta sujua!
Molemmat ollaan ajokunnossa ja kolme lasta kotona.
Tämä on kyllä ihan hullu kysymys, koska eihän kaikilla edes ole ajokorttia, saatika autoa. Mutta onneksi on olemassa taksit jos nyt ihan pakko on jonnekin lähteä. Ja hätatapauksia varten on olemassa yleinen hätänro.
No minä olen ajokunnossa, vaikka tummaa olutta juonkin, on nimittäin alkoholitonta. Ja lapsi on kotona, nukkumassa ollut ja kaksi tuntia.
Olen ja on lapsia. Join aiemmin illalla 3 olutta, mutta alkavat jo haihtua. Yksin olen lasten kanssa, mies on töissä.
En ole ajokunnossa kolmiolääkkeen takia, eikä ole korttiakaan. Lapsia on samassa asunnossa.
En ole, puoli pulloa punkkua hurahti. Lapsia on, omatunto ei kolkuta pätkääkään. Mies nauttinut yhden oluen, joten hän hyppää rattiin, jos tarvis.
Joo, joskin kortiton ja autoton. Talouden lapsi potkii vielä mahassa, jännityksellä odotan, kuinka kauan vielä. Olisi varmaan aiheellista tallentaa taksikeskuksen numero kännykkään jo nyt, jos tuleekin lähtö jo etuajassa.
Ei ole korttia, joten en voi ajaa. Lapsia on ja itse selvänä.
En ole ajokunnossa koskaan, koska mulle ei epilepsian takia myönnetä ajokorttia. Oon siis av-logiikalla paskin mutsi ever :D
Nosto!