Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huippumalli Stella Tennant on kuollut

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Yleensä en epäile ihmisiä kateudesta, jos kritisoivat jotain julkkista mutta tästä viestistä paistaa kateus kilometrin päähän.

Miten muuten voi tulla mieleen kommentoida tällaista huippumallista, keskustelussa hänen kuolemastaan.

Jos tämä mielipiteen ilmaisemiseni olisi kateutta hänen uskomattomasta kauneudestaan, miksi en ole kertaakaan sanonut esim. myös kuollutta Sharon Tatea rumaksi? Sharon Tate oli kadehdittavan kaunis, hänen kohdallaan voisi ollakin kyse kateudesta, jos joku häntä rumaksi sanoisi.

Minulla on tapana kertoa mielipiteeni rehellisesti, ei mielistellä ketään.

Miksi koet tarpeelliseksi tulla toisen kuolinuutiseen sanomaan mielipiteesi? Ei tarvitse mielistellä, mutta kukaan ei kysynyt mielipidettäsi hänen ulkonäöstään, miksi siis kertoa se?

Halusin nähdä, onko kukaan muu samaa mieltä kanssani. Ei ollut, yllättäen. Tai ainakaan eivät halunneet näyttää sitä. Naisilla on tapana kehua ja puolustella aina tuollaisia Stella Tennantin näköisiä, ja etsiä vikoja Sharon Taten näköisistä.

Ehkäpä muilla palstailijoilla oli enemmän kohtelaisuutta ja kunnioitusta kuin tulla öyhöttämään “mielipiteitään” toisen kuolinuutisketjuun...

On kyllä huomattu av-palstailijoiden ystävällisyys ja hyvät käytöstavat! Olen piru enkelten joukossa

Vierailija
22/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Yleensä en epäile ihmisiä kateudesta, jos kritisoivat jotain julkkista mutta tästä viestistä paistaa kateus kilometrin päähän.

Miten muuten voi tulla mieleen kommentoida tällaista huippumallista, keskustelussa hänen kuolemastaan.

Jos tämä mielipiteen ilmaisemiseni olisi kateutta hänen uskomattomasta kauneudestaan, miksi en ole kertaakaan sanonut esim. myös kuollutta Sharon Tatea rumaksi? Sharon Tate oli kadehdittavan kaunis, hänen kohdallaan voisi ollakin kyse kateudesta, jos joku häntä rumaksi sanoisi.

Miksi koet tarpeelliseksi tulla toisen kuolinuutiseen sanomaan mielipiteesi? Ei tarvitse mielistellä, mutta kukaan ei kysynyt mielipidettäsi hänen ulkonäöstään, miksi siis kertoa se?

Halusin nähdä, onko kukaan muu samaa mieltä kanssani. Ei ollut, yllättäen. Tai ainakaan eivät halunneet näyttää sitä. Naisilla on tapana kehua ja puolustella aina tuollaisia Stella Tennantin näköisiä, ja etsiä vikoja Sharon Taten näköisistä.

Mitä ihmettä? Kuka muu muka on nostanut Sharon Taten esiin kuin sinä? Eikä tarvitse mielistellä, kukaan ei vaadi sellaista, vaan ihmettelee kateuden purkauksiasi juuri kuollutta henkilöä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Kateus tai henkinen paha olo. Toksinen ihmistyyppi. Ruma sisältä ja ulkoa. Sellaisia nämä haukkujat on.

Vierailija
24/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tuo avioero taustalla. Neljä lasta kumminkin...ei mitenkään ok.

Vierailija
25/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Kateus tai henkinen paha olo. Toksinen ihmistyyppi. Ruma sisältä ja ulkoa. Sellaisia nämä haukkujat on.

Ihan sama. Mulla on itsetuntoa kestää se, että joku pitää mua rumana tai ikävänä ihmisenä.

Vierailija
26/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Ehkäpä muilla palstailijoilla oli enemmän kohtelaisuutta ja kunnioitusta kuin tulla öyhöttämään “mielipiteitään” toisen kuolinuutisketjuun...

On kyllä huomattu av-palstailijoiden ystävällisyys ja hyvät käytöstavat! Olen piru enkelten joukossa

Kerrankin olet oikeassa... toksinen - toksinen. Edes kuolleet eivät saa olla rauhassa.

Vierailija
27/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Ihan sama. Mulla on itsetuntoa kestää se, että joku pitää mua rumana tai ikävänä ihmisenä.

Ei taida olla. Kenelläkään jolla on itsetunto kuosissa ei ole mitään tarvetta tulla toisen kuolinilmoitusketjuun haukkumaan tätä rumaksi. Oikeasti.

Vierailija
28/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margaux Hemingway - todella kaunis ja surullinen loppu.

Vierailija
29/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Ei taida olla. Kenelläkään jolla on itsetunto kuosissa ei ole mitään tarvetta tulla toisen kuolinilmoitusketjuun haukkumaan tätä rumaksi. Oikeasti.

Sovitaan niin, jos se helpottaa oloasi. Kai nyt kuolleistakin voi sanoa, oliko ne eläessään kauniita vai ei, varsinkin kun olivat ulkonäkönsä takia julkisuudessa. Rauhoittukaa jo, mitä väliä sillä on mitä mieltä minä olen.

Vierailija
30/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea, näyttävä ja tyylikäs nainen. Rauha sielulle.

Vierailija
31/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Sovitaan niin, jos se helpottaa oloasi. Kai nyt kuolleistakin voi sanoa, oliko ne eläessään kauniita vai ei, varsinkin kun olivat ulkonäkönsä takia julkisuudessa. Rauhoittukaa jo, mitä väliä sillä on mitä mieltä minä olen.

Miksi luulet että tässä ollaan mitään muuta kuin rauhallisia? Miksi koet tarpeelliseksi sanoa toisen kuolinilmoitusketjussa mielipiteesi hänen ulkonäöstään? Hän oli malli, hänen tehtävänsä ei ollut olla kaunis joten mielipiteesi on täysin turha tässä ketjussa.

Vierailija
32/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli muuten tädillä valtavat korvat?

https://i.insider.com/5fe3913bedf89200180938d9?width=700&format=jpeg&au…

Kunnon siipimutteri.

Vierailija
33/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma nainen.

Miten rumuudesta voi olla kateellinen?

Vierailija
34/36 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neva höörd.

Vierailija
35/36 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän oikeasti tappoi itsensä. Tyylikäs malli, rikas, aatelinen, 4 ihanaa lasta. Maailman parhaat psykiatrit saatavilla. Varmasti ollut todella syvissä vesissä.

Vierailija
36/36 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SH puolestaan on keskittynyt lomailuun. Romaanin julkaisupäivää on tältä erää siirretty huhtikuulle ensi vuodelle. Kelpaa napsautella cocktailia kitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi