Joulupukin Kuumalinja 2020 OFFICIAL
Tänne sitten kaikki keskustelu aaton joulupukin kuumalinjasta.
Ja ihmettelijöille tiedoksi, tämä PITI siis tehdä jo aatonaattona, kun ei viitsi aamulla ihan tämän takia kukonlaulun aikaan heräillä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko soittaa kuumalinjaan?
Uskaltaisinko.... Haluaisin kyllä!Niin, miksi sinne ei aikuset saisi soittaa. Täytän kohta 50v ja aattoaamuna on töllötin tällä kanavalla. Minulle tämä tuo sen joulufiiliksen ennemmin kun joulurauhan julistamisen katsominen.
Ai että tykkäisin tosi paljon ohjelmasta, jossa aikuiset soittavat pukille. Itse olen nelikymppinen vela ja kuumalinja kuuluu jouluun.
Vierailija kirjoitti:
Iski jotenkin tajuton myötähäpeä tosta tanssista.
Ai, minä kyynelehdin vuolaasti. Upea ohjelmanumero lapsettomalle aikuiskatsojalle.
Näinkö oikein, että Seppo lähetti joulutoivotukset Ismolle?
Vierailija kirjoitti:
Tämä pukki on jotenkin tönkkö.
Kostin jälkeen tunne oli sama, mutta kyllä silmä ja korva jo tottunut. Ihan hyvä pukki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko soittaa kuumalinjaan?
Uskaltaisinko.... Haluaisin kyllä!Niin, miksi sinne ei aikuset saisi soittaa. Täytän kohta 50v ja aattoaamuna on töllötin tällä kanavalla. Minulle tämä tuo sen joulufiiliksen ennemmin kun joulurauhan julistamisen katsominen.
Ai että tykkäisin tosi paljon ohjelmasta, jossa aikuiset soittavat pukille. Itse olen nelikymppinen vela ja kuumalinja kuuluu jouluun.
Youtubesta löytyy Jopen ”Puhu pukille” -juttuja vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Jep, oli pakko lähteä keittiöön puuroa keittelemään, kun meinasin räjähtää nauruun enkä halunnut tehdä sitä tietenkään lasten nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, oli pakko lähteä keittiöön puuroa keittelemään, kun meinasin räjähtää nauruun enkä halunnut tehdä sitä tietenkään lasten nähden.
Aikuinen ihminen käyttäytyy noin, huoh. Lapsesi varmaan niitä kiusaajia, jotka ei vanhempien mielestä "ei meidän Pirjo-Pekka".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä. Ihana tanssi.
Miten elämän hankkiminen liittyy siihen, että koin myötähäpeää? Elämäni on kiitos aivan mallillaan, en voi mitään että koin tuollaisen tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elämän hankkiminen liittyy siihen, että koin myötähäpeää? Elämäni on kiitos aivan mallillaan, en voi mitään että koin tuollaisen tunteen.
No ihan vaikka siten, että maailmassa on muutakin kuin tämä ohjelma. Mutta silti katselet sitä ja tunnet myötähäpeää.
Tuossa joku on kehittänyt mukahauskan feikkikopion, johon kopioi viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Äh, onpa tympeää. Nosto siis tälle aidolle ketjulle. Meniköhän tuo pipariruno nyt mauttomuuden puolelle.
Huono pukki ja tuo tausta on karsea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, onpa tympeää. Nosto siis tälle aidolle ketjulle. Meniköhän tuo pipariruno nyt mauttomuuden puolelle.
Piparista on hyvä puhua pienestä pitäen!
Tässä huomaa tuon lasten (tai siis vanhempien) suorituskeskeisyyden lisääntymisen. Lähes kaikilla soittajilla on jotakin erikoisia tai kalliita harrastuksia. Olen itse siis aikoinaan harrastanut paljon kaikenlaista ja se alkoi lopulta enemmän uuvuttaa kuin antaa.
Onko nuo Toljanterin lavasteet uudelleen käytettynä