Lesbot/bit: millaisista naisista tykkäätte?
Kommentit (42)
Pienistä, siroista ja naisellisista. Itse olen sellainen uljas amatsoni, naisellinen tyyliltäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellutkin poikamaisesta hyvin naiselliseen ja rastapäästä punkkariin. Välillä nuorempaa ja välillä vanhempaa. Ulkoisesti ensin huomioin ne naiselliset mutta usein heistä haluan vain seksia ja parisuhteeseen tärkeintä on muu kuin ulkoiset ominaisuudet ja siksi saatan päätyä millaiseen naiseen tahansa
"usein haluan heistä vai seksiä", toivottavasti he aina tietävät, että mitään vakavampaa ei ole tulossa?
Vaihtelee todella. Luonnetta saa mielellään olla. Ehkä makuni on siirtynyt hieman butchista femmeen päin, mutta luonne tosiaan ratkaisee.
Olen ihastunut useasti myös transnaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi lesbo tykkäisi miehen näköisestä naisesta. Eikö kuitenkin naiselliset piirteet viehätä lesboa?
Katsos kun lesbojen mielestä naisellisuus ei rajoitu pitkiin hiuksiin, mekkoihin ja korkokenkiin, ja butch-lesbot eivät ole lesbojen (tai bi-naisten) mielestä "miesten näköisiä" vaan hyvännäköisiä, komeita naisia.
Juuri niin. Itse ihastun käytännössä pelkästään maskuliinisiin/butcheihin. Ja kehossa olevat naiselliset piirteet viehättävät kovasti, rinnat, pehmeys... Miesten vaatteet eivät muuta naista mieheksi
Jollain femmellä oli daddy-issueita minuun viimeksi..
..oon treenannut paljon, niin tykkäsi kun laitoin kuvan pyykkilautavatsasta, lihaksisista käsistäni. Aika androgyyni silleen oon. Tykkään femmeistä. Vähän ujo.. :)
Butchit kyllä saa aina syttymään🥰.
Miehistä en välitä tippaakaan.
Kelpaako lesbolle nainen, joka on syntynyt mieheksi mutta leikannut pilin pois tai mies, joka on syntynyt naiseksi mutta tehnyt keinotekoisen pilin? Vai olisiko se liian heteroa?
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako lesbolle nainen, joka on syntynyt mieheksi mutta leikannut pilin pois tai mies, joka on syntynyt naiseksi mutta tehnyt keinotekoisen pilin? Vai olisiko se liian heteroa?
Ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihan tarkkoja ollaan silloin ei olisi kyse lesbosta vaan panseksuaalista.
Minulla ei ole mitään transihmisiä vastaan.
Kauniista naisista eli aasialaisista (Kiina, Korea, Vietnam ja Japani). Nam :3
Inhimillisistä :) Miten tuota nyt osaisin paremmin luonnehtia; no, ylpeys ja omahyväisyys ovat pahimmat turn offit mitä voi olla. Hiljaisista tarkkailijatyypeistä, jotka viihtyvät kirjastossa tai luontoretkellä. Mieleltään avoimista ja kyselevistä. Ystävällinen mutta rehellinen olisi hieno yhdistelmä, ts. ei mielistele jottei loukkaisi, mutta toisaalta ei lauo totuuksia satuttaakseen. Stereotyyppisen feminiiniset tai maskuliiniset käyttäytymismaneerit ovat luotaantyöntäviä kumpikin, mieluummin ei sellaisia kumpaakaan. Moni haluaisi hauskan naisen mutta minulle kelpaisi tosikompikin, sillä keksin kyllä itse nauramisen aihetta.
Fyysisisiltä piirteiltään mieluiten pehmeä muttei plösö, eli sekä liikunnalliset harrastukset että pöydän antimet maittavat. Ja lyhythiuksinen, kiitos. Näin siis teoriassa ja kuvitelmissani, mutta käytännössä kun ihastun niin ulkoisilla piirteillä ei juuri väliä ole.
Söpöistä ja femiinisistä. Olen bi ja tuollaiset miehet iskee omaan makuun myös. Ulkonäöltäni olen ihan keskiverto nainen mutta luonteelta ja arvoilta maskuliinisempi. Haluaisin olla parisuhteessa ikään kuin miehen roolissa.
Söpö nainen toisen naisen "hyväksikäytettävänä" on omakin haaveeni usein vaikka mies olenkin. Tästä voinee päätellä että bi/lesboilla on kivempaa kuin heteroilla.
Olen naisista tykkäävä nainen ja mun maku on varmaan ihmisten mielestä aika outo, kun en erityisemmin pidä stereotyyppisistä "tomboy" tyyppisistä, enkä myöskään meikatuista femmeistä, mutta sellaisista ihan oman tien kulkijoista jotka ei mitenkään vastaa yleistä kauneusstandardia. Meikki on itselleni jotenkin ihan täysin turn off, ylipaino ei haittaa yhtään. Se viehättää että on aito hymy, uskaltaa olla oma itsensä eikä välitä muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä oikein mistään sellaisesta piirteestä, joka käsitetään maskuliinisuuden ilmentymänä. En käytöksessä, luonteessa enkä ulkonäössä.
Olenkin itse tosi naisellinen nainen ja naistyyppini on sellainen oikein klassisella tavalla kaunis. Tykkään myös miehistä mahdollisimman feminiinisinä. Huolitellun ulkonäön lisäksi arvostan sivistystä, lukeneisuutta ja hyviä käytöstapoja. Rauhallinen, positiivinen ja ystävällinen ihminen on kiinnostava aina.
Kuin monet yliopiston työntekijät. Toivottavasti et kuitenkaan ole HR:ssä töissä.
Onko tiettyjä aloja, joilla työntekijät osuvat bi-ulkonäkömieltymyksiin? Voi olla niin yleistä, että samantyylistä vähän alalla kuin alalla. Koulutusalalla vahvemmat tai dominoivammat helposti nousevat ylempiin asemiin, jolloin tietynlaisia alaisia voidaan suosia. Minulle näyttäytyvät usein bi-makuun taipuvaisilta, mutta voivat olla ihan yleisesti arvostettuja. Joko nuorehko, kaunis tai mukautuva tulee helposti valituksi. Jos on poikkeavan näköinen, on erityisen ansioitunut tai kuitenkin bi-makuun sopiva.
Naisellista naisista eli femmet mieleeni😍 En tykkää miehen näköisistä naisista, koska olen lesbo niin miks semmosen haluaisin? En muutenkaan ymmärrä, että miks nainen haluaa olla vaatetukseltaan ja ulkonäöltään miehen näköinen? vielä pippeli puuttuu.
Sanoisin että tyyppini on urheilullinen femme. Mutta persoonallisuus merkitsee eniten parisuhdetta ajatellen.