Haluan sellaisen naisen, jota kuka tahansa ei voisi saada
Naisen, johon mahdollisuuksia olisi vain harvalla. Sellaisen naisen eteen tekisin mitä vain
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta. Todennäköisyys että jäet kuitenkin yksin on 99,999% Ainoastaan spesiaalitapaukset saavat kaltaisiaan. Ehkä jos voitat eurojackpotissa tai pääset esimmäisenä suomalaisena marslennolle ym. voit nostaa osakkeitasi riittävästi.
Meinaatko, että Marsissa ap saisi tuollaisia plastiikkinaisia, mistä hän intoilee?
Se julkisuus ennen lentoa toisi hänelle näitä naisia. Hän olisi tuolloin jotain eikä vain turha tavisäijä.
Vierailija kirjoitti:
😂.
En nyt tarkoittanut ulkonäköä pelkästää, vaan kokonaisuutta. Arvonsa tuntevaa itsevarmaa alfanaista, joka ei tyydy vähään.
Täältä löytyy, mutta helpolla et tule pääsemään. 😊
Tässä yksi. Minä olen niin kieroon kasvanut omaan kuplaani, että vaikeahan minut on löytää. En käy missään paikoissa, missä muut kaltaiseni yleensä käyvät.
Kiitos, mutta mulla on jo mies. Hyvin ainutkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi. Minä olen niin kieroon kasvanut omaan kuplaani, että vaikeahan minut on löytää. En käy missään paikoissa, missä muut kaltaiseni yleensä käyvät.
Todennäköisimmin minut löytää tältä palstalta.
Itseläni on jonkinlaiset saumat hieman tuollaiseen. Tosin pari vuotta itseäni vanhempi, mutta varsin näyttävä, fiksu ja opinut (lääkäri). Soittaa klassista pianoa ja museot, sekä baletti ja teatteri kiinostavat.
Onneksi oma itseni näyttää riittävän. Enempää en voisikaan tarjota.
Neuvona ole huomaavainen, ymmärtäväinen ja missään nimesä älä ole moukka. Mies johon nainen voi luottaa ja turvautua tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂.
En nyt tarkoittanut ulkonäköä pelkästää, vaan kokonaisuutta. Arvonsa tuntevaa itsevarmaa alfanaista, joka ei tyydy vähään.
Täältä löytyy, mutta helpolla et tule pääsemään. 😊
Hyvä. Naisen eteen pitääkin nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta mulla on jo mies. Hyvin ainutkertainen.
Kaikki ihmiset ovat ainutkertaisia. Sanan asettelusi paljasti, että olet yksi tusinasta.
Erityiset eivät tiedä olevansa erityisiä. Silloin kuin luulevat tietävänsä, kyse on itserakkaudesta ja narsismista.
Sellaisia naisia on maailma pullollaan. Todella harvinaisia on sellainen jonka kuka vaan voi saada.
Mutta ap kun sä olet ihan tavis. Ei sulla ole vaadittavia ominaisuuksia, karismaa tai mahiksia sellaiseen.
Mut jatka haaveilua, ei susta koskaan mitään tule.
Et tunne minua. En mäkään kelpuuta muuta kuin harvoja naisia, joiden kanssa on aito yhteys.