Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuotis/Vuottis, eli Vuotava noidankattila...

Vierailija
22.05.2014 |

... onko sinulle tuttu paikka ja olitko siellä nuorempana? Nyt kaikki vanhat vuottislaiset, tunnustakaa (tupa)väriä!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:45"]

Kuka muistaa Finin ja Vuotiksen järkyttävät riidat? :-D 

[/quote]

kerro lisää :D olen satunnainen finiläinen

Vierailija
22/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 21:45"]

Kuka muistaa Finin ja Vuotiksen järkyttävät riidat? :-D 

[/quote]

kerro lisää :D olen satunnainen finiläinen

[/quote]Mä en ole ikinä tajunnut tuota riidan lietsomista. Fini oli yhden vuotislaisen hörhön perustama, ei mitään riitaa siinä. Mutta sen muistan, kun muutama finiläinen teki jonkun ihme "peelohyökkäyksen" Vuotikseen Finin nimissä. Finin ylläpito oli siis siihen ihan syytön, asialla oli muutama rivifiniläinen, kaikkien mainetta mustaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttu! Olin rohkelikko. Tosin itse kävin enemmän Finissä, koska siellä oli rennompaa, ja ficcejä oli korkeammillakin ikärajoilla. :D

Vierailija
24/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, minäkin.

Kun Potterit olivat vastikään taas luvussa, kävin jonkun "faktan" tarkastamassa.

vitosta-seiskaa aikanaan luin enkuksi Vuotiksen tuella, vaikka aikuinen olinkin

Vierailija
25/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sekä Vuotiksessa että Finissä, mutta en ikinä oikein päässyt sisään finin menoon. Selvisikö ikinä se juttu kun joku ylläpitäjä vei käyttäjien lippurahat?

Vierailija
26/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen Cassie Clairen Dracotrilogian, jota joku käänsi (luvan kanssa) suomeksi? En päässyt ikinä loppuun saakka. Draco Dormiens,Draco Veritas...

Vierailija
27/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:06"]

Kävin sekä Vuotiksessa että Finissä, mutta en ikinä oikein päässyt sisään finin menoon. Selvisikö ikinä se juttu kun joku ylläpitäjä vei käyttäjien lippurahat?

[/quote]

Mun käsittääkseni tää oli Vuotiksen puolella, eikä asialla ollut ylläpitäjä vaan random-tyyppi, joka oli järjestämässä muka jotain yksityistä näytöstä jonkun potter-leffan tiimoilta?

Vierailija
28/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkelikko täällä!

Vierailija
29/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lipputyypin nikki oli Puhhuijaa

Vierailija
30/35 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua pelottaa. Vuotislaiset ja finiläiset on siiirtynyt nykyisin Vauva.fi:hin?

Draaaamailut oli ihania! : D

Cassie Clairen Draco-trilogia oli muuten plagioitu.

Vierailija
31/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu paikka:D en kyllä usein kommentoinut tai osallistunut mutta etsin sieltä tietoa ja kävin leffanäytöksissa. Hassua, että täällä on niin moni:D

Vierailija
32/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotismiitit ja -näytökset! Voi että :D nimimerkkiä en kyllä paljasta, mutta aktiivinen olin! Muistatteko Pakkaskukkia- ja Memory-ficit?

Vierailija
33/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:14"]

Sen lipputyypin nikki oli Puhhuijaa

[/quote]

eikä, miten osuva nimimerkki :D

Vierailija
34/35 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 22:06"]

[/quote]

Mun käsittääkseni tää oli Vuotiksen puolella, eikä asialla ollut ylläpitäjä vaan random-tyyppi, joka oli järjestämässä muka jotain yksityistä näytöstä jonkun potter-leffan tiimoilta?

[/quote]Siis ensin tuolla lailla kävi vuotiksessa joskus vuonna kirves ja miekka. Se tyyppi sai petostuomion. Sitten muutamaa vuotta myöhemmin Finissä kävi samalla lailla :( 

Vierailija
35/35 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 15:38"]

Minkä ikäisille tää paikka sopii? Voiko ihan lapsia päästää sinne vai onko selvästi aikuisille tarkoitettu?

[/quote]

no siellä on K15-materiaaliakin, mutta loppujen lopuks aika harmiton paikka. ite aloin käymään varmaan joskus 12-13-vuotiaana kun potterbuumi oli pahimmillaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi