Miks Sieviset eroaa?
Miks Jari ja Mari eroavat, ihan onnellisilta ovat viime aikoinakin otetuissa kuvissa näyttäneet?
Kommentit (60)
Onks se Peppi sen rikollisen kanssa vielä?
Tuli mieleen, kun Mari ja lapset heti lähdössä Norjaan, että onko Marilla joku toinen, norjalainen...
Ettekö te idiootit tajua..ei täälä Salkkareista keskustella!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:07"]Onks se Peppi sen rikollisen kanssa vielä?
[/quote]
Ei se jätti sen ja muutti Taigan (pepin ja sergein lapsi) Lappiin
Kuka on Veera ja tuliko siitä Pepin lapsesta Taiga?
Ja eiköhän Janilla ole sutinaa jonkun toisen kanssa ja siks eroovat?
Onks Peppi lähtenyt koko sarjasta?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:23"]Kuka on Veera ja tuliko siitä Pepin lapsesta Taiga?
Ja eiköhän Janilla ole sutinaa jonkun toisen kanssa ja siks eroovat?
[/quote]
Tai Marilla, mikse muuten muuttais Norjaan?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:33"]
Olen kattonut salkkareita viimeks silloin, kun Jenni kuoli, ja ne Isabellat ja ne olivat susien syötävinä jossain metsässä - joku lentokone tippui, voisko joku kertoa juonenkäänteet noilta ajoilta tähän päivään, niin voisin taas alkaa seuraamaan, eikä tarvis miettiä jonku uimari-janin avioeroa?
[/quote]
Onneksi uimari Janin elämässäkukaan ei ole susien keskellä metsässä.
Olen tavannut Janin uintiympyröissä ja huomannut, että lehtien kautta saatu kuva on ollut ihan väärä. Ihan aidolta, oikealta ihmiseltä hän vaikuttaa luonnossa. Toisekseen uinti ei ole idioottien hommaa. Vaatii hirmuista itskuria, kovaa työtä ja älyä. Varsinkin Suomessa, kun huippuvalmentajia ei niin vain löydykään.
MInä väitän, että syynä on pettäminen tai uusi rakkaus jommalla kummalla. Ero on tullut sen verran nopeasti (uusi vauva pantu alulle vasta n. vuosi sitten) ja todella painava syy yleensä pitää olla, että pienen vauvan vanhemmat eroavat. Todella surullinen yhtälö lasten kannalta tuo, että äiti muuttaa niin kauas isästä:(
Googletin tuon Janin talouspuolen. Voihan se nuoren naisen rakkaus loppua siihenkin, kun luksuselämä loppuu. Elämä on raadollista. Talon myynnillä olisivat varmaan pystyneet kuittaamaan Janin velat ja jatkamaan elämäänsä vuokralla tai pienemmässä asunnossa, mutta taviselämää voipi olla vaikea hyväksyä leveän elämän jälkeen.
No nokop niillä nyt niin leveää elämää ollut... Paitsi että ovat päässeet Seiskan maksamina joskus joillekin matkoille.
juu ja susanna oli bb janin ex- kanssa
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 16:34"]Olen tavannut Janin uintiympyröissä ja huomannut, että lehtien kautta saatu kuva on ollut ihan väärä. Ihan aidolta, oikealta ihmiseltä hän vaikuttaa luonnossa. Toisekseen uinti ei ole idioottien hommaa. Vaatii hirmuista itskuria, kovaa työtä ja älyä. Varsinkin Suomessa, kun huippuvalmentajia ei niin vain löydykään.
[/quote]
Samaa olen kuullut uintia harrastavilta tutuiltani, jotka tietävät Sievisen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:37"]
Onko se Aki tullut jo takaisin?
[/quote] oisko aki iidan isukki?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:37"]
Onko se Aki tullut jo takaisin?
[/quote] oisko aki iidan isukki?
[/quote]
Tai sittr Kari. Karihan tulee ihan näillä näppäimillä takaisin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:32"]
Mari on ruotsalainen, niin miksi veisi lapset Norjaan?
[/quote]
Niin, miks? Vie itse lapsesi venäjälle. Mari on norjalainen.
[/quote]
Kuka Mari? Peppihän vei Taigan Lappiin Veeran luokse.