Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jani Sievinen eroaa!

Vierailija
22.05.2014 |

Miksi?

Kommentit (194)

Vierailija
61/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai 8.4.2010 

Ex-kilpauimari Jani Sievisen pihalla kävi sunnuntaina poliisiauto, kun ex-vaimo Susanna Sievinen tuohtui miehelle tapaamisjärjestelyistä.
Jani Sievisen vaimo Mari Sievinen on huolissaan riidoista ja siitä miten kaikki vaikuttaa hänen lähimmäisiinsä.
- Olen huolissani Janin ja perheen puolesta, Mari sanoo Ilta-Sanomissa.
Marin ja Janin perheessä on neljä lasta. Vastasyntyneen ja 2-vuotiaan tyttären lisäksi perheeseen kuuluvat Janin 11- ja 9-vuotiaat pojat edellisestä liitosta.
Susanna Sievinen soitti tiistaina poliisit paikalle, kun hänen ja Janin yhteisiä lapsia vastassa ei ollutkaan Jani vaan lasten isoäiti. Riita ratkesi vasta kun Jani tuli paikalle.
- Tilanne on absurdi, Mari Sievinen tiivistää repivän riitatilanteen Ilta-Sanomissa.
Susanna Sievinen kertoo oman versionsa tapahtumista tämän päivän Iltalehdessä. Hänen mukaansa syy tilanteen kärjistymiseen oli Janissa. Susannan mukaan pari oli sopinut erikseen, että Jani olisi lapsia vastassa.
Iltalehden tavoittama Jani Sievinen ei halua enää kommentoida tapahtumia millään tavalla. Janin mukaan vaikeneminen on lasten edun mukaista.
Iltalehti

Vierailija
62/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten se kolmas lapsikin vielä pykätä, vaikka taloudelliset ongelmat olivat jo lapsentekovaiheessa tiedossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa, kuin petaa. Olis ehkä kannattanut olla seuraamatta isänsä mallia. Onneksi Susannalla nyt kaikki hyvin, kiva mies ja talo jne. Olen ihmetellyt, että miten se nuori ja kaunis Mari jaksaakin katsella tollasta plösöä äijää. Oliko se norjalainen vai? Jos oli, niin norjassa terveydenhuoltoalan palkat ovat vähän eri luokkaa, kuin täällä, että en ihmettele jos lähtee takaisin. Kuka muutenkaan jossain Nummelassa haluaa asua, tsiisus!

Vierailija
64/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo, vaikea sanoa, mutta veikkaan että nyt kun Marilla on tutkinto, ammatti ja työtä, sekä muksut, niin hän tulee paremmin toimeen asumalla omillaan ja saamalla elarit vielä. Janillahan oli jo sitä (uo-)velkaa, eikä kai mitään koulutusta ja onko työtä, niin velat jää sinne sitten. Tietysti surullista.

Vierailija
65/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:08"]

Oletteko huomanneet että näillä Sievisillä ja Häkkisillä yms. menee aina vaimot vaihtoon kun vaimo itsenäistyy? Ei nämä pullapojat kestä itsenäistä ja omillaan pärjäävää naista, he kokevat itsensä tarpeettomiksi. Erjakin oli aivan liian itsepäinen ja omatahtoinen Häkkiselle, ja sitten ottikin stripparin jonka omanarvontunnolle sopii ylimielinen rallikuski. Sieviselle sen sijaan ei sopinut se että Susanna halusi OMAN elämän, hän kun rakastui aikanaan höhlään missiin eikä mihinkään yrittäjähenkiseen, itsekkääseen naiseen (itsekäs=ei aseta miestä etusijalle vaan itsensä).

Nämä erot tulevat shokkina ainoastaan heille, ketkä kuvittelevat että kukaan nainen tulee onnelliseksi miehen siipien suojassa. Nämä sieviset sun muut on niitä miehiä, jotka tarvitsevat naisia tarvitsemaan heitä. Huippu-urheilijamiehet nyt vaan ovat sellaisia. Katsokaapa vaikka tuota pariskuntaa Pitkämäki ja Nina Kelo, molemmat urheilijoita ja Kelo jää sitten lapsen kanssa kotiin ja hautaa uransa, että Pitkämäki saa viskellä keppiä pitkin maailmaa. Aina se on nainen joka joustaa, ja jos ei jousta, niin erohan siitä tulee.

Mä olin kihloissa jääkiekkoilijan kanssa, ja onnea riitti niin kauan kun tein ruokaa, hoidin kotia ja en puuttunut sen menemisiin ja tulemisiin. Jääkiekkoilijan täytyi saada nukkua koska peli, joten hän nukkui. Jääkiekkoilijalla oli kauden päättäjäiset vaikka samaan aikaan oli siskon lapsen synttärit, tottakai päättäjäiset koska jääkiekko. Jääkiekkoilija piereskeli ja haisi, koska proteiini ja hokipohkeet.

Siinä vaiheessa kun hain ja pääsin kouluun, alkoi suhteen alamäki. Jääkiekkoilijasta tuli kiukutteleva puberteettipoika joka koki menestymiseni opinnoissa uhkana. Mä olin uhka hänelle, omalle kihlatulleni. Huomasin saman ongelman olevan kyllä sen pelikavereillakin, naisten tuli tehdä kyllä töitä mutta alalla joka ei vie eteenpäin, esim. joku kaupan osa-aikanen kassa oli ihan hyvä että ehti kokata. Jääkiekkoilija ei tarvitse naista joka ei tarvitse häntä, sama kuin näillä muillakin urheilijoilla.

Nyt mä olen onnellisesti naimisissa insinöörimieheni kanssa ja tuon kultaisempaa, kannustavampaa ja tsemppaavampaa miestä ei voisi nainen toivoa. <3 Mä opiskelen yliopistossa itse ja aion edetä väitöskirjaan asti, ja mieheni on minusta ylpeä. Ex-jääkiekkoilijamieheni sen sijaan on naimisissa lähihoitajan kanssa, joka lopetti sh-opinnot koska jäi hoitamaan kotia ja sisustamaan. Ikää tuolla naisella on saman verran kun mulla oli aikanaan. :D Joten varmaan tuo oman elämänsä Mari Sievinen joskus vielä älyää, että omaa elämää ei kannata haudata vaan sen takia että kotona asuu urheilija.

[/quote]

Erja Häkkinen oli itsenäinen jo ennen, kuin alkoi seurustella Mikan kanssa.

Asia, joka Häkkisen Erjan ja Susanna ent. Sievisen erotilanteita ehkä yhdistää, on miehen aktiiviuran päättyminen. Se on varmasti se vaikea paikka monien huippu-urheilijoiden perheissä.

Vierailija
66/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikin ollut todella nuori, kun lähtenyt Janin matkaan. Olihan se tiedossa, ettei tuo hamaan loppuun asti kestä. Marilta hyvä päätös ja onnea tulevaan! Kaunis, fiksun oloinen nainen.

Vierailija
67/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 13:33"]

Marikin ollut todella nuori, kun lähtenyt Janin matkaan. Olihan se tiedossa, ettei tuo hamaan loppuun asti kestä. Marilta hyvä päätös ja onnea tulevaan! Kaunis, fiksun oloinen nainen.

[/quote]

Mistä tiedät, että se oli vain Marin päätös?

Vierailija
68/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ero kovin suuri yllätys ole. Pariskuntahan meni suinpäin yksiin kohta niiden missikisojen jälkeen, missä tapasivat. Kokematon nuori tyttö ja vähän jo elähtänyt entinen tähtiurheilija, jolla takanaan jo yksi eroon päättynyt avioliitto. Tyttö ei osaa minkään vertaa suomea eikä Jani ruotsia / norjaa. Eli kielivaikeuksia varmasti. Ei se Janin englantikaan kovin kaksiselta ole kuulostanut. Ja miten puhut kaikki syvälliset ja vaikeatkin asiat vieraalla kielellä, kun osaamistaso on ohut. Parisuhteessa pitäisi pystyä puhumaan omalla kielellään, joka on tunnekieli ja jonka vivahteet hallitsee ainakin paremmin kuin vieraan kielen. Vieraalla kielellä voi sanoa melkein mitä vaan eikä se tunnu miltään, mutta sanopas samat asiat omalla kielelläsi, niin ero on melkoinen.

Joku sosaalialan tutkinto kai sillä vaimolla on. Miten sitten hyväksyttäneen Ruotsissa tai Norjassa? Vai muuttaako vaimo kotimaahansa? Jos jää vaikka Suomeen, että lapset saavat tavata isäänsä.

Vierailija
69/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Mari vaikuttaa mukavalta, aikaansaavalta ja kärsivälliseltä ihmiseltä (hoitanut lapset, opiskellut suomen kielen vieraassa maassa, ja uuden ammatin jne). Minun kaveri on käynyt samassa kaupassa Nummelassa ja sanoo että vaikuttaa herttainselta ja on aina niin hymyileväinen ja valoisa kun tullut vastaan.

Vierailija
70/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei siis Janihan lähti tähän suhteeseen suoraan edellisestä. Tekee varmaan taas samat.

Vierailija
71/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Janin seuraava, mitä tai ketä veikkaatte? ;D

Vierailija
72/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:02"]

[/quote]

Joku Seiskajulkkis?

Vierailija
73/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu varmaan. Jani on jo niin pohjalla, ettei parempaa saa enää.

Vierailija
74/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu varmaan. Jani on jo niin pohjalla, ettei parempaa saa enää.

Vierailija
75/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:02"]

[/quote]

Susanna Ruotalainen, Nykäsen exä

Vierailija
76/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan teistä ei tajua mitä on olla kilpaurheilija. Vaatii aina pyyteettömät tukijoukot. Omasta mielestäni olympia voittajien pitäisi saada eläke, kun kilpaura loppuu. Janin vaikea opiskella mitään, kun treenit on noin kaksi kertaa päivässä  ja siihen mukaan kuivaharjoittelu.

Moni lopettaa kilpauinnin nuorena koska opiskelua ja uintia on vaikea yhdistää. Suomi tarvitsee kuitenkin niitä huippu-urheilijoita.

Oma lapseni on ensimmäisessä kilpauinnin valmennusryhmässä ja tiedän mistä puhun. 

Itse voisin olla kilpaurheilijan vaimo ja tiedän mitä se vaatii. Se vaatii juuri sitä et unohtaa sen oman uransa.

Vierailija
77/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on just niitä pareja että ovat oikein ällötykseen asti antaneet parisuhdehaastatteluja ja lomailleet milloin missäkin "romanttisesti" seiskan laskuun. Oon aina miettinyt että mitäs sitten kun tämäkin liitto kosahtaa.. Noh, kukin taplaa tyylillään, pian saamme varmasti nauttia jälleen mieltä ylentävästä lukukokemuksesta Janin uudesta valloituksesta ja "elämän rakkaudesta".

Vierailija
78/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:13"]

Kukaan teistä ei tajua mitä on olla kilpaurheilija. Vaatii aina pyyteettömät tukijoukot. Omasta mielestäni olympia voittajien pitäisi saada eläke, kun kilpaura loppuu. Janin vaikea opiskella mitään, kun treenit on noin kaksi kertaa päivässä  ja siihen mukaan kuivaharjoittelu.

Moni lopettaa kilpauinnin nuorena koska opiskelua ja uintia on vaikea yhdistää. Suomi tarvitsee kuitenkin niitä huippu-urheilijoita.

Oma lapseni on ensimmäisessä kilpauinnin valmennusryhmässä ja tiedän mistä puhun. 

Itse voisin olla kilpaurheilijan vaimo ja tiedän mitä se vaatii. Se vaatii juuri sitä et unohtaa sen oman uransa.

[/quote]Joo mut ei voi vaatia, et toinen uhraa oman elämänsä ja sitten saa kaiken lisäksi vielä fudut.

Vierailija
79/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 - mutta kun sen kilpaurheilijan pitäisi ymmärtää uran päätyttyä, että on jälleen ihan tavallinen pulliainen.. Että sen egon pitäisi pienentyä samaa tahtia pienenevän tulovirran kanssa.

Vierailija
80/194 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari saanut lapset tehtyä ja muuttaa norjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä