Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mussa on vikana ?

Vierailija
22.05.2014 |

Minulla on ikävä ihmistä, jonka luulin olevan ystäväni . Asutaan eri paikkakunnilla, nähtiin viimeeksi vuosi sitten. Aikaisemmin ystäväni soitti minulle parin kuukauden välein, nyt minä olen ainoa yhteydenottaja. Kaveri kyllä vaikuttaa ilahtuneelta puhelustani, silti soittelu on yksipuolusta. Mulla oli äsken synttarit, ei laittanut edes onnitteluviestiä, aikaisemmin soitti.

Olen vähän yli kolmekymppinen aikuinen, silti asia vaivaa mieltäni. En tiedä loukanneeni ystävääni . Hänelläkin on lapsia ja työ ja arjen kiireet. Yritän selittää asiaa sillä. Silti mietin, mitä olen tehnyt väärin. Mulla on ikävä ystävääni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien vähäisyyden perusteella olet varmaan tylsä tyyppi. 

Vierailija
2/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi tuota sinun ystävääsi ystäväksi, kaveri se on ja kavereita tulee ja menee. Ihmiset sanovat mielestäni liian herkästi joitakin ystäviksi, mielestäni hyvä kaveri tai ihan vain kaveri -nimitys riittää pitkälle, ystävät ovat sitten niitä todellisia ystäviä. 

Sinuna hankkisin kavereita lisää ja myös muuta tekemistä ja harrastuksia, en kaipailisi vain sen yhden perään. Elämäntilanteet muuttuvat kaikilla, aikansa kutakin ja ehkä joskus vielä lähennytte, ehkä ette. Älä roiku kenessäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, anna olla ja älä mieti turhuuksia! Kaverillasi on varmasti omassa elämässään aivan tarpeeksi tekemistä eikä hän todellakaan ehdi jotakin syntymäpäiväkortteja lähettelemään. Tuskin olet häntä mitenkään loukannut, mutta yritä nyt jo ymmärtää, että asiat muuttuvat. Muut ymmärtävät tämän jo viimeistään yläasteen loputtua ja teiden erotessa eri kouluihin mennessä, joten nyt lopetat menneiden jahkailun ja itkemisen, ja elät omaa elämääsi. Tee siitä vaikka vähän mielenkiintoisempaa.

Vierailija
4/4 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ajattelet että sinussa olisi jokin vikana? Ymmärtäisin sen asian pohdinnan, jos sinulla olisi paljon ihmissuhteita joissa kaava olisi sama, että niitä toisia ei kiinnosta tehdä mitään aloitteita. Mutta nyt on vaan yksi ihminen kyseessä, ja on aika todennäköisestä ettei asia liity mitenkään sinun "vikoihisi" vaan hänellä on sellainen elämänvaihe ettei välttämättä niin kaipaa kavereita ja ystäviä.