Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän päässä liikkuu, siis teidän, jotka kyselette joululahjavinkkejä täältä?

Vierailija
23.12.2020 |

Erittäin todennäköisesti hankitte aivan väärän lahjan ja turhaa krääsää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa miksi kysytään mitä omalle lapselle voi ostaa.

Vierailija
2/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja vielä viimeisenä päivänä... Ehkä kannattaa ensivuonna laittaa heeätyskello jo marraskuulle.... Itse keksin jo elokuussa, mitä kummitytölle hankin. Etsin rauhassa pari viikkoa sopivaa ja sitten löytyi täydellinen. Ajatuksella hankittu ja sopii tytön tyyliin, varmasti tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä idea kysyä - vaikka itse en ole kysynytkään. Aina joltain voi tulla jokin hyvä idea.

Sama asiahan se on kuin kysyä, mistä sinä olet tykännyt Netflixissä. Voi olla, että sinä tykkäät komediasta ja minä kauhusta, mutta silti se on mielenkiintoinennkysymys.

Vierailija
4/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain täältä aikanaan mahtavan vinkin veljenpojan 2-vuotissynttärilahjaan. Se puinen junarata on vieläkin kovassa käytössä yli 3 v myöhemmin. En olisi keksinyt itse.

Vierailija
5/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kyselijät eivät kysy lahjatoiveita lapselta itseltään tai heidän vanhemmiltaan?

Vierailija
6/6 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Miksiköhän kyselijät eivät kysy lahjatoiveita lapselta itseltään tai heidän vanhemmiltaan?

Minä kyselen täällä just sen takia, jos en asianomaiselta saa mitään vastausta. En kai muuten kyselisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme