Dannystä ja Helmistä taas juttu seiskassa: "Jos toinen on vastaanottava..."
Jos toinen on vastaanottava, miellyttävä ja sellainen, jonka kanssa harjoittaa rikasta ajatuksenvaihtoa, niin en ole pitänyt nuorempaa ikää esteenä, sanoo Danny.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Nyt-tulee-suoraa-puhetta-19-vuotiasta-Hel…
Mitähän se "vastaanottava" tarkoittaa?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo sairasta. Median pitäisi lopettaa kaikki uutisointi Dannysta ja nuorista tytöistä.
Ihan aikuinen nainen on.
Jos sinulla olisi tyttäriä, et puhuisi noin.
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään usko heidän ”suhteeseen”. Tarkoituksella halutaan pysyä otsikoissa. Danny tietää että mitä enemmän puhetta, jää mieleen. Helmillä tulossa biisi ja pohjustetaan uutta isompaa tähteä.
Helmi on ihan söötti sivuhenkilö, mutta tähtiainesta hänessä ei ole. No star quality.
Vierailija kirjoitti:
Onnea heille. En ymmärrä tuomitsijoita. Rakkautta kahden vapaan ihmisen välillä ei ole liikaa tässä maailmassa.
niin niin,kiva sitten viedä sukulaisiin esille kun ois sopiva isoisän isäksi ja ois vanhempi kuin kaikki yhteensä.
Mietippä omalle kohdalle 19v tyttö ja viittävaille liki satavuotias!
Siis. Mulla on vähän kahtiajakoinen mielipide tästä pariskunnasta. Periaatteessa mulla ei ole väliä minkä verran kenelläkin pariskunnalla on ikäeroa. Kuka se oli se politiikko (?), jolla oli tyyliin 20v. vanhempi nainen ja vihdoin saivat yhteisen lapsen? Se on ok ja onnea heille. Mutta ehkä siksi se on hyväksyttävää, että se ikäero ajoittuu 30v. ja 50v. välille. Yli 70v. ja 19v. taas menee siihen kategoriaan, että se on enemmänkin kuin kyseenalaista. Jos Danny olisi ikäisensä, mutta Helmi 30v, niin en jaksaisi "tuomita", tuskin moni muukaan. Mutta tuo 50 vuoden ikäero tuossa vaiheessa, kun tyttönen on vasta täysi-ikäistynyt.. iyy.
Mä en usko että noilla on " suhdetta" , mutta moni muu voi luulla ja kansan muisti on pitkä. Helmi ei ole ehkä miettinyt että 20v kuluttua ei ehkä enää ole niin hauskaa että muistetaan Dannyn tyttiksenä. Saattaa myös karsia fiksumpia kumppaniehdokkaita.
Miksi Danny luulee että pelkkä nätti ulkomuoto riittää musiikkialalle? Tai riittäähän Erikallekin hetkeksi, mutta ei häntäkään tulla musiikillisista ansioista muistamaan. Kuka Erika? No Dannyn ex.
Jos tällä todella haetaan vaan nostetta Helmin musiikkiuralle, niin enpä ole typerämpää suunnitelmaa kuullut. Erikan kohdalla toimi, mutta siinä oli uutuudenviehätystä ja erikoisuutta, minkä lisäksi Erika oli jo valmiiksi tangokuningatar ja lahjakas laulaja. Mut Helmi on tuntematon tyttö, jonka julkinen imago koostuu ainoastaan vähän ällöttävistä vihjailuista hänen ja 60 vuotta vanhemman miehen suhteesta. Siitä ei kyllä musiikkiuralle ponnisteta.
Toivottavasti Danny antaa Helmin mennä vanhempiensa luo jouluksi. Siinä sitä vasta sitten onkin vanha virtahepo olohuoneessa...
Miksi Helmi on Danny-papan kanssa, kun voisi iskeä vaikka jonkun ikäisensä NHL-jääkiekkoilijan?
Vierailija kirjoitti:
Siis. Mulla on vähän kahtiajakoinen mielipide tästä pariskunnasta. Periaatteessa mulla ei ole väliä minkä verran kenelläkin pariskunnalla on ikäeroa. Kuka se oli se politiikko (?), jolla oli tyyliin 20v. vanhempi nainen ja vihdoin saivat yhteisen lapsen? Se on ok ja onnea heille. Mutta ehkä siksi se on hyväksyttävää, että se ikäero ajoittuu 30v. ja 50v. välille. Yli 70v. ja 19v. taas menee siihen kategoriaan, että se on enemmänkin kuin kyseenalaista. Jos Danny olisi ikäisensä, mutta Helmi 30v, niin en jaksaisi "tuomita", tuskin moni muukaan. Mutta tuo 50 vuoden ikäero tuossa vaiheessa, kun tyttönen on vasta täysi-ikäistynyt.. iyy.
Eikö Danny ole 78 v? Ikäero on siis lähes 60 vuotta.
Eniten ihmetyttää, miksi yleensä pitää tulla julkisuuteen tämän asian kanssa ja sekin tehdään Seiskassa. ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miksi yleensä pitää tulla julkisuuteen tämän asian kanssa ja sekin tehdään Seiskassa. ???
Tämä. Jos Danny kunnioittaisi Helmiä oikeasti, hän ei antaisi asiasta haastatteluja. Tytön maine on pilalla pitkäksi aikaa eteenpäin eivätkä nuoret varteenotettavat poikaystäväehdokkaat varmasti katso hyvällä tätä Danny-episodia vaan hyppäävät Helmin yli.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että noilla on " suhdetta" , mutta moni muu voi luulla ja kansan muisti on pitkä. Helmi ei ole ehkä miettinyt että 20v kuluttua ei ehkä enää ole niin hauskaa että muistetaan Dannyn tyttiksenä. Saattaa myös karsia fiksumpia kumppaniehdokkaita.
Miksi Danny luulee että pelkkä nätti ulkomuoto riittää musiikkialalle? Tai riittäähän Erikallekin hetkeksi, mutta ei häntäkään tulla musiikillisista ansioista muistamaan. Kuka Erika? No Dannyn ex.
Veikkaan että Helmille iskee morkkis jo viiden vuoden sisällä, kun ei kauniista ulkonäöstä ja kiltistä luonteesta huolimatta löydy miestä joka haluaisi hänet vaimoksi.
Pelkällä ulkonäöllä ei tosiaan pärjää musabisneksessä, mutta missikisoissa Helmi olisi voinut pärjätä hyvin. Kyllä hän on moninkertaisesti kauniimpi kuin tämä nykyinen Miss Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
59 v ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä todella haetaan vaan nostetta Helmin musiikkiuralle, niin enpä ole typerämpää suunnitelmaa kuullut. Erikan kohdalla toimi, mutta siinä oli uutuudenviehätystä ja erikoisuutta, minkä lisäksi Erika oli jo valmiiksi tangokuningatar ja lahjakas laulaja. Mut Helmi on tuntematon tyttö, jonka julkinen imago koostuu ainoastaan vähän ällöttävistä vihjailuista hänen ja 60 vuotta vanhemman miehen suhteesta. Siitä ei kyllä musiikkiuralle ponnisteta.
Lahjakas laulaja🤣
Siis onko tämä Danny rikas ja onko hänellä joskus jotain muutakin julkisuutta ollut kuin että on joku limainen setä?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä Danny rikas ja onko hänellä joskus jotain muutakin julkisuutta ollut kuin että on joku limainen setä?
Hän oli nuorena laulajatähti, jonka kaikki tiesivät. Limainen ja ällö hänestä tuli, kun hän vanheni ja jatkoi silti esiintymistä hihattomissa nahkaliiveissä.
Joo-o, voiko puistattavampaa olla kuin joku hurupappa nuoren likan kimpussa. Vanha ukko tuo Danny ja nuoreksi ei muutu, vaikka iskee jonkun nuoren pimatsun. Puistattaa nähdä molempien naamat julkisuudessa. Yök, tietysti tapansa kullakin.
Kyl mä olin 19-vuotiaana vielä hukassa, epävarma ja miellyttämishaluinen. Mut en sentään niin hukassa että olisin tuhlannut kallisarvoista nuoruuttani kahdeksankymppisten pappojen kanssa.
Kyllä tuokin tyttö vielä herää ja katuu että on tehnyt itsensä naurettavaksi tuon hapsuhiuksisen papan kanssa. Toivottavasti edes hyötyy jollain tavalla.
Enkä nyt tarkoita, että joku avustajan tai lähihoitajan työ tai vapaaehtoinen vanhusten ulkoiluttaminen olisi ajan tuhlausta.
Frederik on irstas, mutta hän sentään jättää lastenlastensa ikäiset naiset rauhaan.
En usko. Ei kyseenalaisella julkisuudella ole ennenkään tähdeksi päässyt. Moni iso tähti on pitänyt yksityiselämänsä piilossa, esim. Jenni Vartiaisesta ei irronnut juuri mitään tietoa Vain Elämäässä, ja onko joku nähnyt esim. Antti Tuiskun kumppaneita jossain lehdessä?